2015-10-29

November inspirations & Must haves

Hej kochani!
Na wstępie chcę powiedzieć, że jest to notka tylko i wyłącznie z inspiracjami i niezbędnikiem, a nie żadna próba współpracy. :) Pamiętam początek września, wysokie temperatury, chodzenie w spodenkach, a już w niedzielę przywitamy listopad! I nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy nie lubią jesieni i zimy... Jak można nie lubić szeleszczących pod stopami liści czy spaceru z parasolem w dłoni? Siedzenia z ciepłą herbatką i czytania książek... Poza tym w listopadzie czeka mnie ciekawe wydarzenie, czyli półmetek. W piątek trzynastego. Mam nadzieję, że będzie dobrze!
 
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam ciepłe, milutkie płaszczyki - nieważne czy to jesienią, czy zimą. Choć do tej pory całym sercem kochałam czerń, granaty i szarości, chciałabym kupić jakiś w kolorze karmelowym. Uważam, że jest przepiękny!

-2°C na termometrze to idealny czas by wyjąć z szafy ciepłe buty. Uwielbiam Timberlandy i UGG! Są niesamowicie wygodne i ciepłe. Gdybyście się kiedyś chciały zastanawiać czy warto je kupić, to moja odpowiedź jest prosta. :)

Swetry, swetry i jeszcze więcej swetrów! Moja dewiza jesienno-zimowa. Ponad połowa zawartości mojej szafy to właśnie ta część ubioru. Długie, krótkie... Nadają się dosłownie do wszystkiego. Ostatnio uwielbiam je łączyć ze spódnicami i martensami.

Szalik i kocyk 2w1? Czemu nie! Już rok temu zakochałam się w tych wielkich szalikach, pokazywałam Wam kiedyś ten, który zakupiłam. I nadal jestem w nim bezgranicznie zakochana. Ale pewnie na tym jednym się nie skończy.

Gorąca herbata, kawa, gorąca czekolada, ciepłe rękawiczki i grube skarpety. Nie zapominajmy o czapce z wielkim pomponem! A do tego kominek. Idealnie, prawda? Czytając moje posty pewnie dawno zauważyliście, że jestem okropnym zmarzluchem! Nie ruszam się nigdzie odpowiedniego ubrania, nigdy! :)

* * *

Jak widzicie wprowadziłam trochę zmian na blogu,
na górnym pasku pojawiła się też ikonka youtube... Stąd moje pytanie!
Czy chcecie zobaczyć w tym roku vlogmas w moim wykonaniu? :) 

27 comments:

  1. Ja teraz mam fazę na sweterki i ciepłe bluzki, a mój pastelowo-różowy szal kocham!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  2. Świetne inspiracje, większość przypadła mi do gustu :)
    Chętnie zobaczę vlogmas :)
    Zapraszam do mnie --> KLIK :)

    ReplyDelete
  3. O tak, te wszystkie rzeczy sprawiają, że jesień i zima stawają się piękniejsze :D
    Ostatnio nie mogę oderwać wzroku od tych cudownych płaszczyków w sklepach!
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo ciekawie się ten pomysł z vlogmasem zapowiada więc również jestem na duże tak! Bardzo ładne inspiracje dałaś a sądzę że jesień to najlepsza pora na gorące napoje a szczególnie gorącą czekoladę z piankami.

    Buziak
    alexamariani.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Oj ja też nigdy takich ludzi nie zrozumiem! Jesień to niesamowita pora roku, która budzi we mnie chęć do życia, a swetry są strasznie kochane :) Świetne inspiracje :)
    Arleta!

    ReplyDelete
  6. Ja również jestem ogromnym zmarzluchem! Nie bardzo lubię zimno i tak dalej, zimy nie znoszę, ale... trzeba sobie jakoś radzić. W tym tygodniu natomiast pogoda była tak przepiękna, że w końcu można było zobaczyć prawdziwą polską jesień, było cudownie. Mam nadzieję, że takie słoneczko utrzyma się jeszcze przez najbliższe dni.
    A co do vlogmas - jestem za, uwielbiam tę serię!
    Pozdrawiam :)
    miniifluff

    ReplyDelete
  7. Śliczne inspirację ! Podoba mi się ten szal w kratę :3
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wielkie szale chyba królują!
    /meainsolita.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jak przeczytałam 'vlogmas' to automatycznie się uśmiechnęłam. Może dlatego, że wczoraj było Halloween, nie zdawałam sobie sprawy, że moje ukochane Święta już niedługo! Koniecznie nagraj vlogmas!:)

    alqxx - klik!

    ReplyDelete
  10. ja też się zastanawiam jak mozna byc az takim wielkim przeciwnikiem jesieni i zimy, w kazdej porze roku jest jakieś piękno :D/K

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia, ja tez uwielbiam ciepłe sweterki, są idealne na jesień/zimę. Bardzo chciałabym, żebyś nagrała vlogmas! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  12. uwielbiam takie inspiracje, bo dzięki nim jeszcze bardziej zakochuję się w jesieni ♥

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Vlogmas jak najbardziej! :)
    Szal-kocyk to mój niezbędnik w tym roku! :D

    ReplyDelete
  14. idealne jesienne obrazy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  15. Czekam na vlogmas! ;)
    Też kocham płaszczyki, w tym roku kupiłam miętowy, chociaż na początku nie do końca byłam przekonana do koloru bo też kocham szarość i czerń to ten okazał sie świetny.
    http://misswerka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. kocham takie inspiracje! strasznie podoba mi szal w kratę :p
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  17. Super inspiracje!
    Mega kojarzą mi się z jesienią.

    live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Naprawdę inspiracyjny post :) Uwielbiam jesienne klimaty <3

    Pozdrawiam!

    Brzydki Ptak

    ReplyDelete
  19. Dla dziewczyn takie inspiracje to po prostu strzał w dziesiątkę, na pewno wielu przypadną do gustu :) /M

    Dwie Perspektywy Blog

    ReplyDelete
  20. Ja również nie rozumiem ludzi którzy nie lubią jesieni, ta pora roku jest przepiękna! Ja już od dawna poluję na takie buty typu ''UGG'' są wprost fenomenalne! Sama wykonywałaś design? Bo jest cudowny!

    magdalens-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja też nie rozumiem jak można nie lubić jesienii. To przecież najlepsza pora roku. ;)
    Cudne inspiracje... Zawszę gorączkowo wyczekują jesienii, żeby wreszcie móc załóżyć moje kochane swetry/bluzy. Uwielbiam to. <3
    Chętnie zobaczyłabym vlogmas na Twoim kanale.
    Pozdrawiam. :*

    olucha20.blogspot.com

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡