2015-09-26

Pumpkin spice latte & Inspirations


Hej kochani!

Już jakiś czas temu obiecałam, że pokażę Wam moją wersję Pumpkin spice latte, a gdy zabrałam się do przygotowań - zapomniałam zrobić zdjęcia. Nie wiem czy byłam tak przejęta, czy zapracowana, nie wnikajmy może w to. Ale efekt końcowy uchwyciłam, dlatego chwała mi za to. :D
Nie wiem jak Wam, ale jesień kojarzy mi się nie tylko z zimnem i wielką pluchą, wczoraj idąc do szkoły stałam w ulewie 5 minut i robiłam zdjęcia (brawo ja). Ale kojarzy mi się też z cynamonem, wanilią i kominkiem. Uwielbiam wieczory spędzane z herbatą przy ciepłym kominku. Jesień kojarzy mi się Edem Sheeranem. Z dyniami i Halloween, którego w Polsce niestety nie obchodzimy... Uwielbiam deszcz, spacery w deszczu, skakanie w kałużach. Deszcz mnie uszczęśliwia. Kolorowe liście dookoła. Jesień kojarzy mi się z moim ogromnym kraciastym kocem po prababci. I z oglądaniem Sherlocka, po raz nie wiadomo już który. A do tego deszcz dudniący po dachu. Jak można nie kochać jesieni?


Dlatego chcę Wam pokazać moje rozgrzewające latte! W sumie wyszło z przypadku, gdy zobaczyłam w domu dynię. Pokrojoną na mniejsze części, bez pestek wstawiłam do piekarnika na 30 minut (180 stopni), później zblendowałam. Wsypałam 2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej, 150 ml wody, 100 ml mleka, łyżeczka cynamonu i przyprawy korzennej + 2 łyżeczki cukru. I znowu blendowanie. Do dekoracji oczywiście bita śmietana. Mogę powiedzieć, że to najlepsza na świecie jesienna kawa! Nie licząc ukochanego Chococino :)


Uwielbiam jesień. Uwielbiam grube swetry wyjęte z szafy mojej mamy lub babci(!), szaliki wielkości koca, poranną mgłę. Uwielbiam wschody słońca. Mogłabym tak wymieniać bez końca. Dla mnie jesień to magiczny czas. Czas świec, wosków, gorącej czekolady, herbaty, szalików, czapek i swetrów. Cieszę się, że jesienią zawsze wraca do mnie wena i mam ochotę pisać, pisać i jeszcze raz pisać. W tym czasie wiele zmieniam w swoim życiu. Moim ulubionym kolorem jest październik. I tym oto akcentem zakończę notkę. Dobranoc wszystkim!


23 comments:

  1. Mmm pysznie to wygląda! :D Również uwielbiam jesień! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  2. O ludzie dlaczego nie lubię kawy? Ale może zrobię sobie jakąś inną wersje z kakaem czy coś :) (Taka zaawansowana kucharka) To się w ogóle uda?!?

    zaczytanabella

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tutaj akurat kawa jest praktycznie niewyczuwalna! :)

      Delete
  3. To prawda, jesień to magiczna pora :) Choć ja bardziej preferuję lato ;3
    Latte wygląda przepysznie, muszę sobie takie zrobić :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    ReplyDelete
  4. twój przepis wygląda cudownie! :)) Ja kocham jesień za tą pogodę i sweterki! :3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ja nie jestem fanką Pumpkin Spice Latte, ale Twoje wygląda pysznie :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    ReplyDelete
  6. Wygląda smakowicie, ja kocham jesień :)

    ReplyDelete
  7. Latte wygląda naprawdę przepysznie! Może kiedyś się skuszę :) Również lubię jesień, deszcz w pewnym stopniu też, ale zdecydowanie wolę, kiedy na dworze jest już niska temperatura, ale z nieba wciąż świeci słońce, jest magicznie. I cieplutkie swetry - to jest to!
    Buziaki :*

    miniifluff

    ReplyDelete
  8. uwielbiam jesień, śliczne inspiracje! <3
    pozdrawiam cieplutko :*
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Pysznie wygląda, również uwielbiam jesień <3 Inspiracje śliczne ^^
    Pozdrawiam cieplutkooo! :*
    http://lea-only.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Jjeku, chyba sobie taki zrobie ;)

    ReplyDelete
  11. O mniam, wygląda i na pewno smakuje nieziemsko. Kocham ten dyniowy smak :D
    Tak samo jak ty kocham jesień! Uwielbiam te długie wieczory, kiedy mogę sobie siedzieć w domu pod kocykiem i słuchać odgłosu deszczu nie żałując, że tracę dzień :D Coś wspaniałego :3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Piękne inspirację :)
    A takiej kawy chętnie bym spróbowała!
    Ja bardzo lubię jesień, a ty świetnie ją opisałaś!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  13. Tak pięknie opisałaś tą jesień, że chyba powoli zakochuję się w tej porze roku ♥ a szczególnie przemówiły do mnie fragmenty z Ed'em, Sherlockiem i kawą (3 moje życiowe miłości)

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetny post! Ja także kocham jesień i te wszystkie akcenty, które wymieniłaś (grube swetry♥)
    Przepis na latte na pewno wypróbuję, bo od dawna poszukuję słynnej 'pumpkin spice latte' :D

    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie --> Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  15. Wygląda pysznie ;) Świetne inspiracje, jesień jest cudowna :)
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  16. U mnie też wpis o jesieni ! :) http://moresik123.blogspot.com zapraszam i świetny blog !

    ReplyDelete
  17. Bardzo chciałabym wypróbować, ale ta dynia mnie nie przekonuje niestety :<

    ReplyDelete
  18. Ja tez uwielbiam jesień! Wszystko wygląda tak inaczej... te kolory są piękne... Dodajesz piękne zdjęcia na blogu! Wogóle twój blog jest bardzo dopracowany! ;) Ciesze się że na niego trafiłam. Obserwuje :)!

    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡