11/11/2015

Essentials for chilly person


Hej kochani!
Jak już wiecie - jestem ogromnym zmarzluchem, ale mimo wszystko kocham jesień i zimę całym sercem. Listopad to dla mnie miesiąc, który okropnie się dłuży. Widząc świąteczne ozdoby, dekoracje chciałabym już święta! Też tak macie? Czekacie na grudzień przez cały rok? Właśnie słucham świątecznych piosenek z Glee, za oknem pada deszcz (szkoda, że nie śnieg!:D), w kominku pali się wosk Yankee Candle, a w ogromnym kubku znajduje się herbata z cytryną i goździkami. Uwielbiam dni wolne od szkoły, zwłaszcza w taką pogodę. I chyba wyjdę na spacer w deszczu.

Dziś przybywam z początkiem zimowej serii notek (jest listopad, to przecież idealny czas na przygotowania do świąt, nie zaprzeczajcie). Dlatego w tej pierwszej notce pojawi się niezbędnik dla takiego zmarzlucha uwielbiającego zimę jak ja! Mam nadzieję, że Wam się spodoba. :)

Moim pierwszym sposobem na spędzanie takich dni jest oczywiście kubek z herbatą, kawą, gorącą czekoladą lub pumpkin spice/ gingerbread latte. Oczywiście domowym :) A do tego książki. Ewentualnie jakieś seriale, ale już nie mam co oglądać, haha!

Co to za jesień lub zima bez świeczek i wosków? Mam w pokoju kilkanaście świeczek (głównie waniliowych) i cały kuferek podgrzewaczy i wosków z Yankee Candle. To taka moja mała obsesja. Uwielbiam świece i woski tej firmy, już kiedyś o tym pisałam. Ostatnio do mojej kolekcji trafiło kilka nowych zapachów, takich jak Berry Triffle, Vanilla Bourbon i Sugared Apple. Wszystkie kojarzą mi się ze świętami. Są słodkie, ale nie za mocne. Idealne. Teraz jestem w trakcie palenia Vanilla Bourbon i jestem zakochana. Wyczuwam w niej lekką nutę kawy (nie wiem skąd, nie pytajcie), czekolady i oczywiście wanilii. Cudowny zapach, polecam wszystkim! :) 

Ciepłe skarpety rządzą! I przesłodkie kapcie również. Primarkowe są najlepsze na świecie. Gdy tylko zobaczę jakieś ładne w sklepie to nie potrafię ich nie kupić, mama już na mnie krzyczy. Mam w reniferki, pandy, liski, misie, zwykłe, w paski, w kropki, z kokardką, z guziczkiem... Mogłabym tak wymieniać bez końca chyba. Ale to nic, ważne by było ciepło! 

DIY na nudne wieczory! Post o tych słoiczkach i innych dekoracjach pojawi się niedługo, obiecuję. Gdy nie mam już co czytać, bo jestem w trakcie szukania dobrej książki, zabieram się za malowanie, ozdabianie... Świetne zajęcie. :) 

Swetry ratują mnie z każdego mrozu! Mam ich kilkadziesiąt (i ciągle przybywają nowe..) Jednak najlepsze są te wyjęte z szafy mamy lub babci. W różnych kolorach, w różne wzory... Mam do nich ogromną słabość. Wy też? 

Tak na sam koniec mój ukochany kącik. Światełka, świece... Uwielbiam spędzać wieczory w ten sposób, przy takim ciepłym świetle. Wszystko od razu staje się lepsze! :)

A Wy, jakie macie sposoby na jesień i zimę?


A co do vlogmas, dziękuję Kochani, że tak wiele osób chciałoby je zobaczyć! Nie spodziewałam się aż takiego odzewu tutaj, na instagramie czy w wiadomościach. Vlogmas będą się pojawiać, ale prawdopodobnie będą w jednym filmiku na tydzień. Nie mam zbyt wielkich możliwości będąc w internacie, ale dla Was spróbuję nagrać codzienność, przygotowania do świąt i trochę o moim mieście, dekoracjach... Jak to vlogmas - będą nagrywane telefonem, więc nie będą super jakości. Ale mam nadzieję, że mi wybaczycie. Gdy tylko kupię nowy aparat, ruszę z filmikami.

Miłego dnia! :)

44 comments:

  1. Uwielbiam siedzieć w jesienne lub zimowe wieczory z kubkiem gorącej herbaty i muzyką w tle, lub ciekawym filmem :)

    ReplyDelete
  2. Gorąco aż się zrobiło. ^^
    Ja siedzę pod kaloryferem i czytam książkę w samym podkoszulku, a na rękach rękawiczki (zawsze mam zimne)
    No i chyba tyle. Albo jest jeszcze opcja że grzeje się pod kocem w łóżku i kołderką i jeszce jednym kocem :*
    Pozdrawiam,
    pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Po tym poście naprawdę poczułam się jakoś tak... świątecznie. Co prawda, dla mnie jeszcze zdecydowanie za wcześnie, by myśleć o Bożym Narodzeniu i za wcześnie na jakiekolwiek ozdoby, to tak może początkiem grudnia :D No ale w sklepach już zaczęły się pojawiać różne rzeczy.
    Uwielbiam ciepłe skarpety, mam ich całą szufladę i w zasadzie w okresie jesienno-zimowym się z nimi nie rozstaję. Herbata, książki, filmy czy seriale to obowiązkowo! I świeczki też bardzo lubię :)

    Buziaki :*
    miniifluff

    ReplyDelete
  4. Fajne zdjęcia i ciekawy post ^^ :)
    Pozdrawiam.
    Zapraszam do mnie: http://claudiev.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam palić woski zimą, to sprawia że czuć taki specyficzny klimat :) No i te wszystkie umilacze, książki, ładne dekoracje to coś co lubię :) A swetry to obowiązkowy elementem stroju jesienno zimowego u mnie, bez nich nigdzie nie wyjdę :D

    ReplyDelete
  6. Ten napój na ostatnim zdjęciu *-* Ja też jestem zmarzluchem XD
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  7. uwielbiam woski Yankee! Ale ostatnio zakochałam się w świecach Kringle :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. Na świąteczny klimat dla mnie wciąż jest za wcześnie. Nawet jeszcze śniegu nie ma! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    ReplyDelete
  9. Anonymous13 November

    Gdzie kupujesz woski yankee i w jakiej cenie? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stara Mydlarnia w Galerii Rzeszów, 10 zł. :) albo na goodies.pl w podobnej cenie :)

      Delete
  10. przytulny post, i fajne zdjęcia, będę tu zaglądać częściej :)

    http://mylittlediaryxx.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  11. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Na jesien i zime najlepsza goraca czekolada i wygodne skarpetki! <3

    helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    ReplyDelete
  13. Cieplutkich skarpetek nigdy nie za wiele! :)
    DIY jest niesamowite! Piękne ozdoby. Naprawdę!

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    ReplyDelete
  14. Mi tak samo listopad strasznie się dluży ;__; Chcę już święta!
    O tak ciepłe skarpetki na długie wieczory - to jest to! ♥
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. te słoiczki są przeurocze! <3
    również uwielbiam woski yankee candle i mam zamiar uzupełnić braki bo został mi tylko jedne haha
    zakochałam się w Twoim blogu, jest świetny, obserwuję :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. ciepłe skarpetki, sweterki, herbata, świeczki i książka ^^ to jest to :D i obserwuję, świetny blog
    Blog♥klik

    ReplyDelete
  17. Książka ,,Jesteś Cudem'' zobraja wszytsko!
    Mogłabym nie czytać nic innego ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. przepiękne zdjęcia, przepiękny blog ! :)

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam tego typu zdjęcia w postach!
    [ice maiden]

    ReplyDelete
  20. Ja jeszcze chcę czuć jesień nie Święta, ale to staje się coraz trudniejsze, haha!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  21. Aż poczułam święta ♥ te pierwsze picie wygląda po prostu niesamowicie, a książkę "Jesteś Cudem" od dłuższego czasu chciałabym przeczytać ;)

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Oj ja też jestem wielkim zmarzluchem. Ja jesiennymi i zimowymi wieczorami ubieram onesie odpalam wszystkie świeczki jakie mam, siadam z książką i czytam do póki nie zasnę :D , a no i pije cieplutką herbatę! <3
    Zapraszam do siebie, nowy post! Pozdrawiam
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  23. Już czekam na święta :). "Jesteś Cudem" czytała moja koleżanka i mi ją poleciła, więc mam zamiar przeczytać :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. ja też czekam na święta! Albo chociaz na grudzien :D nie cierpie listopada własnie za to, że się tak strasznie dłuuży...ale dzis mamy równa połowę! /K

    ReplyDelete
  25. Gorąca herbata to podstawa ! :)
    http://gloriousdolls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Świetne rady! Ja kocham święta, niezmiernie się cieszę, że już niedługo będę mogła ubierać choinkę!
    Dla mnie niezbednikiem jest wygodne ubranko, kocyk, świeczki i laptop z świątecznymi filmami. :)
    Bardzo ładne zdjęcia.

    Obserwuję! ;)
    seendixsecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Bardzo fajne rady i tricki, także uwielbiam rzeczy, które opisałaś :).
    Także czekam na święta z wielką niecierpliwością.
    http://natimylifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Świetne must have na jesień!
    Wszystkie zdjęcia są takie przyjemne i słodkie, aż się miło czyta :3
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Bardzo ładny blog :) Super zdjęcia, super rady :) obs za obs? ja już, teraz ty :) mam nadzieję, że spodoba ci się mój nowy design!

    nonstopyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. zakochałam się w kawie/czekoladzie na pierwszych zdjęciach! <3
    zapraszam do mnie. może wsp obs? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. ale u ciebie już świątecznie <3 design jak i zdjęcia mają klimat :)

    http://casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)
    snap: STATEMIND

    ReplyDelete
  32. Jejku, jak już się wchodzi na Twojego bloga, to czuć taki klimat świąt! Cudownie, bo uwielbiam ten okres w roku :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. uwielbiam Twoje zdjecia<3!!!

    ReplyDelete
  34. jestem pierwszy raz na twoim blogu i mi się tu podoba. świetne zdjęcia robisz, urocze renifery :D
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    ReplyDelete
  35. boziu boziu, takie notki i zdjęcia przyprawiają mnie o miłość do jesieni i zimy, których nie znoszę :D

    ReplyDelete
  36. Kurcze, muszę sobie w końcu kupić świeczkę z Yankee! A co do moich sposobów na zimę/jesień, to jest to herbata+książka/serial+ciepły kocyk i oczywiście świeczki. :)

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  37. Ja jesienią uwielbiam swetry i świeczki! :)
    Mój blog - Zapraszam!

    ReplyDelete
  38. Wow! Cudowne inspiracje! Uwielbiam takie świąteczne kubki! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Coraz bliżej święta! Już nie potrafię się ich doczekać :)
    Dobra książka, gorąca herbata/kakao to podstawa <3
    Zakochałam się w tych zdjęciach! *,*

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  40. Super post :) Ja uwielbiam herbatę ze sokiem pomarańczowym i imbirem :)
    http://khatstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Super post i zdjęcia ;)
    http://strawberry966.blogspot.com/

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡