22/11/2015

DIY: Winter Lanterns


Hej kochani!
Mam dziś dla Was pierwszą część zimowych projektów DIY, jeszcze kilka przed nami. :) Ostatni post pojawił się tutaj aż 11 dni temu, ale nie będę kłamać - szkoła. Poza tym chciałam zebrać kilka rzeczy w jeden post, by nie dodawać 50 razy Blogmas. Nie mogę doczekać się czasu większych przygotowań do świąt, choć już upiekłam jedną partię pierniczków! A teraz cały czas słyszę świąteczne piosenki, do Wigilii zostały tylko 33 dni. Ten czas tak szybko płynie, dopiero zaczynał się listopad, a już za kilka dni zaczynam nagrywać dla Was vlogmas. Trochę się boję co z tego wyjdzie, ale już mam przygotowaną muzykę, więc będzie dobrze. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu.


Słoiki pomalowałam białą farbą akrylową, stemplowałam zwykłą gąbką do mycia naczyń. Jedna warstwa stanowczo wystarczy, chyba że chcecie mieć latarenkę jako tylko ozdobę. Jeżeli nie chcecie efektu szronu to po prostu pomalujcie pędzlem. :)



Te akurat wyszły średnio, dlatego trzymam w nich przeróżne przybory szkolne itp.




Ostatnie pomysły to ramka ze świątecznym motywem (możecie wydrukować, wyciąć z papieru do pakowania prezentów jak ja tutaj lub po prostu coś narysować!) i kule, które wyszły mi trochę jajowate, niestety. Można je zrobić tak jak Light Balls o których pisałam TUTAJ.
Poniżej pokazuję co możecie umieścić w ramce, marny ze mnie grafik, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba mój pomysł i wykonanie. :)

36 comments:

  1. Jakie cudne Ci wyszły ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jakie śliczne te latarenki! Są po prostu genialne, według mnie wyszły bardzo fajnie :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  3. Ślicznie wyglądają :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ale piękne, świąteczne dekoracje <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    ReplyDelete
  5. cudownie Ci wyszły te słoiczki, latarenki, mam zamiar takie zrobić, ale pewnie nie wyjdą mi tak ładnie jak Tobie, bo nie mam zbytnio talentu i cierpliwości :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Przecudne, czekałam na tego posta odkąd zobaczyłam zdjęcia na insta ♥ robiłam kiedyś podobne, ale nie mam takich zdolności plastycznych jak ty :D Szacun, kapitalnie to wyszło ! Czekam na vlogmas, buziaki :*

    ReplyDelete
  7. Świetny pomysł na DIY :) Tak się składa że mam kilka wolnych słoiczków po świecach, chyba ozdobię je w podobny sposób, urocze są te twoje :)

    ReplyDelete
  8. Przepiękne są te latarenki, koniecznie muszę wykonać coś podobnego ♥

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Przypadkowo trafiłam na Twojego bloga i mogę śmiało powiedzieć, że zostanę na dłużej! Ciekawy szablon, dobrze wykonane zdjęcia i pomysły notek są zaskakujące! A ten diy jest świetny! cudownie go wykonałaś! Pozdrawiam! :)

    http://jestem-edyta.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetny pomysł. Bardzo fajny blog... Zapraszam do mnie -> karolinyjia.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ale pięknie Ci to wyszło! :D Cudowne latarenki <3
    Chętnie spróbuję takie zrobić, chociaż nie oczekuję takiego wspaniałego efektu ;))
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Wyszły średnio?! Wyszły wspaniale! Masz niesamowity talent, ale też zapewne ogromną cierpliwość :) gratuluję i czekam na vlogmas :)
    ann-aspiration

    ReplyDelete
  13. Są prześliczne! Szkoda, że ja mam dwie lewe ręce, bo pomysł jest świetny!
    Masz bardzo fajnego bloga :).

    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetne pomysły, a słoiczki będą idealnie wyglądać jako świeczniki :))

    paulinaxnowak

    ReplyDelete
  15. Bardzo fajne kubeczki <3. Ślicznie namalowałaś!
    Obserwuję :))
    Niebieska Izolda - KLIK

    ReplyDelete
  16. muszę spróbować zrobić te słoiczki, bo są przeurocze :3
    zapraszam na mojego bloga
    http://agatartist.blogspot.com/
    +obs

    ReplyDelete
  17. Cudowne. Szkoda, że nie zobaczyłam tego zanim zaczęliśmy ozdabiać słoiki na technice. :/
    Zapraszam do mnie! :)
    http://canevautrien.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. O rany ten słoiczek to cudo!
    Na pewno skorzystam <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Cześć, nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Szczegóły w moim ostatnim poście. Przeczytaj zasady i przyłącz się do zabawy :) Liczę, że odpowiesz na pytania!
    Mój blog

    ReplyDelete
  20. ojej, ten słoik z pierwszego zdjęcia jest uroczy! :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  21. Ale urocze! Jak prosto ze sklepu :)
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  22. Wow! Wow! Cudowne. Obserwuje

    Zapraszam do siebie
    http://mikaart-m.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  23. Świetny pomysł, muszę spróbować!
    Bardzo ładnie Ci wyszedł, zwłaszcza ten słoiczek.

    http://whitesnuff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Jaki fajny pomysł.
    Chyba go wykorzystam i sama takie coś zrobię.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Jakie precyzyjne wykonanie! Przepięknie to wygląda <3

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    ReplyDelete
  26. Jej ! Jakie śliczne wazoniki !
    Jednak do DIY trzeba mieć talent. Mi mimo wielkich chęci nigdy nie chce wyjść to co sobie zaplanowałam ;c


    Obserwujemy ? Jak zaczniesz, daj znać :)

    ReplyDelete
  27. Świetne! Tylko pozazdrościć talentu ;)
    crazy-agaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Śliczne! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Jejku słoiczek wyszedł Ci niesamowicie *.*
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    ReplyDelete
  30. Nie mogę się napatrzyć na te dekoracje :) Powinnaś sprzedawać takie! Zdecydowanie

    http://mikaart-m.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡