2016-01-17

Winter wonderland


Pamiętam, że gdy byłam młodsza śnieg spadał końcem listopada, a topniał dopiero w lutym. Były wysokie zaspy oraz mróz szczypiący w nos i uszy. Teraz zima to już nie to samo, ale także jest piękna! Dziś rano obudziłam się i zobaczyłam ten piękny widok za oknem. Stwierdziliśmy z tatą, że musimy wybrać się na spacer do lasu. Niestety w aparacie padła bateria i miałam do dyspozycji tylko kamerę w telefonie, ale zdjęcia nie są złe. Żałuję, że w święta nie było tak pięknie, bo na pewno powstałaby jakaś bajkowa sesja! No ale może za rok się uda. Zazdroszczę tym, którzy rozpoczynają właśnie swoje ferie, przede mną jeszcze miesiąc ciężkiej pracy w oczekiwaniu na odpoczynek. Udanych ferii kochani ♥














31 comments:

  1. Jeju jak pięknie!
    Uwielbiam wygląd tych drzew!
    Odkąd spadł śnieg to często wychodzę na spacer robić zdjęcia :)

    live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia są naprawdę przepiękne, bardzo mi się podobają. U mnie śnieg również spadł, kilka dni temu, ale już dziś jest totalna ciapa. :( Także muszę jeszcze miesiąc chodzić do szkoły, ale cóż.

    seendixsecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia! To prawda, kiedyś zimą było dużo więcej śniegu!
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Az zatesknilo mi sie za Polska :'(

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  5. Ja mieszkam na wsi i śniegu wszędzie jest pełno, a lasy wyglądają jak w bajce! Mimo, że z telefonu zdjęcia i tak są fajne! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  6. Oj tak, szkoda, że nie było takiej pięknej zimy na święta, ale lepiej późno niż wcale! :D
    Piękne zdjęcia ♥
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia, niestety z roku na rok śniegu coraz mniej :(

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ojej, jak pięknie! Aż się uśmiechnęłam :) Takie cudowne widoki. Uwielbiam zimę... W moim mieście nie jest tak bajkowo, niestety.

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI NA KANALE! :)

    ReplyDelete
  9. Też pamiętam te czasy, kiedy nas zasypywało. Ahh, piękne krajobrazy ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  10. uwielbiam śnieg i zimę! kocham siedzieć wieczorami i patrzeć przez okno jak pada, a potem rano wyskakiwać z domu i cieszyć się nim jak małe dziecko!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. O kurczaki, jak u Ciebie pięknie, jeny jeny *-* ale i tak nie lubię zimy :D

    Mój blog - ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  12. WOW! Zdjęcia są bardzo ładne, podoba mi się najbardziej te lampki ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Jakie cudowne zdjęcia, proszę napisz mi jakim aparatem zostały zrobione, bo umrę jeżeli nie otrzymam tej informacji... .
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Część Canonem 450D, a te z lasu i drogi LG G4 stylus:)

      Delete
  14. Uwielbiam śnieg! Zdjęcia są naprawdę bajeczne. Takie zimowe spacery mają w sobie coś magicznego :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    ReplyDelete
  15. Ile śniegu! Przeglądając te zdjęcia, trochę zazdroszczę. W Krakowie w poniedziałek jedynie tak mocno sypało, teraz trzyma mróz, ale śniegu malutko. Bajeczna atmosfera na Twoich zdjęciach :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    ReplyDelete
  16. Jak widzę takie zdjęcia to aż chce mi się polubić zimę :D

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Jaki piękny, zimowy krajobraz <3
    http://klaudencja.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj mnie ♥

    ReplyDelete
  18. Genialne zdjęcia, widoki są wspaniałe :D
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    ReplyDelete
  19. Ja również żałuję, że nie było śniegu w święta :( Bardzo ładne zdjęcia :)
    sajecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Piękne zdjęcia *.* wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Śliczne zdjęcia :)

    witchhearted.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Nie będę ściemniać nie znoszę zimy,nadal się dziwie że nie popadłam w depresje przez ten mróz.Ale przyznam że zdjęcia są piękne,jak z okładki!

    http://asemblled.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Oj tak pamiętam, jak z domu nie mogłam wyjść, bo takie zaspy były. Ale były tego plusy, bo autobus nie przyjechał! Szkoda, że nie pofatygowali się, żeby święta chociaż były białe :( Ładne zdjęcia :))

    Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam! -> MÓJ BLOG - KLIK♥

    ReplyDelete
  24. Te zdjęcia są mega !:) I zapraszam do mnie dopiero zaczynam
     http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  25. Zdjęcia są przepiękne! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  26. Mimo braku aparatu bardzo ładne zdjęcia :) Ja zaczynam ferie w przyszłym tygodniu, ale już od wczoraj siedzę w domu, bo złapało mnie choróbsko, bardzo lubię zimę, ale pod tym względem to koszmar. Jednak wolę gdy jest śnieg, bo błoto po jakimś czasie jest już tak depresyjne, że wszyscy mają złe humory.
    ann-aspiration

    ReplyDelete
  27. Przepiękne zdjęcia. :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Mój blog

    Musze powiedzieć ,że naprawdę świetnie piszesz!! Z przyjemnością będę Cię obserwować!!!

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡