2015-12-05

Room Tour - Christmas edition


Hej kochani! Witam Was w pierwszym 'prawdziwym' grudniowym poście. Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój pokój w nieco innej, bo świątecznej odsłonie. Jest w nim jeszcze sporo do zrobienia, będę przemalowywać meble, nie mogę się tego doczekać! Moje dekoracje są już od listopada, ale dopiero teraz mogę się nimi naprawdę cieszyć. Zastanawiam się tylko gdzie jest śnieg... Bo na razie za oknem wiosennie...





Reniferek i miś to prezenty, od Ani i od Bartka :)





Łóżko i stolik nocny - JYSK // Komoda i półka - no name // Koszyk - Pepco // Lustro - staroć ze strychu przemalowane na biało// Świeca waniliowa - Lidl // Kominek i woski - Yankee Candle - Stara Mydlarnia // Świecznik w czerwone reniferki - Empik // Światełka - Tesco

Dodałam już dwa filmiki z serii VLOGMAS,
zapraszam do obejrzenia <3


Co o nich sądzicie? Podobają Wam się? :)


40 comments:

  1. Twój pokój wygląda prześliczne! Panuje w nim cudowny klimat :) Idealne kompozycja!

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    ReplyDelete
  2. Jestem pod wrażeniem. Naprawdę ślicznie urządzony pokój :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    ReplyDelete
  3. Masz na prawdę ładnie urządzony pokój na święta i zimę ♥ Najbardziej podobają mi się Twoje misie, które dostałaś i słoik z reniferami (ten z niebieskim tłem). Sama go robiłaś? A dodatkowo Twoja tapeta na telefonie to ideał <3
    be-different-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajnie urządzony pokój. :P

    ReplyDelete
  5. świetny klimat :D

    http://mikaart-m.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  6. Też już rozwiesiłam lampki na ramie łóżka. Uwielbiam ten światełkowy klimat. Z dekoracjami jeszcze trochę poczekam. ;)
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    ReplyDelete
  7. Twój pokój wygląda przepięknie! Magia świąt gwarantowana :)

    Buziaki :*
    miniifluff

    ReplyDelete
  8. czuć święta, ten klimat <3/Karolina

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładnie ozdobiony pokój :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetnie to razem wygląda, ma swój klimat :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  11. ale masz cuodwny pokój! dobrze, że ktoś ma jeszcze pokój, który nie ma białych ścian i pościeli w kwiatki :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pościel w kwiatki mam, ale ciiii! Uwielbiam takie motywy :)

      Delete
  12. te lampki na ścianie ze zdjęciami bardzo mi się podobają, masz bardzo ładny pokój :)
    zapraszam: http://introverted-journal.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Super wystrój pokoju za właśnie się zabrać muszę :) http://moresik123.blogspot.com zapraszam nowy post !

    ReplyDelete
  14. Ale masz świetny pokój :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Mój pokój jest jeszcze w remoncie i na razie nie mogę go świątecznie ozdobić :(
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Od razu czuć świąteczną aurę! Też chcę dodać do siebie do pokoju parę świątecznych elementów :*

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Bardzo mi się podoba twój pokój, idealnie go przystroiłaś <3
    Zapraszamy na naszego bloga, jeśli ci się spodoba zaobserwuj a my napewno się odwdzięczymy :)
    mój blog- klik

    ReplyDelete
  18. Pięknie wygląda Twój pokój, a zwłaszcza kącik do spania <3 Jest tak świątecznie, nastrojowo.. Sama nie mogę się już doczekać powrotu do Polski i dekorowania swojego pokoju :)

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Jakie śliczne zdjęcia! Masz tak przytulnie <3
    zaobserwowałam! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Śliczny pokoik,a przede wszystkim śliczne zdjęcia. Takie blogi mnie interesują, oczywiście zaczynam obserwację ♥
    Side of Life

    ReplyDelete
  21. świetne świąteczne dodatki, też muszę coś pozmieniać w swoim pokoju :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/winter-is-coming.html

    ReplyDelete
  22. Przepięknie wygląda Twój pokój. Renifer i miś są takie urocze! No i Twój ręcznie robiony świecznik cały czas siedzi w mojej głowie!
    Wesołych świąt, bo to już za dwa tygodnie!
    ann-aspiration

    ReplyDelete
  23. Świetny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Nie zapomnij zaobserwować :D
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  24. Jak w Twoim pokoju jest świątecznie! W moim teraz też się tak zrobiło i kiedy w nim siedzę to czuję się jakby za oknem był śnieg - właśnie, gdzie on jest? :(
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  25. Ale piękny, świąteczny pokój! :D

    ReplyDelete
  26. Bardzo podoba mi się post :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Nie zapomnij zaobserwować :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  27. wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Ostatnio też myślałam o zrobieniu takiego posta, więc serdecznie zapraszam, bo w krótce się pojawi :) Mój Blog - Klik!

    ReplyDelete
  29. Ale masz piękny pokój! Jak świątecznie :D
    Genialny filmik!
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. chyba najbardziej swiateczny pokoj jaki widzialam, nawet kolor scian wyglada swiatecznie :D/Karolina

    ReplyDelete
  31. Masz prześliczny pokój! Bardzo fajnie dobrałaś akcesoria świąteczne, lampki i pluszaki wymiatają :D
    MÓJ BLOK-klik

    ReplyDelete
  32. Śliczny pokój, sama myślałam o lampkach do pokoju

    pozdrawiam :)

    http://urodowo-u-pauliny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Idealny świąteczny klimat panuje u ciebie. Każdy dodatek idealnie zgrywa się w całośc.

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡