18/09/2015

Package from Nikoletta


Hej kochani!

Brałam ostatnio udział w konkursie u Niki (tutaj macie Jej kanał, choć pewnie już go znacie) i nie sądziłam, że uda mi się wygrać kiedykolwiek, a tu taka niespodzianka. Nikola idealnie trafiła w mój gust, bardzo się z tego cieszę, naprawdę. Niżej pokażę Wam co dostałam w paczce. :)

Chciałam być bardziej systematyczna w blogowaniu, ale przez szkołę nie wyrabiam z niczym, dosłownie... Dlatego posty będą pojawiały się tylko raz w tygodniu. Ale będę na instagramie, więc możecie obserwować!



Pierwszą rzeczą jaką dostałam jest ta przeurocza kosmetyczka-kotek.
Jest średniej wielkości i jestem w niej zakochana!

Już jakiś czas temu chciałam wypróbować Baby Lips Dr. Rescue,
ale nigdy nie mogłam ich znaleźć w moim Rossmannie. Dlatego dziękuję! <3

Suchy szampon Batiste eden, który pachnie po prostu obłędnie!

Dostałam też kalendarz, w którym Nikola napisała mi dwa przepiękne cytaty
(nie wiedziałam, czy mogę je Wam pokazać, ale cóż - są cudowne).

Oprócz tego w paczce były takie karteczki z małym długopisem, które są przesłodkie!
Do tego jeszcze zestaw do piórnika, zakreślacze, długopisy i ołówki mechaniczne. :)

Na sam koniec pokazuję Wam przepiękne zeszyty (nie wiem, Nikola, czy Ty czytasz mi w myślach?!?!) Nie wiem skąd Nikola wie, że uwielbiam zeszyty i sowy. Czasem kupuję zeszyty tylko dla okładki i leżą w domu, bo ich nie potrzebuję po prostu :D W paczce był jeszcze zeszyt z tymi "kółkami" i blu tack (tutaj Niki również trafiła w dziesiątkę, bo chcę zrobić jeszcze więcej zdjęć na ścianach, a moje motyle odlatują, haha).

25 comments:

  1. Ale świetna paczka, odleciałam już na kosmetyczce, cudowna jest, zazdroszczę! :D Kolejny weekend - coraz bliżej wakacje. ;P
    Pozdrawiam. :)

    majorkab.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Piękne rzeczy! Szczególnie ta kosmetyczka, jest taka urocza. I ten kalendarz z cytatami, chyba druga rzecz, która najbardziej spodobała mi się z paczki, którą dostałaś. Fajny pomysł ;)
    Wpadnę, gdy pojawi się następny post, a tymczasem zapraszam do siebie:

    www.faiithfully.blogspot.com

    Pozdrawiam x

    ReplyDelete
  3. Ta kosmetyczka jest boska. Też kupuje zeszyty dla okładek *mentalna piątka* :)
    Pozdrawiam,
    pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetna paczka, lubie notesy :-)

    ReplyDelete
  5. Genialna paczka, najbardziej podoba mi się ta kosmetyczka :) uwielbiam dostawać paczki :)

    ReplyDelete
  6. Kosmetyczka fajna
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  7. Jeju gratulacje! Ja nigdy nie mam szczęścia do konkursów :|
    Ta portmonetka mnie zauroczyła *-* jest genialna

    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetna paczka! Ta kosmetyczka jest mega urocza ♥
    http://byloony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Jaka świetna paczuszka!
    Cudeńka! :D
    Ta kosmetyczka-kotek jest śliczna :3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Piękna ta kosmetyczka, naprawdę urocza! Uwielbiam te suche szampony, ja mam kokosowy i także pachnie obłędnie :) a ten kalendarz wprost prześliczny :)

    Zapraszam: http://my-wooonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. kosmetyczka jest przesłodka, zazdroszczę :)
    gratuluję paczuszki :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ciekawa paczuszka :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Kosmetyczna najlepsza! ♥

    ReplyDelete
  14. Naprawdę cudowne rzeczy, a w tej kosmetyczce po prostu się zakochałam ♥

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetne rzeczy, chętnie bym je Ci podkradła, haha! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  16. Taki Baby Lips chciałam ostatnio kupić :D

    ReplyDelete
  17. Gratuluję wygrania tej paczuszki! Jest świetna. Kosmetyczka rzeczywiście bardzo urocza no i ten kalendarz - zazdro maks, bo jest super :D

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    ReplyDelete
  18. Dzięki za komentarz ;)
    Gratuluję wygranej! Bardzo fajne i urocze gadżety!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Według mnie wszystko jest obłędne! :o Kosmetyczka skradła moją duszę!
    /meainsolita.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetna paczka! Najbardziej podoba mi się ta przeurocza kosmetyczka.
    Obserwuję. :*
    http://photobyjustine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Super Gratulee!!! Śliczne rzeczy Ci wysłała, zazdroszczę !!! ;-)
    MÓJ BLOG ---> KLIK

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡