2016-04-24

Books that will change your life

Trzy książki, które zmieniły moje myślenie. Trzy książki, które pomogły mi przezwyciężyć większość moich lęków. Trzy książki, które mogę polecić całym sercem każdemu. Post miał powstać już dawno temu, miały być w nim tylko dwie pozycje. Nie potrafiłam się zebrać, nie potrafiłam zebrać myśli, by ułożyć notkę. A później dostałam tą, którą opiszę najpierw.

Mateusz Grzesiak "100 happy days"

Dostałam ją od mojej przyjaciółki, z którą znamy się już prawie 5 lat. Poznałyśmy się jeszcze w czasach photobloga. To najlepszy prezent na świecie. Mateusz zadedykował ją ludziom, którzy porwali go w Brazylii. "Gdybyście  byli szczęśliwi, nigdy byście tego nie zrobili. A ponieważ ja szczęśliwy jestem, wybaczam Wam." Sto szczęśliwych dni to inicjatywa Ukraińca mieszkającego w Szwajcarii. Codziennie wrzucał do sieci coś, co akurat go uszczęśliwiło. Książka Mateusza powstała po to, aby pomóc, napisał, że jest ona po to, aby rozwinąć mięsień szczęśliwości. Każdy rozdział to jeden dzień, na końcu zawsze znajduje się ćwiczenie do wykonania. Mogłabym stworzyć całą notkę o tej książce, uwierzcie. Pomogła mi najbardziej ze wszystkich, które tutaj przedstawię.


 Regina Brett "Jesteś cudem"

Dostałam ją prawie dwa lata temu od chłopaka. Większość z Was pewnie już ją zna. Książka o tym, jak uczynić niemożliwe możliwym. Choć nie istnieje uniwersalna metoda na to, aby nasze życie stało się lepsze, by być szczęśliwym i cieszyć się z najmniejszych rzeczy, można znaleźć w niej coś, co będzie impulsem do tego, aby przemyśleć wszystko i zmienić coś w swoim życiu.


Demi Lovato "Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku"

Zawsze pytacie co to za książka, gdy dodaję jakieś zdjęcie na instagrama z nią w roli głównej. To odpowiedź. Codziennie znajduję tam piękny cytat i kilka słów od Demi. Kupiłam ją bardzo dawno temu, miałam wtedy sporo problemów. Dzięki niej zaczęłam zauważać więcej, moje myślenie bardzo się zmieniło. Coraz rzadziej mam gorsze dni, a jeśli się takie zdarzają, to mijają bardzo szybko.


A Wy, macie takie książki, które zmieniły Wasze życie na lepsze?

8 comments:

  1. Pierwszą i drugą pozycję na pewno przeczytam w najbliższej przyszłości :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Czytałam jedynie "Jesteś cudem" i rzeczywiście książka jest naprawdę godna polecenia. Pierwsza pozycja bardzo mnie zachęciła, muszę się gdzieś za nią rozejrzeć, a co do książki Demi Lovato - chodzi za mną od dłuższego czasu, już dawno chciałam przeczytać. Kto wie, może będzie mi dane :)

    Buziaki :*
    miniifluff

    ReplyDelete
  3. Pierwsza książka wygląda super! Dwie pozostałe ma i uwielbiam:)

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  4. Żadnej z tych książek nigdy nie miałam okazji przeczytać, ale wydają się być ciekawe :)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    ReplyDelete
  5. Słyszałam o 2 ostatnich książakch, ale niestety żadnej nie czytałam :)


    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Właśnie jestem w trakcie czytania "Jesteś cudem" i to naprawdę jest fantastyczna książka! <3 O dwóch pozostałych słyszę pierwszy raz. Świetny post :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam książkę Reginy Brett - niedość, że dała mi ogrom inspiracji i pomysłów na bloga i teksty, to jeszcze w mojej głowie coś "kliknęło" i od tego czasu, niby jest tak samo, ale jednak coś się w moim życiu zmieniło :) Mam do niej ogromny sentyment ;)

    ReplyDelete
  8. Książki wydają się być bardzo fajne, a tą Demi posiadam i pokochałam ją!
    Mój blog :)

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡