12/12/2015

Winter TAG & Christmas Market


Hej Kochani,
nie mogę uwierzyć w to, że jeszcze dwa tygodnie do Bożego Narodzenia. Pamiętam czas, w którym pisałam post o tym jak radzić sobie w nowej szkole, o przyborach, a teraz jest już końcówka pierwszego semestru. Zawsze śmiałam się z tego, jak rodzice czy dziadkowie mówili, że czas tak szybko ucieka... Teraz doskonale rozumiem ich słowa, zwłaszcza mieszkając w internacie. Ledwo przyjadę, a już muszę się pakować i wracać do domu. Wam też tak szybko upływa czas?

A na dziś przygotowałam dla Was duuuuuuużo zdjęć i Winter Tag, mam nadzieję, że się spodoba :)


1. Ulubiony zimowy lakier?
Nie mam jednego ulubionego. Są to na pewno biele, szarości, baby pink, baby blue, który kojarzy mi się z zimowym niebem i padającym śniegiem. Oprócz tego uwielbiam wszystkie nudziaki, zwłaszcza z Inglota. Piękny jest również srebrny lakier piaskowy.


2. Ulubiony zimowy produkt do ust?
Zdecydowanie są to masełka do ust z Nivea! Moje ukochane to caramel i vanilla&macadamia. Chyba nie znalazłam nic lepszego do tej pory. Chyba, że znacie coś godnego polecenia? :)


3. Jakie ubrania najchętniej nosisz zimą?
Uwielbiam wszystko co milutkie i cieplutkie! Ogromne swetry, ciepłe rajstopy i spódnice. Ale głównie ciepłe swetry. Każdy kto mnie zna wie jakim jestem zmarzluchem!


4. Ulubiony zimowy napój?
Tak jak na zdjęciu - pierniczkowa latte <3 Uważam, że zimą oprócz gorącej czekolady z piankami oraz pierniczkowej latte nie ma nic lepszego! Jeżeli nigdy nie próbowaliście to polecam z całego serca, najlepsza kawa na świecie!


5. Ulubiony zimowy zapach?
Jest to zapach cynamonu, pieczonych jabłek i pierników. Zdecydowanie to moje ukochane zimowe zapachy unoszące się w domu podczas przygotowań do świąt. Lubię oczywiście świece i woski Yankee Candle, głównie edycję świąteczną. Bo jakby inaczej? :)


6. Ulubione zimowe akcesoria?
Ciepłe rękawiczki, szalik i czapka, bez wątpienia! Inaczej nie przetrwałabym i postów oraz filmików na kanale by nie było. :D Mam chyba 10 kominów, szaliki, szale... Ale jednak najbardziej lubię szal w kratę, który kiedyś pokazywałam, czapkę ze zdjęcia powyżej i czarne skórzane rękawice.


7. Ulubione świąteczne danie?
Hmm... Bez zastanowienia jest to barszcz z uszkami! Poza tym daniem lubię też pierogi i karpia. No i przeróżne ciasta i ciasteczka, pierniki podkradane z choinki.. :)



8. Ulubiony film ze świętami/zimą w tle?
The Holiday! Oglądam go dosłownie co roku. Do tej pory nie znalazłam drugiego filmu, który podobałby mi się tak jak powyższy. Polecacie jakieś filmy?


9. Jak zimą dekorujesz dom?
Na zewnątrz zawsze zawieszamy z tatą lampki i stroik robiony przeze mnie i mamę na drzwiach. W domu oczywiście znajduje się choinka i inne ozdoby. W swoim pokoju mam wszędzie lampki choinkowe, girlandę z reniferków i zimowe świeczniki.


10. Wymarzony prezent?
Byłby to chyba nowy aparat, jeżeli chodzi o rzeczy materialne. Jeżeli chodzi o niematerialne to chciałabym, aby caaaaaaaała moja rodzina mogła się spotkać w jednym miejscu. To chyba moje największe marzenie na chwilę obecną.


11. Jak spędzam Święta?
Zawsze ten czas spędzaliśmy u babci, jednak w tym roku będą to nasze pierwsze Święta bez dziadków... Szczerze mówiąc, kompletnie nie mam pojęcia jak w tym roku będą wyglądać moje Święta. Mam nadzieję, że będą udane!

Nowy vlogmas na moim kanale, zapraszam <3

Taguję Paulinę Plandowską i każdego kto chciałby napisać taki post! ;-)

20 comments:

  1. Ale świetny TAG, uwielbiam takie! Piękne zdjęcia ♥
    http://my-uncommon-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Barszcz z uszkami... kocham ♥
    Cudne zdjęcia!

    ReplyDelete
  3. pierniczkowe latte to chyba najlepszy napój pod słońcem<3
    mi też niestety tak czas szybko leci, dlatego staram się go nie marnować :)
    karik-karik.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jakie fajne zdjęcia! Mają taki ciepły, świąteczny klimat :)
    Wchodząc do Ciebie można poczuć zbliżające się Święta! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  5. ale już u ciebie czuć klimat świąt! <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładne zdjęcia, super tag :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetny Tag, dziękuję za polecenie filmu :) na pewno zobaczę.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam zimę i ten czas przed świętami, jest w tym sporo magii i ta atmosfera.. :) Nie byłam nigdy na żadnym świątecznym jarmarku, bardzo chciałabym to zmienic :)

    ReplyDelete
  9. O tak, zapach cynamonu i pierników to zdecydowanie to! :D
    Ooo widzę kiermasz świąteczny w Rzeszowie, haha :D
    Cudowne zdjęcia <3
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Przepiękne zdjęcia :) The Holiday również uwielbiam, oglądam go od jakiegoś czasu w każde święta i chyba nigdy mi się nie znudzi. I oczywiście ciepłe sweterki górą!

    Buziaki :*
    miniifluff

    ReplyDelete
  11. jak sie zapoznalas z paulina plandowska? fajna jest? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przez instagrama, jest przekochana!❤

      Delete
  12. nie myslalas nad tym zeby pisac tez po ang?

    ReplyDelete
  13. Piękne zdjęcia :) też uwielbiam grube, ciepłe sweterki. Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  14. kocham takie zdjęcia gdzie światełka są rozmazane :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. post świetny, a zdjęcia przepiękne. jestem pod wrażeniem. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. fajny tag, tez lubie zapach piernikow, ale pieczonych jablek juz nie bardzo :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡