22/12/2015

A dose of inspiration


Hej Kochani!
Grudzień zawsze był dla mnie magicznym miesiącem. Zbliżające się mikołajki, święta, sylwester... Możliwość rozpoczęcia czegoś nowego w życiu. Nowy start... Zawsze w tym miesiącu nauczyciele przypominają sobie, że dawno nie było sprawdzianu czy kartkówki, dlatego kończymy kolejny rok z brakiem wolnego miejsca w kalendarzu. Też tak macie?
W tym miesiącu wszystko powinno się dobrze układać, jednak ostatnio bardzo często dopadała mnie bezradność i beznadziejność. Mam wrażenie, że moje ostatnie posty są pisane na 'odwal się' - dlatego znikną stąd, za co przepraszam. Nie potrafiłam się wziąć za siebie i ogarnąć.

Sądziłam, że najlepszy sposób to odizolowanie się od bliskich, znajomych, muzyka i sen. Moje myślenie niszczyło mnie bardziej niż poczucie beznadziejności. I dopiero teraz wiem, że muszę się zdystansować do wszystkiego. Nieważne jest to, ile będziemy rozmawiać z dziewczyną, chłopakiem czy przyjacielem... Jeżeli sami nie będziemy chcieli zmienić czegoś w sobie to oni tym bardziej tego nie dokonają. Im dłużej będziesz się izolować i nastawiać jeszcze bardziej, tym dłużej będziesz w pułapce beznadziejności. Wiem, że jeszcze nieraz stracę nadzieję i grunt pod stopami, ale teraz wiem co robić. Wiem, że muszę powiedzieć po prostu NIE i iść dalej. Cieszyć się z najmniejszych rzeczy, tak jak kiedyś. Przestać zamartwiać się o przyszłość i żyć TU i TERAZ. A Ty? Nadal będziesz się izolować czy walczyć o swoje szczęście?

MOJE ZDJĘCIE ;)





Nowy vlogmas, zapraszam<3

19 comments:

  1. Uwielbiam inspiracje, świetne zdjęcia ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja mam często doła i wtedy łatwiej mi jest się odizolować. Muzyka naprawia mój nastrój, jest moją ucieczką ♥
    Ładne inspiracje.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    ReplyDelete
  3. Prześliczne inspiracje :) Och, masz rację. Izolowanie się od świata jest jednym z najbardziej tragicznych rozwiązań. Wiem to po sobie.

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    ReplyDelete
  4. Pięknie napisane słowa :)) Masz rację, nie powinniśmy się martwić przesadnie o przyszłość, tylko żyć tu i teraz :D
    Cudowne inspiracje!
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Moje ostatnie dni wyglądały bardzo podobnie, czułam się strasznie przytłoczona wszystkim. Na szczęście już złapałam oddech i mam plan przez te święta porządnie wypocząć. I tobie życzę tego samego! Wesołych świąt!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Te twoje zdjęcia są przecudowne! ;)

    smallerdream.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja przez bloga zaczęłam doceniać i zauważać te małe rzeczy :) Jakiś czas temu też miałam, że tak to nazwę gorsze dni. Teraz jest wszystko w porządku :D Twoje zdjęcie jest świetne! Miło mi się ciebie czyta więc będę zaglądać tu częściej Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  8. Coś w tym jest, że nie potrafimy się cieszyć daną chwilą ;) Chciałabym umieć doceniać wszystko tak jak kiedyś :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. świetne te inspiracje :D czuć święta
    mój blog

    ReplyDelete
  10. świetne inspiracje, a kubeczek śliczny! wesołych świąt! :*
    http://exality.pl/

    ReplyDelete
  11. Czuję się zainspirowana :)
    ❤ blog

    ReplyDelete
  12. Świetne inspiracje i zdjęcia zrobione przez Ciebie są super :3!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Jakie super inspiracje :) Trzeba walczyć o swoje szczęście i masz rację - nie ważne, że przeprowadzimy 10000 rozmów z bliskimi nam osobami - jeśli nie będziemy wyciągać z nich wniosków i działać, to nic one nie dadzą. Powodzenia i Wesołych Świąt!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajne, świąteczne inspiracje<3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Te Twoje zdjęcie super !

    http://sk-artist.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja również bardzo lubię grudzień, za święta no i za to że coś się kończy aby mógł się rozpocząć kolejny okres w naszym życiu, to także chwile do refleksji. Szczególnie odnośnie tego, że warto walczyć o to, na czym nam zależy oraz działać :) Świetne inspiracje :)

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡