16/02/2016

Random facts about me

Hej kochani, już kiedyś był tutaj taki post, ale był trochę bezsensownie przygotowany, dlatego tworzę go jeszcze raz, w nieco skróconej wersji. Kiedyś dodam kolejną! Właśnie rozpoczęłam swoją dwutygodniową przerwę zimową, która jest bardziej wiosenna, co bardzo mnie cieszy, choć uwielbiam śnieg. Jeszcze niedawno czekałam na przerwę świąteczną, a niedługo będę obchodzić swoje osiemnaste urodziny. Nie wierzę w to, jak szybko ucieka czas, naprawdę! Miłego dnia wszystkim x
1. W dzieciństwie nienawidziłam swojego imienia, bo dla innych było zbyt trudne do zapamiętania.
2. Bloguję odkąd skończyłam 11 lat (haha!)
3. Swój pierwszy aparat dostałam od chrzestnego i tak zaczęła się moja przygoda z fotografią.
4. Nie wyobrażam sobie dnia bez owoców.
5. Kilka razy 'brałam się za siebie' i zaczynałam ćwiczyć. Teraz znowu to robię i mam nadzieję, że się uda.


6. Uwielbiam gotować i piec dla bliskich.
7. Swojego chłopaka poznałam przez... Facebooka :D
8. Uwielbiam kwiaty, zwłaszcza tulipany i słoneczniki.
9. Swoją przyszłość wiążę z fotografią.
10. Uwielbiam Stephena Kinga.


11. Uwielbiam tworzyć coś z niczego i odnawiać stare rzeczy.
12. Uwielbiam pastelowe kolory.
13. Chciałabym w przyszłości zamieszkać w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Szkocji bądź w Norwegii...
14. ...i przynajmniej raz być na każdym z kontynentów.
15. Mieszkam niedaleko lasu i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa.


16. Uwielbiam Boże Narodzenie.
17. Blogowanie sprawia mi ogromną przyjemność.
18. Moim ulubionym gatunkiem muzycznym jest indie rock, ale słucham wszystkiego.
19. Umiem porozumieć się po angielsku, hiszpańsku i rumuńsku, chcę nauczyć się tych języków jeszcze lepiej.
20. Jestem kreatywną osobą, z głową pełną pomysłów w każdej minucie i nie potrafię usiedzieć w miejscu.
21. Jestem czasem baaaaaardzo dziecinna, co objawia się np. tym, że skaczę w centrum miasta w kałużach śmiejąc się do łez (naprawdę, nie wychodźcie nigdzie ze mną:D)

Jesteście podobni do mnie w którymś fakcie?
P.S. Chcecie update moich koktajli, ćwiczeń itp?

24 comments:

  1. Świetne zdjęcia i ciekawa tematyka posta :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Też w bardzo młodym wieku zaczęłam blogować. Ile mogłam mieć lat? 11,12? To były piękne czasy :D
    Też lubię tulipany :) To moje ulubione kwiaty.

    INNA MYŚL [blog]

    ReplyDelete
  3. Świetny post, można dużo się dowiedzieć o autorce!
    13 zgadza się ze mną. Londyyyyn. <3

    seendixsecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetne fakty, wiele z nich mogę przyporządkować również do siebie :P
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK

    ReplyDelete
  5. saper fakty
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. bardzo fajnych rzeczy można się dowiedzieć, ja zaczynałam przygodę z fotografią dosłownie od dziecka, brałam po kryjomu aparat rodziców XD jeszcze na kliszę

    mój blog
    konkurs fotograficzny

    ReplyDelete
  7. 4 i 13 mam tak samo :D pozdrawiam ♥ jesteś śliczna ♥♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Super rzeczy ;)
    Fajnych rzeczy można się dowiedzieć ;)

    Zapraszam na mojego bloga :)
    i do obserwowania :D
    http://nadziejanazycie.blogspot.co.ke

    ReplyDelete
  9. Z tym ćwiczeniem to u mnie jest tak samo. Co jakiś czas motywuję się do ćwiczenia, a potem okazuje się, że się rozchoruję, pogoda jest brzydka, nie mam czasu lub po prostu nie chce mi się i znowu przez długi czas nic nie ćwiczę. :P

    Zapraszam na bloga - KLIK

    ReplyDelete
  10. Również uwielbiam Boże Narodzenie! A Twoje imię jest piękne, bardzo mi się podoba :)
    Zdjęcia super, jak zawsze.

    Buziaki :*
    miniifluff

    ReplyDelete
  11. To trochę już blogujesz ;) ja zaczęłam jak miałam lat 15 :)

    ReplyDelete
  12. Trzymam kciuki za ćwiczenia! Też mieszkam koło lasu i strasznie to lubię! Blogowanie, to chyba oczywiste, haha, no i też jestem kreatywna i dziecinna :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  13. Tez wziaze przyszlosc z fotografia :) Tylko teraz brak weny a pogoda na dworzu wcale mi w tym nie pomaga :(

    |Z checia bym poznala przepisy na twoje coctaile bo wlasnie na instagramie czesto dodajesz i wygladaja tak smacznie! :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  14. Kilka faktów mamy wspólnych :D Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetnie przygotowałaś ten wpis! Zdjęcia są przecudowne :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładny wpis pod względem estetycznym :) Miło się czyta. Z tych faktów wynika, że masz duszę artystki. Przynajmniej takie odniosłam wrażenie :D
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak :) jestem nawet na profilu artystycznym w liceum :)

      Delete
  17. Ja też kilka razy brałam się za siebie, ale na razie mam przerwę haha! Tak samo jak Ty mieszkam obok lasu :D
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  18. Chcemy! ♥ Świetna z ciebie osoba! ♥ obserwuję :))
    MELA BLOG ¦

    ReplyDelete
  19. Zawsze patrząc na twoje zdjęcia zastanawiam się, czy trudno jest Ci utrzymać grzywkę w ładzie i nie zwariować, kiedy wiatr ją zniszczy :D jesteś naprawdę pozytywną osobą i fajnie by było kiedyś Cię spotkać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja grzywka żyje własnym życiem:D układa się tak jak chce haha! I nie sprawia mi żadnego problemu jeśli wiatr ją zniszczy :D

      Delete
  20. i jesteś MEGA POZYTYWNA ! :D

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡