25/10/2015

Forever. For always. No matter what.


Hej Kochani!
Ten weekend spędziłam z rodzinką w Katowicach, byliśmy na zdjęciach z Sylwią, Polą i Danielem. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam te fotografie. Mam dziś masę czasu, by napisać post, ale wena uciekła... Siedzę właśnie w internacie, piję gorącą herbatę i mam już ochotę wrócić do domu. Typowo. Jak wspominałam - uwielbiam zdjęcia przygotowane do dzisiejszej notki. Jestem oczarowana tegoroczną jesienią. Jest po prostu przepiękna i magiczna. Ale ta moja wena dziś...Dlatego kolejny post pojawi się wtedy, kiedy wróci wena. Dobranoc x


















NA ZDJĘCIACH: SYLWIA, DANIEL I POLA :)

22 comments:

  1. Weno wracaj! Czekam na kolejnego posta z niecierpliwością :)
    pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Piękne zdjęcia! Miło sie na nie patrzy i od razu pojawia się uśmiech na twarzy. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Przecudowne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  4. Cudowna z was rodzinka ♥\\zapraszam na nowy post ^^
    http://daruciaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z NAS?
      Mnie nie ma na zdjęciach... ;-)

      Delete
  5. Boskie zdjęcia! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. też uwielbiam fotografię, świetne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć *-*
    zapraszam, mój blog

    ReplyDelete
  7. piękne zdjęcia <3 faktycznie jesień w tym roku zaskakuje urokiem! :)

    ReplyDelete
  8. perfekcyjne zdjecia :* Są takie radosne..... , ♥ obrabiasz w ligtroomie ? :)


    Post: Nowy cover piosenki Adele! http://alexwberry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Przecudowne zdjęcia! Aż miło się patrzy :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  10. Zdjęcia to zawsze najlepsza pamiątka :)
    Twoje fotografie są piękne, niesamowite kolory :)

    ReplyDelete
  11. Ale piękne zdjęcia, naprawdę bardzo mi się podobają!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  12. Jejku przecudowne zdjęcia, bije od was pozytywna energia, a pierwsze zdjęcie rewelacja! ♥
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak to od nas... mnie tam NIE MA.:D

      Delete
  13. zdjęcia prześliczne wyraźne!
    widac, ze jesteście kochającą sie rodzinką <3
    megaa :*

    obserwacja?
    zapraszam do mnie jestem nowa ;)

    ReplyDelete
  14. zdjęcia w liściach najlepsze :) a mała jaka zadowolona :D

    www.ronniex333.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. jeju ale masz talent

    http://mylittlediaryxx.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡