03/01/2016

You make what you want out of life


Czekamy na piątek, na wakacje, na dorosłość, na osobę, która nas pokocha, na lepszy dzień, na sukces... Dorastając zabijamy w sobie marzenia. Rodzina i całe społeczeństwo mówi nam, że musimy być inżynierem by móc być KIMŚ. Tylko pytanie: kim? Kim tak naprawdę będziemy? Kolejną osobą, która codziennie rano słyszy znienawidzony dźwięk budzika i idzie do znienawidzonej pracy? Która kupuje kolejne rzeczy, niekoniecznie potrzebne. A wszystko po to, aby zaimponować osobom, których nie lubi, jednocześnie udając kogoś, kim nie jest. Po co to wszystko? Ale ciągle czekamy, zamiast zacząć żyć. Czekamy, bo myślimy, że przyszłość przyjdzie sama. Boimy się zmian, tego kim jesteśmy w głębi... Boimy się pokazać prawdziwość. Nie potrafimy wyzwolić się z lęku. A to czego najbardziej pragniemy jest jednocześnie tym, czego najbardziej się boimy. Dlatego warto odważyć się być sobą, spełniać swoje marzenia. Wiele osób ma wymówki: to zbyt trudne, łatwiej powiedzieć niż zrobić... Ale to ma być trudne! Jeżeli jest czegoś warte oczywiście... Mówisz, że chcesz być dobry w tym, w tamtym i co z tego, skoro kończy się to tylko na słowach? Chcesz poprawić swoją kondycję, wygląd, idziesz na siłownię i wtedy dochodzi do Ciebie to, że trzeba ćwiczyć... Potrzeba tysięcy działań, aby cokolwiek osiągnąć. Dlatego kończysz tylko na słowach. Dużo mówisz o swoich marzeniach, ale ich nie realizujesz, więc zrób sobie przysługę, wstań wcześniej rano i weź się do pracy. I działaj. Aż do końca, do efektu. Dawaj z siebie 300%.  Jeżeli byłoby to łatwe, to każdy mógłby tego dokonać. Jednak nie wszyscy mogą, poddają się od razu albo przed samą końcówką. Przestań marzyć, zacznij działać. Twoje słabości to Twoja siła, pamiętaj. Tylko Twoja wytrwałość da efekty. Bo możesz wszystko, więc dlaczego stawiasz sobie bariery? Dlaczego nie dajesz z siebie wszystkiego? Chcesz od życia wszystkiego, pieniędzy, super mieszkania, wspaniałej osoby obok... Ale zastanów się, co Ty dajesz światu? I zastanów się, dajesz z siebie wszystko? Robisz wszystko, aby spełnić marzenia? Czy poddajesz się od razu?

You are able to create and get everything you want.
You just need to have the courage to dream about it.

Napisałam tę notkę dla siebie i dla Was. Dla siebie po to, aby podsumować kilka motywujących filmów, które widziałam i książek, które przeczytałam ostatnio. Dla Was po to, aby motywować, bo nie wiem w jakim kierunku ostatnio zmierza ten blog. Ciągle tylko tutaj narzekam, a to pogoda nie taka, bo śniegu nie ma, a to muszę się uczyć... Przecież to miejsce ma motywować, a nie przygnębiać. Ogarnęła mnie ostatnio obojętność i bezradność. Nie potrafiłam nic z tym zrobić, nie potrafiłam dostrzec nic dobrego, nie podobało mi się to jak wygląda blog, zdjęcia które tworzę. Nic. Bałam się zmian, uważałam, że mam w życiu wszystko ułożone i tak ma być. Bałam się zaryzykować. Ale teraz wiem, że warto. Mówiłam kiedyś, że mam ogromny lęk wysokości? 2,5 metra to dla mnie dużo. Ale to przezwyciężyłam. Pierwszy raz, gdy przeszłam pomostem na torami kolejowymi. A drugi, gdy byłam na sesji i chciałam mieć fajne ujęcie.
Długo czekałam na jakąś okazję, jakby los miał przyjść, uśmiechnąć się i powiedzieć, że już mogę. Dziś wiem, że nie o to chodzi. Chodzi o to, by ciągle walczyć, przezwyciężać swoje słabości i lęki. I tego też Wam życzę w Nowym Roku, bo podobno jest dobry by zacząć coś zmieniać.

28 comments:

  1. Przepięknie przygotowany wpis, który dał mi olbrzymią siłę na to, aby realizować swoje cele w tym roku i się nie poddawać :) Dziękuję Ci za to <3
    Oby ten rok był dla nas wszystkich jednym z najlepszych!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  2. Fajnie się czytało, śliczne zdjęcia, 1 bardzo proste ale ma to coś :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  3. Zmotywowałaś mnie do przemyślenia tego, co chcę robić w przyszłości. Chyba uciekam od tych rozważań :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  4. Zawsze staram się kierować tym, że jeśli czegoś się boję lub brak mi odwagi to tym bardziej powinnam to zrobić. Gratuluję pokonania lęku! Myślę, że teraz będzie tylko lepiej!

    Wszystkiego co najlepsze w nowym roku! :)

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  5. Bardzo dobrze przygotowany post!
    the-rose-style.blogspot.com
    Obserwuje

    ReplyDelete
  6. Oby więcej takich motywujących wpisów w tym roku. To prawda, że należy zacząć działaś i wszystko zależy od nas samych, bo przecież nic samo się nie zrobi. Tak to nie działa.

    Buziaki i dużo siły :*
    miniifluff

    ReplyDelete
  7. Tak jak piesz wam Kornelia, po co stawaić sobie bariery ?
    Możecie mi wierzyć, że dobre nasrawienie to 50% sukceu ! Wtedy na pewno nie tylko poprawicie swoją sylwetkę ale również zakochacie się w sporcie.
    http://pomau-nolimits.blogspot.com/2015/12/5-rzeczy-ktorych-nie-powinno-zabraknac.html

    ReplyDelete
  8. Jak pięknie napisane :) Aby osiagnąć sukces nie można sie poddać, ale trzeba też wiedzieć, że nie osiagniemy go z dnia na dzień - idzie to malutkimi kroczkami :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Nie mam bladego pojęcia dlaczego do tej pory nie obserwowałam Twojego bloga.. Już nadrabiam posty! :)

    ReplyDelete
  10. Dziś coś jest trudne, ale jeśli damy z siebie wszystko. Jutro uda nam się to osiągnąć.
    Świetnie napisane, super się czytało :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    ReplyDelete
  11. Tak naprawdę społeczeństwo od samego początku pokazuje nam, że trzeba dążyć do czegoś, nawet jeśli tego nie chcesz. Liczy się to i tylko to, co ktoś uzna za właśnie, ehh.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Prowadzę bloga fanowskiego o Natalii Oreiro, głównej bohaterce telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli miałabyś czas i ochotę zajrzeć, byłoby mi niezmiernie miło.
    Jeśli zaobserwujesz odwdzięczę się tym samym (:

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ale super napisałaś! Dałaś mi motywacyjnego kopa! Życzę Ci powodzenia w spełnianiu marzeń!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  14. kocham motywujące posty!:) Może natchną niejedną osobę do działań w 2016:)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  15. Tą notką nie jednej osobie dasz kopa do działania! Masz ogromny potencjał do pisania. Czytałam to wszystko z mega wpatrzeniem w laptopa. Staram się cały czas dążyć do wyznaczonego sobie celu. Staram się być coraz lepsza w tym co robię i chcę rozwijać się dalej. Czasem mam chwile zwątpienia, ale najważniejsze jest to abym się nie poddała i doszła do końca! Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  16. Cudowna notka. W tej chwili większość osób mówi że się nie da bez spróbowania, lecz aby się dało musimy dać również coś od siebie. Dziękuję za motywacyjnego kopa.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    ReplyDelete
  17. To prawda, tylko najcięższa praca daje jakiekolwiek rezultaty i tak naprawdę tylko coś, na co zapracowaliśmy, jest czegoś warte. Powinniśmy wciąż walczyć, rosnąć w siłę i przezwyciężać swoje lęki. Spełniać marzenia!

    inothercolors.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. bardzo mądrze napisane! Naprawdę, obserwuje już! 3..2...1...0 - juz :D


    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy post noworoczny:)

    ReplyDelete
  19. motywacja jest bardzo ważna, świetnie to napisałaś :)
    mój blog

    ReplyDelete
  20. Bardzo motywujące... Wprawiłaś mnie w taki nastrój przemyśleń nad moim życiem:)

    Pozdrawiam! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    ReplyDelete
  21. Post na pewno przyda się wielu osobom, między innymi mnie ;) mega mnie zmotywowałaś aż chyba wstanę i wezmę się za ćwiczenia :D
    Oczywiście również obserwuję, świetny blog <3!
    Mój Blog

    ReplyDelete
  22. Super zdjęcia i świetny post!
    wspólna obs ?
    Mój Blog!

    ReplyDelete
  23. Ślicznie piszesz! :) Wiele razy napotkałam się na twojego instagrama i dzis dopiero zobaczylam ze równiez bloga prowadzisz! Powiem ci tak ze uwielbiam i twojego IG a teraz i twojego bloga! Pozdrawiam! :*

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡