09/01/2016

I'm a happy person


Jestem szczęśliwą osobą. Cieszę się z każdej chwili. Uczę się na każdym kroku. Uśmiecham się. Cieszę się, że obok są ludzie,  przy których mogę być sobą. Cieszę się mówiąc o swoich marzeniach, bo wiem, że je spełnię. Cieszę się, bo nawet w najbardziej pochmurny i szary dzień mogę zrobić coś pozytywnego. Akceptuję to, czego nie mogę zmienić. Każdego dnia staram się rozwijać. Mam gorsze dni jak każdy, ale to czas, w którym mogę przemyśleć wszystko i podjąć decyzję. Nie wiem ile mam czasu przed sobą, nie wiem czy jutro nie wpadnę pod samochód albo nie porwie mnie psychopata. Codziennie pracuję nad sobą, nad tym co chcę robić, idę wytrwale do celu. Nikt nie powiedział mi kiedy zobaczę efekt, ale... Tak, widzę go. Widzę to, jak codziennie się zmieniam, jak zmienia się moje postrzeganie ludzi i otaczającego świata. Wyrzuciłam ze swojego życia ludzi, którzy niszczyli marzenia. Osoby, które podniecały się zmianą, ale krótko. Lubili słuchać o zmianach, widzieć innych, którzy zrobili coś ze swoim życiem.... Dlatego otaczaj się tymi, którzy Cię chwalą, a nie tymi, dla których jesteś gorszym. Wiem, że bez wyżej wspomnianej decyzji nie osiągnęłabym NIC. A wszystko zaczęło się od marzeń... Wszystko co nas otacza było czyimś marzeniem. Trzeba tylko robić wszystko, by je spełnić. Gdyby nie marzenia dookoła nas nie byłoby nic. Nie miałbyś iPhone'a, Macbooka... Marzyciele są niszczeni, w szkole każdy musi myśleć szablonowo bo inaczej podobno nie przetrwa. Jeżeli chcesz słuchać podpowiedzi innych to na pewno nie zajdziesz daleko. Dawaj z siebie wszystko. Nie słuchaj krytyków z zewnątrz. Marz i twórz. Nie poprzestawaj. Bo wczoraj już minęło, jutra jeszcze nie ma, a teraz jest TERAZ. I na tym się skup.



Jeżeli Twoje marzenie nie wywołuje śmiechu innych to nie jest to marzenie. 



Życie jest zmianą. Jeśli przestaniesz je zmieniać, przestaniesz żyć.


Zawsze się cieszę, bo cieszę się, że żyję.

21 comments:

  1. oj tak ! trzeba się cieszyć a nie tylko narzekac <3
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/pierwsza-wizyta-u-dietetyka.html

    ReplyDelete
  2. Nic dodać nic ująć!
    Marzyciele łączmy się!
    zaczytana_bella

    ReplyDelete
  3. Ale fajnie napisałaś! Ja też żyję marzeniami - ale nie chcę TYLKO nimi żyć. Staram się je spełniać, realizować i pamiętam, że trzeba cieszyć się z każdego najmniejszego kroczku. Dodałaś bardzo fajne cytaty! Powodzenia w spełnianiu wszystkich marzeń!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  4. klimatyczne, piękne zdjęcia <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    ReplyDelete
  5. Świtnie to ujełaś, naprawdę całe przeczytałam ;) Nic dodać, nic ująć. Śliczne zdjęcia!
    http://with-ideas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Najwiażniejsze to jest cieszyć się z małych rzeczy ! Ja też pozbyłam się toksycznego towarzystwa i jest mi o wieele lepiej :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  7. Piękne jest to jak się cieszymy z małych rzeczy :) Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie
    Mój Blog - klik♥
    Prostowanie włosów - klik♥

    ReplyDelete
  8. Super post!
    http://raspberrydizziness.blogspot.com/2016/01/z-nowym-rokiem-same-nowosci.html

    ReplyDelete
  9. śliczna kurteczka:*

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. zdjęcia są z klimatem, cudna kurtka ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Marzenia same się nie spełnią, trzeba zrobić coś w ich kierunku! ♥
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  12. Ten pierwszy cytat mocno do mnie trafił. Właśnie zawisł nad moim biurkiem na tablicy korkowej. Dzięki! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    ReplyDelete
  13. Też jestem osobą szczęśliwą starającą się dążyć do spełnienia marzeń ♥

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Masz zarażający uśmiech! Staraj się nim dzielić z innymi codziennie :)

    Mój blog CLICK

    ReplyDelete
  15. Trzeba być szczęśliwym, bo ciągłe narzekanie na nic się nie zda. :)

    ReplyDelete
  16. A dlaczego bez makijażu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A czy każdy musi się malować aż tak by wyglądać jak lalka?

      Delete
  17. zgadzam się z tym co napisałaś! świetne, pozytywne zdjęcia <3
    http://exality.pl/

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładnie zdjęcia ^^
    Polacy to naród ktory narzeka, ja czasem tez tak mam. Ale szkoda życia na narzekanie ;D
    blog-kilk

    ReplyDelete
  19. Nic dodać, nic ująć! Zdecydowanie się z Tobą zgadzam. :)

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  20. mam wiele takich marzeń i gdy o jakimś mówię moi znajomi się zawsze śmieją haha :D
    karik-karik.blogspot.com

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡