01/12/2015

Hello December & vlogmas on my channel!


Hej kochani! Wreszcie przywitaliśmy grudzień, mój ukochany miesiąc. :) Pomimo tej szarości za oknem panuje u mnie świąteczna atmosfera! Uwielbiam przeglądać różne strony w poszukiwaniu inspiracji. Dlatego kilka takich zdjęć przygotowałam dla Was. Mam nadzieję, że się spodobają!
Wszędzie słychać świąteczne piosenki, miasto jest pięknie ozdobione światełkami i innymi dekoracjami. W takiej scenerii nawet zwykła kawa czy gorąca czekolada na wynos lepiej smakuje, prawda? Zapakowałam też wszystkie prezenty, to jedna z fajniejszych części przygotowań grudniowych według mnie! :)

A na moim kanale (TUTAJ) dziś w nocy lub jutro pojawi się pierwszy filmik z serii vlogmas,
mam nadzieję, że Wam się spodoba!

Wszystkie zdjęcia pochodzę ze strony pinterest.com


A Wy lubicie zimę i święta? :)

19 comments:

  1. Święta to magiczny czas na który zawsze czekam z niecierpliwością!

    Pozdrawiam
    http://mikaart-m.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam zimę i święta już odliczam dni do gwiazdki :). Lecę zasubskrybować kanał i czekam na pierwszy filmik :3.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam święta tak jak wszyscy ;D
    O przygotowaniach do świąt myślałam prawie cały listopad, ale oficjalnie zaczynam w sobotę ;p.
    Fajny design, taki świąteczny <3
    Mój Blog

    ReplyDelete
  4. ale świątecznie u Ciebie :) ja uwielbiam święta :)
    http://exality.pl/

    ReplyDelete
  5. Kocham święta, nie mogę się ich już doczekać <3

    Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  6. zaczął się już grudzień, więc ja uznaję , że już jest zima :P
    Blog♥klik

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam zdjęcia z inspiracjami ♥
    Zapraszam do mnie oraz do obserwacji- na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zaczął się ten magiczny okres, który uwielbiam! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  9. Też w tym roku nagrywam vlogmas :D Powodzenia! :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    ReplyDelete
  10. Cudowne inspiracje! *.* Teraz jeszcze bardziej czuję święta :D
    Powodzenia w nagrywaniu!
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jeju naprawdę super blog :)
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tak napisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com (nowa nazwa)

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam zimę, ale zdecydowanie bardziej kocham święta.
    adresjestdlaciot.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Oj zdecydowanie czekolada na wynos lepiej smakuje, nawet chce się chodzić po mieście :)
    Super inspiracje, lubię oglądać te wszystkie zimowe zdjęcia :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. nie mogę doczekać się już świąt! :D

    KLIK MÓJ BLOG♥

    ReplyDelete
  15. JAK JA CHCE JUŻ ŚWIETA!
    Świetny blog :)
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  16. Anonymous16 December

    Świetny post :)

    ReplyDelete
  17. Anonymous16 December

    Gdzie kupiłaś te czerwone świeczki,które dodałaś do stroika? Widziałam na vlogu :)

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡