18/10/2015

My favorite color is October


Hej kochani!
Co u Was? Jak mija październik? Ostatnio porobiłam trochę jesiennych zdjęć i chcę je Wam pokazać. Jak już kiedyś wspominałam - uwielbiam październik. Jest według mnie magicznym miesiącem. Uwielbiam kolorowe liście spadające z drzew, deszcz za oknem, skakanie po kałużach... Słuchając oczywiście Eda Sheerana, bo jakby inaczej! Jesienią mogę opisać siebie jednym słowem: geek. Lubię w tym czasie uczyć się, zagłębiać swoje zainteresowania i czytać, czytać, czytać! Oczywiście otoczona miliardem świec. Poza tym... Poranna mgła jest przepiękna. 










A Wy? Za co lubicie jesień?

15 comments:

  1. Przecudne zdjęcia! Takie magiczne :*
    Pozdrawiam < 3
    http://agnieszka-agaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mam podobnie jak Ty, klimat jaki nadaje jesień jest cudowny i magiczny. Uwielbiam jesienne spacery ze słuchawkami w uszach :)

    ReplyDelete
  3. Przepiękne zdjęcia, jejek, kocham je ♥
    Ja jesień lubię za wieczory i ciepłe ubranka!
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  4. Mega blog !
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jakie piękne zdjęcia. ❤ Masz talent! :3

    ReplyDelete
  6. jesienny klimat juz sie zaczyna nananana
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Jakie piękne zdjęcia!
    Ja lubię jesień za te piękne kolory, za ciepłe sweterki, za deszcze, za ciepłą herbatę, gruszki i długie wieczory!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  8. Sheeran najlepszy :D też bardzo lubię jesień i październik ♥

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jakie piekne zdjecia >3 tez na jesien uwielbiam czytax :)
    Www.kiercia.blog

    ReplyDelete
  10. Zdjęcia przepiękne, widziałam wcześniej na insta ♥ Ja osobiście nie lubię zbytnio jesieni, bo kojarzy mi się z ciężką harówką w szkole i mokrym psiskiem, które próbuje strząchnąć na mnie wodę. :D
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jesień <33
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. O tak, jesień to idealna pora na czytanie :D Oczywiście, że w towarzystwie muzyki Eda! <3
    Wspaniałe zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Zakochałam się w tych zdjęciach! :)
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡