2016-03-29

Think happy, be happy


Od trzech dni jestem dorosła, jak śmiesznie to brzmi. Nic się nie zmieniło, wszystko na swoim miejscu, jedynie pokój trochę pozastawiany prezentami, kartkami urodzinowymi od rodziny i przyjaciół, tona słodyczy, których nie powinnam jeść oraz taka sama ja. No, może jeszcze więcej pozytywnej energii we mnie. Skąd się wzięła? Cały czas była, tylko zbyt mocno ją tłumiłam swoimi obawami o wszystko. Karma wraca, zawsze. Im więcej dobra oddam innym, tym więcej wróci do mnie. Im bardziej pozytywne jest moje nastawienie, tym bardziej pozytywne staje się nastawienie ludzi dookoła mnie.

Dziękuję Wam za wszystkie piękne, szczere życzenia prosto z serducha. Te na blogu, na Instagramie, w prywatnych wiadomościach - płakałam czytając. Nigdy nie sądziłam, że zdołam zbudować tutaj coś takiego, że tyle osób będzie czytało, oglądało zdjęcia. Nie wierzę do tej pory w swoje szczęście. Choć dla wielu z Was to niewiele, dla mnie znaczy bardzo dużo. Dziękuję Wam ♥
Macie już za sobą osiemnaste urodziny? Jak wrażenia?

14 comments:

  1. Ale piękny tort! Ładne zdjęcie :)
    majkavv.blogspot.com zapraszam ;)

    ReplyDelete
  2. Jeju, jaki cudowny tort! *.* ja swoje będę świętować w czerwcu :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  3. Ojej kiedy to było... Już prawie nie pamiętam swojej 18-nastki :)
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Cudny tort :) miłego dnia!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam twoje poczucie estetyki! Piękne zdjęcia! I jeszcze spóźnione życzenia: życzę ci przede wszystkim zdrowia, wiecznej weny i chęci do działania. Rozwijaj dalej swoje pasje i nie bój się podejmować wyzwań! Obserwuję :D
    I love life - zapraszam

    ReplyDelete
  6. Piękny tort! Ja do swojej 18 mam jeszcze jakieś 4 lata więc luzik haha

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  7. Swoją osiemnastkę pamiętam, jakby to było wczoraj, a tak naprawdę minęły już 3 lata. To trochę przerażające, ale... całe życie przed nami. Ostatnio zdałam sobie sprawę, że rzeczywiście pozytywne nastawienie bardzo pomaga :) Jeszcze raz wszystkiego dobrego :*

    miniifluff

    ReplyDelete
  8. Właśnie, czasem za bardzo tłumimy w sobie tą pozytywną energię. Trzeba staram się być szczęśliwym, nauczyć się nie bać walczyć ze złymi emocjami!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  9. ja w ogóle nie czuję, ze mam 18 lat, dziwne to dla mnie czasami jest, jak ten czas szybko leci...imprezy urodzinowe miło wspominam, mam nadzieje ze Ty równiez dobrze swiętowałas :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  10. Sama na to wszystko zapracowałaś, uwielbiam wchodzić na Twojego bloga! Życzę dalszych sukcesów! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    ReplyDelete
  11. Wszystkiego najlepszego :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Świetny wpis <3
    Takich blogów, jak Twój powinno być więcej. Jestem zachwycona!
    Śliczne zdjęcia. Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.

    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  13. Ja już za niecałe 2 miesiące będę hot 19 :D

    Zapraszam, polne-maki.

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡