15/10/2015

Halloween DIY


Hej kochani!
Mam już dla Was post na halloween (to nic, że dopiero połowa października). Siedzę w domu z grypą, dlatego notka halloweenowa jest już teraz. Nie rozumiem polskiej pogody ostatnio... Jednego dnia świeci słońce i jest 20 stopni, a następnego pada śnieg i jest -1! Przez to zaczęłam słuchać świątecznych piosenek, haha! Też tak macie? Nie mogę się doczekać grudnia. :)




Pierwsza jest oczywiście dynia, która nie wyszła idealnie, ale ta na halloween będzie lepsza! Odcinamy górę, wyjmujemy miąższ (który możemy wykorzystać na pumpkin spice latte :D), malujemy na dyni wzór, który chcemy wyciąć... Proste, prawda?


Stare żarówki jako duszki? Czemu nie! Pokażę je Wam przed świętami w kolejnym projekcie DIY :) Malujemy żarówki gąbeczką, aby powstał efekt szronu (farbą akrylową), a gdy wyschną domalowujemy cienkim pędzelkiem oczy i "usta". :)


Dynie to nie moje DIY, dostałam je kiedyś od mamy, sporo pogubiłam, ale kilka zostało.
Są świetną dekoracją!


I ostatni bardziej jesienny projekt.
Na kartkę z bloku technicznego nakleiłam liście, wpisałam cytat i gotowe!


Podobają Wam się moje pomysły? Wykorzystacie je?
Czy nie obchodzicie halloween? :)

22 comments:

  1. Oh,it's all so cute and so easy!
    Thank you for this tips
    XOXO FASHIONSOBSESSIONS | FACEBOOK | INSTAGRAM

    ReplyDelete
  2. Nie obchodzę halloween, ale bardzo ciekawe dekoracje :) Masz talent
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    ReplyDelete
  3. Także nie mogę doczekać się grudnia :) Świetne ozdoby. Obserwuję !

    http://agnieszka-agaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Halloween <3 Z moich znajomych tylko ja bardzo chce jakoś przeżyć to wydarzenie. Innych nie za bardzo to interesuje. Chyba za dużo książek o wampirach i innych podobnych stworzeniach. Bardzo chętnie zrobiłabym to z żarówkami. ^^ Jednak nie wiem czy mam gdzieś takie stare żarówki :(
    zaczytanabella

    ReplyDelete
  5. Nie mogę doczekać się halloween, świetne DIY przez to zastanawiam się czy zamiast tradycyjnego zbierania cukierków nie zrobić imprezy :)) Zdjęcia dały dużo weny, a szczególnie żarówki. Na pewno je wykorzystam.

    pozdrawiam!
    http://olsza17.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetne pomysły, mam nadzieję że uda mi się je wykorzystać :)

    http://paulinaxnowak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. jaki świetny efekt końcowy *_* ja niestety jestem strasznie nieporadna i nie umiem wycinać dyni :(
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z haulem kosmetycznym ♥♥♥

    ReplyDelete
  8. Bardzo ciekawe ! Ja w tym roku bede musiala chociaz taka dynie zrobic bo jestem w anglii a tutaj halloween chyba jest bardziej obchodzone niz swiet a;)
    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja nie obchodzę halloween, ale świetne jest te 3 DIY. :D Śliczne to wygląda. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Bardzo ciekawe diy :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajne pomysły i inspiracje! Uwielbiam halloween'owe dekoracje :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  12. W takim razie zdrówka życzę! :D
    Świetne inspiracje :D
    Uwielbiam wycinać dynie, hahah

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja nie obchodzę hallowen, ale DIY są naprawdę świetne. Idelany blog;) napewno wpadnę tu jeszcze nie raz. http://themessofbookie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ostatni pomysł chyba najlepszy i spodobał mi się najbardziej, bo to może być świetna dekoracja do pokoju :) Ja również nie mogę doczekać się świąt, czekam już na grudzień.

    Pozdrawiam i dużo zdrówka :*
    miniifluff

    ReplyDelete
  15. Swietny pomysl z zarowkami bede musiala poczukac takich bo niestety w domu takich nie posiadam a w wiekszosci u mnie w sklepach sa swietlowki :/
    Kocham Halloween <3

    Versjada

    ReplyDelete
  16. Fajny post i świetne pomysły :)
    Zapraszam do mnie:
    http://claudiev.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Fajne pomysły, ten z żarówkami najfajniejszy!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  18. Świetne dekoracje:))

    ReplyDelete
  19. Wszystko jest takie piękne! Ja niestety nie mam zdolności manualnych i pozostaje mi patrzenie ;>
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡