2016-01-30

What inspires me?


Mogłabym powiedzieć, że inspiruje mnie wszystko. Ale czy nie byłoby to zbyt proste? Mogę odpowiedzieć, że inspiruje mnie muzyka i filmy. Każdy tak mówi. Dla mnie inspiracja to coś więcej. Inspiruję się całym światem, wszystko co mnie otacza jest piękne. Storczyk, który właśnie kwitnie. Wspomnienia w postaci zdjęć przyklejonych do ściany. Uśmiechy rodziców, gdy wracam po ciężkim tygodniu szkoły. Rozmowy z mamą przez telefon i jej pomysły. Mój chłopak. Spadające liście, krople deszczu wędrujące po szybach w deszczowy dzień. Mgła. Fale. Kamienie na brzegach. Ich kolor, faktura. Góry. Gab, która opowiada o skałach i minerałach, oraz o tym co ma w planach stworzyć. Moja nauczycielka matematyki, opowiadająca o swoim skoku ze spadochronem. Muzyka niezależna, naprawdę uwielbiam indie. Ryzyko, którego czasem się boję.
Inspiruje mnie Pinterest i fotografie, które tam znajduję. Instagram. Spacery po lesie. Minimalizm. Niedawno powiedziałabym tutaj o kilku youtuberkach, blogerkach... Ale nie. Bardzo dużo w ostatnim czasie się zmieniło, ja sama się zmieniłam. Przestałam dostrzegać inspirację i czuć radość tylko i wyłącznie w materialnych rzeczach, zazwyczaj drogich. Cieszę się z kubka ciepłej herbaty, możliwości obejrzenia dobrego filmu. Z wyjścia z psem. To mnie inspiruje. Małe gesty, tworzące wspaniałą codzienność. Inspiruje mnie Iza Jaszczyszyn. Wszystkie cztery pory roku, zwłaszcza jesień i zima. Zapach kawy. Gotowanie i pieczenie. Książki. Rzeszów i budynki, o których mało kto ma pojęcie. Uwielbiam to miasto, moją szkołę i ludzi, których prawdopodobnie więcej nie spotkam na ulicy, a którzy zostawiają w mojej głowie inspiracje. Do życia, tworzenia... do szczęścia.
Co inspiruje Ciebie?

40 comments:

  1. Mnie muzyka inspiruje przede wszystkim :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  2. w sumie ciężko określić co mnie inspiruje :)
    może być to ładny krajobraz, natura, inni ludzie albo jakaś rzecz materialna
    na pewno muzyka mnie inspiruje i różne osoby:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Prześliczne obrazki.
    Mnie inspirują małe gesty. Uśmiech przypadkowej osoby na ulicy, pozdrowienie ręką drugiego kierowcy autobusu... To świetne :)

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE :)

    ReplyDelete
  4. Widać, że czerpiesz dużo inspiracji ze świata :) Już po samym designie chociażby, bo jest przepiękny estetycznie! Aż się chce tutaj zaglądać!

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Mnie inspiruje przede wszystkim Tumblr, ale również sytuacje z życia codziennego ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Mnie najbardziej inspirują żywioły.. Woda, fale, jeziora coś cudownego.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako;alek mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Nie ma konkretnej rzeczy, która by mnie inspirowała. :) Świetny wygląd bloga!
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Inspirują mnie podróże, fotografie, filmy, najdrobniejsze szczegóły, ktore otaczają mnie w życiu codziennym ❤️

    Blog podróżniczy, zapraszam: http://collectionoftravelsmemories.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Mnie inspirują drobne rzeczy: kubek ciepłego kakao, spacer po lesie, zapach powietrze po deszczu, ulewa, śnieg, fikołki i uganianie się za własnym ogonem mojego kota, książki, filmy, muzyka i wiele innych.

    ReplyDelete
  10. Mnie inspiruje przyroda i ulica. Mimo tego, że to przeciwieństwa :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    ReplyDelete
  11. Masz mega talent do zdjęć!
    Z chęcią zaobserwowałam :*
    http://agata-blog00.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Dla mnie osobiście muzyka jest główną inspiracją :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. bardzo fajny post :)
    obs=obs Zacznij ja dołączę
    Mój blog

    ReplyDelete
  14. Rzeczywiście ciężko jest określić co jest inspiracją. Niektórzy potrafią powiedzieć jedno słowo i już...
    Świetny post, skłania do wielu przemyśleń ;*
    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    ReplyDelete
  15. Myślę, że we wszystkim można znaleźć inspirację :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bardzo fajny i niecodzienny post! Ciężkie pytanie. Chyba go sobie nigdy nie zadałam. Chyba inspirują mnie filmy. Nie pierwszy lepszy, a taki który ma przekaz i piękne krajobrazy. Na pewno inspiruje mnie las i woda. Co jeszcze? Musiałabym się długo zastanawiać haha! Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  17. swietne obrazki !! :)))
    wspólna obserwacja? :) ja już obserwuje :) liczę na rewanż :) pozdrawiam :*

    http://pazzz21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Dobre pytanie!!! Mnie inspirują ,szczegóły" - kolor, faktura, myśl, zdarzenie. Musze powiedzieć ,że naprawdę świetnie piszesz!! Z przyjemnością będę Cię obserwować!!!

    ReplyDelete
  19. mnie inspiruje...wszystko, wszędzie znajdę coś co mnie zaintryguje.
    mój blog

    ReplyDelete
  20. Mnie inspiruje bardzo to, co jest i się dzieje na co dzień.
    Oczywiście książki, muzyka, ale też ludzie, wspomnienia, tradycje, czy też zwykła pora roku.

    live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Piękne zdjęcia!:)
    Bardzo przyjazny blog, z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam!:)

    ReplyDelete
  22. O tak! Inspiruje mnie każda z tych niematerialnych rzeczy, które wymieniłaś :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    ReplyDelete
  23. Wszystko może zainspirować. Najważniejsze jest to, czy jesteśmy otwarci na tę inspirację. :)

    ReplyDelete
  24. Oprócz tych typowych rzeczy, stworzonych tylko i wyłącznie, żeby nas inspirować, to również doceniam te drobnostki, jak chwila z herbatą i książką ;)

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Mnie najbardziej inspirują ludzie, uwielbiam ich słuchać, każdy jest inny, każdy wyjątkowy. A poza tym - zdjęcia, muzyka, książki, filmy.. ;)
    Świetne inspiracje!
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Kocham takie obrazki. Mam tak samo jak Ty. Dosłownie wszystko na mnie jakoś wpływa. Z każdej czynności coś wyciągam :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  27. Mnie inspirują przede wszystkim zdjęcia, muzyka, książki i otaczający mnie świat.

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  28. haha a ja juz mam utworzony post w postach roboczych na ten temat, więc niedługo go opublikuję. Oczywiscie inspiruje mnie wszystko dookoła
    xxMadeline

    ReplyDelete
  29. U mnie z inspiracjami jest różnie. Raz inspiruje mnie wszystko, a raz nic :)
    blog: sajecka

    ReplyDelete
  30. U mnie z inspiracjami jest różnie. Raz inspiruje mnie wszystko, a raz nic :)
    blog: sajecka

    ReplyDelete
  31. Ciężko powiedzieć co mnie inspiruje, ale to prawda inspiracje można znaleźć wszędzie.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Przepiękny wpis w niezwykle dobrym klimacie :)
    Uwielbiam przeglądać inspiracje i czytać takie posty.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  33. Nie masz pojecia jak przyjemnie sie czyta te piekne kilka linijek tekstu. Mysle ze na Twoje pytanie odpowiedzialabym podobnie jak Ty, a zapewne i dluzej. Wiele rzeczy z codziennosci czy z przygod/wycieczek. Naprawde, zbyt wiele aby o tym teraz pisac. Buziaki :)


    http://caiawichowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Świetne inspiracje, na prawdę wpadły w mój gust ^^

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Zgodzę się z tobą, ale jednak powiem sztampowo: wszystko może zainspirować. Wystarczy się rozejrzeć :)

    PS Mam podobny post o inspiracjach w szkicach, a zawsze znajduję coś innego do opublikowania :D

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡