06/03/2016

The power of happiness | Inspirations

Jeszcze niedawno odliczałam dni do świąt, później do ferii... A już mamy marzec! Nie mam pojęcia kiedy zleciał ten czas, ale w sumie to dobrze. Nadchodzi wiosna, dni stają się coraz dłuższe, a co z tym idzie, więcej czasu na zdjęcia i spacery. Choć uwielbiam jesień i zimę, to z niecierpliwością czekam już na cieplejsze dni i promienie słońca, które będą budzić mnie rano.  Nic więcej nie muszę mówić, bo zdjęcia robią to za mnie. A Wy, czekacie już na wiosnę?

11 comments:

  1. Czekam z niecierpliwością na moją ulubioną porę roku! Jednak ja na razie, nie widzę jej za oknem :c Moim postanowieniem noworocznym było zamiana, gdy przyjdą cieplutkie dni, spodni na sukienki i spódniczki. Już nie mogę się doczekać, aż wcielę to postanowienie w życie! Trzymaj za mnie kciuki ♥
    Jeszcze mam jedno pytanko - jak zrobiłaś design? Jest przepiękny! ღ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będę trzymać kciuki!:*
      Wszystko kodami CSS, zbyt dużo mówienia! ;-)

      Delete
  2. No i ślicznie :) Ach, jak ja czekam na wiosnę... Chciałabym już tak po prostu wyjść na dwór w trampkach i bluzie ;)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI NA YOUTUBE

    ReplyDelete
  3. Ja nie mogę doczekać się wiosny. Świetne zdjęcia wybrałaś - uwieliam takie kolory, takie wiosenne ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Marzy mi sie juz WIOSNA! Czekam z niecierpliwością :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  5. Faktycznie czas leci okropnie szybko..Ale to dobrze, coraz bliżej lata! :D
    Piękne inspiracje <3
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Taaak chce już wiosnę i cieplejsze dni do zdjęć hah

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  7. Za każdym razem podziwiam Twój blog ♥
    Piękna kolorystyka
    Mój Blog
    Nowy dział na blogu

    ReplyDelete
  8. Ale fajne inspiracji! Ja kocham wiosnę i tak, tak - czekam!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  9. SPACERY, WŁAŚNIE! Idę dzisiaj na spacer, narobiłaś mi ochoty :D

    Pooozdrawiam i życzę pozytywnych emocji na resztę dzionka :D
    Wpadaj na DROBIAZG

    ReplyDelete
  10. Śliczne!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡