2016-03-12

Find joy in the ordinary

Cześć i czołem w ten pochmurny, brzydki dzień (przynajmniej u mnie)! Macie czasem tak, że nic, dosłownie NIC Was nie uszczęśliwia? Bo ja tak. Zwłaszcza ostatnio. Choć uwielbiam zimę i jesień to z niecierpliwością czekam na przyjście wiosny, jednak przez ostatni tydzień ciągle padało. W sumie, lało, bo nie był to zwykły deszcz. To był ten deszcz, który sprawia, że mam ochotę cały dzień zostać w łóżku, czytać książki, oglądać seriale i pić herbatę lub kawę. To nie ten deszcz, podczas którego chciałoby się wyjść na spacer, o nie. A gdy widzę prognozę na najbliższe dni, łapię się za głowę i nie wierzę w to, co widzę. Wiosno, kiedy przyjdziesz i zostaniesz? Miejmy nadzieję, że niedługo! Ale przygotowałam kilka rad, jak poprawić sobie humor i mam nadzieję, że Wam się spodobają.

Upiecz coś! Ciasto, babeczki... Cokolwiek. Nie musi być zdrowe, raz na jakiś czas zapomnij o zdrowym odżywianiu. Zrób sobie cheat meal, cheat day... Gwarantuję, że taka zabawa w kuchni poprawi Twój humor od razu. Jeśli nie czujesz się na siłach, kup produkt w proszku, dodaj resztę składników i gotowe!
Zrób sobie ulubioną herbatę, kawę lub gorącą czekoladę. Weź do ręki ciekawą książkę, usiądź na parapecie, przy oknie i ciesz się tą chwilą, bo może niedługo wyjdzie słońce i nie będziesz chcieć marnować czasu w domu? Obejrzyj swój ulubiony serial (co z tego, że robisz to już 7 raz?), nadrób zaległości na YouTube, znajdź nową vlogerkę, którą polubisz!
Muzyka i długi spacer (o ile nie deszcz nie leje jak z cebra)! To chyba jeden z moich ulubionych sposobów na zły humor. Muzyka zawsze daje mi radość. Najśmieszniejszy moment? Wtedy gdy, nieświadomie zaczynam tańczyć, co bardzo często mi się zdarza. Wtedy całkowicie zapominam o swoim złym humorze i nic już go nie popsuje!
Zawsze staram się odnajdywać coś dobrego w każdym momencie, w każdej rzeczy... Nie ma nic, co byłoby złe w stu procentach, pamiętajcie. We wszystkim można dostrzec coś, co nas uszczęśliwi. A słońce wychodzi po każdej burzy i powstaje tęcza. :)

Jakie są Wasze sposoby na zły dzień?

40 comments:

  1. Sposob na zly dzien to spanue haha, lezenie w lozku i ogladanie serialow. Czasem sobie zdjecia porobie z nudow hihi.

    Pozdrawiam,
    www.comocarmen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Czytanie, najlepszy sposób - tylko nie wyciskacz łez, bo będzie jeszcze gorzej
    Chętnie bym też coś upichciła w takich chwilach, ale moje zdolności kończą się na jajecznicy

    ReplyDelete
  3. Idealne sposoby na właśnie taką brzydką pogodę! Zaraz idę porobić zdjęcia kropelkom deszczu, a później będę wylegiwać się pod ciepłym kocykiem i dostosuję się do twoich rad ;)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super sposoby na rozświetlenie sobie takiego dnia jak jest na przykład dzisiaj, szaro, brzydko i pada :/ ehh

    Mój blog - ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  5. Dla mnie najlepsza i bezkonkurencyjna jest muzyka :) Zawsze poprawia nastrój
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    ReplyDelete
  6. Mam te same słuchawki ♥ Muzyka to życie ♥♥ Pozdrawiam


    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Moj sposob na takie dni to domowe SPA ;p maseczki, paznokcie itp. :D
    wpadnij na nowy post :) | http://magdelblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Musze się zastosowac do kilku twoich rad :D
    Mój blog♥

    ReplyDelete
  9. Moim sposobem na zły dzień jest niezawodna czekolada ♥ Bardzo fajny post :) Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Kakao i herbata to mój zestaw obowiązkowy na gorszy dzień, ale niestety nie zawsze zadziała. Uwielbiam jeszcze spędzić pół dnia w wannie, można się świetnie zrelaksować, jedne czego mi brakuje przy wannie to odtwarzacza bądź głośnika, aby muzyki słuchać, chociaż wtedy współczułabym sąsiadom, bo w łazienkach zawsze wszystko niesie.

    ReplyDelete
  12. Stosuję się do wszystkich rzeczy, które opisałaś i zdecydowanie się sprawdzają :)

    ReplyDelete
  13. Ja zawsze kiedy mam zły dzień słucham muzyki. Super zdjęcia :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  14. Świetne rady. :) U mnie zawsze sprawdza się muzyka w połączeniu z dłuugim spacerem. :))

    ReplyDelete
  15. Mój sposób na zły dzień? Oczywiście muzyka i książka! ♡ Jednak najlepszy sposób to spotkanie się z przyjaciółką i wtedy nawet najgorszy dzień, staje się jednym z najlepszych ♥

    ReplyDelete
  16. Świetne rady na zły humor. Na mnie chyba nic nie działa w te złe dni. :\
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  17. ja też już po prostu nie mogę się doczekać wiosny, a pieczenie chyba nie jest za bardzo dla mnie, bo znając życie wysadziłabym kuchnię w powietrze haha
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    ReplyDelete
  18. ostatnio mam wiele takich złych dni przez pogodę :/
    i wtedy najczęściej oglądam coś lub słucham muzyki i gotuję jednocześnie :) nie ma nic lepszego :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ja robię te punkty przez ciebie wybrane, no oprócz spacerowania- w takie dni właśnie leżę pod puchatym kocykiem rozmyślając.
    Pozdrawiam, twirling-pages.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Woww, piękne zdjęcia! ♥ Tak w ogóle to śliczny wygląd, będę wpadać częściej!
    Zapraszam do mnie, powróciłam do blogowania!
    Mój blog *KLIK*

    ReplyDelete
  21. Nie jestem dobrą kucharką, jednak herbatka i muzyka zawsze pomagają :)

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  22. zebys wiedziala jak w Szkocji leje! tu to te metody czesto probuje haa , nie naprawde deszcz i naokraglo deszcz no ale coz przynajmniej wiecej roslinek rosnie :P

    ReplyDelete
  23. Ale ślicznie zdjecia <3
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Świetne pomysły!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    ReplyDelete
  25. Świetnie napisane, widać, że wkładasz serce w to co robisz i to mi się podoba, trzymaj tak dalej! będę zerkać częściej! ♥

    PS za poklikanie w linki z ostatniego postu, zaobserwuję Twój blog i zareklamuję w następnej notce♥
    ♥Last Dream By Me♥ *Klik*

    ReplyDelete
  26. Spacer, czy dobra książka. Jest wiele sposobów ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  27. długo nie mogłam znaleźć tą książkę u mnie w ksiegarni :) aż na szczęście ją sciągnełam i przeczytałam - klasyk! genialna
    :)
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  28. Ja lubię jak już wspomniałaś zabawić się w małą kucharkę lub też położyć się w łóżku, oglądając mój ulubiony serial popijając przy tym moją ulubioną herbatę i jedząc słodycze hah
    MELA BLOG ¦

    ReplyDelete
  29. Ale świetny blog!
    Bardzo podobają mi się zdjęcia ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie majkavv.blogspot.com :*

    ReplyDelete
  30. Dobre jedzonko to najlepszy sposób na poprawę humoru! Zwłaszcza własne wypieki, a w tle ulubiona piosenka :)

    mój blog, wpadnij

    ReplyDelete
  31. Muzyka jest najlepszym sposobem na zły dzień! :)
    Zapraszam do mnie: http://claudiev.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Często jak mam zły dzień to albo idę spać albo właśnie idę na spacer :)

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Oo, u mnie niedawno też pojawił się taki podobny post :D
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  34. Jakie piękne babeczki aż mnie naszła ochota na cos słodkiego ❤️
    http://labeauteofblondes.blogspot.co.uk/?m=1

    ReplyDelete
  35. Kawka, herbatka i kocyk- najlepsze na zły dzień :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Wciąż czekam aż ociepli się na dobre. Niby wiosna,ale wiatr i z temperaturą jest jak w zimę. Kiedy idę biegać,aż nie da się wytrzymać mroźnego chłodu.

    My blog - Click!

    ReplyDelete
  37. słodycze i seriale :D polecam haha

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡