2015-09-05

How to like autumn?



Hej kochani!

Mam nadzieję, że jesień już z nami zostanie :) Przez ostatnie dni często słyszałam narzekanie ludzi, że nie lubią jesieni, że zimno... A ja? Czuję się super, moja wena wróciła. Piję w tym czasie dużo herbaty, kawy i gorącej czekolady, właściwie już pod koniec wakacji robię spore zapasy. Uwielbiam robić ciasta z zebranymi w ogrodzie owocami. I uwielbiam te rześkie, czasami aż mroźne poranki. Uwielbiam to, że wieczory są tak długie, że mogę je spędzać na oglądaniu seriali, czytaniu książek. Uwielbiam spacery w deszczu, gubić parasolkę. Poza tym mogę nosić swetry, grube skarpetki, a w ręku kubek z czymś ciepłym. Dla mnie jesień jest po prostu magiczna! :)



Kto nie lubi czuć liści pod stopami? I otulać się ciepłym szalikiem?
Niech mi ktoś powie, że to nie jest wspaniałe!


Ogromne, cieplutkie swetry i wszechobecne dynie, no i Halloween w październiku!


Grube skarpety, wygodne kapcie, kawa, herbata, gorąca czekolada na wieczór...


Deszcz za oknem i coś ciepłego. Uwielbiam ten dźwięk.
Nie zapomnę też o skakaniu po kałużach! :)

A Wy? Lubicie jesień? Co najbardziej?

25 comments:

  1. Ja też w sumie lubię jesień :D Kocham te długie wieczory, sweterki, ciepłą herbatkę i szum deszczu na zewnątrz :3
    Świetny post ;))

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jesień jest moją najmniej ulubioną porą roku, chociaz nigdy nie patrzyłam na nią z tej strony co ty ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Przepiękne inspiracje! Właśnie za takie rzeczy kocha się jesień :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  4. Ja też lubię jesień. Dla mnie każda pora roku ma w sobie coś fajnego :)
    W jesieni najbardziej lubię te ciepłe dni, kiedy można pójść na spacer i podziwiać spadające liście z drzew! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  5. Jesień to moja ulubiona pora roku ♥ Jest śliczna :)

    Mój Blog - Klik!

    ReplyDelete
  6. Za te powody też kocham jesień ♥ najgorzej jest kiedy szybko robi się ciemno, a no dworze nie ma już tych kolorowych liści :/

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja akurat nie przepadam za tą porą roku, ale to nie znaczy, że mi się nie podoba. Kocham liście :)

    ReplyDelete
  8. Nie cierpię jesieni, Wszystko wygląda tak pięknie jedynie na zdjęciach w internecie. W rzeczywistości jest deszcz, wiatr, mróz i plucha :(

    NOWY POST - leutey.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jesień to chyba najmniej lubiana pora roku, ale tym postem pokazałaś, że można ją lubić! :) Obserwuję, naprawdę świetny blog!
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    ReplyDelete
  10. Jesień jest okej, ale taki nagły spadek temperatury już mniej. Nie było nawet czasu, żeby się przygotować, przyzwyczaić, no cokolwiek :D Ale lubię również wspomniane przez Ciebie długie wieczory, kiedy mogę schować się pod kocem czy kołdrą, oglądać seriale/filmy i pić coś gorącego. To kocham.

    Buziaki :*
    miniifluff

    ReplyDelete
  11. Ja wbrew pozorom lubię jesień. Chociaż jestem wiecznym zmazluchem i muszę zakładać tonę ciuchów to lubię spacery w deszczu, wieczór z herbatą i książką. Jesień jest bardzo magiczna. Wtedy też uwielbiam wracać do blogosfery. Zapraszam do siebie. :)

    ReplyDelete
  12. ja kocham to kiedy można wrócić do domu, nałożyć mega ciepły sweter, wypić herbatę i oglądać filmy:))
    klikniesz?
    Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    ReplyDelete
  13. Jesień jest przepiękną porą roku!

    ReplyDelete
  14. super post! :)
    sayhellotonattblogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja lubię wszystkie pory roku. Każda ma w sobie swój urok :)
    Jesień jest wyjątkowa, ponieważ jest przepełniona taką melancholią. ;)
    Świetne inspiracje!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  16. Ja lubię jesień, patrzeć jak pada deszcz, ciepłe swetry, gorące napoje :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  17. Jesień jest piękna ale nie przepadam za nią bo jest zimno i deszczowo.
    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. jeszcze niedawno nienawidziłam jesieni, a teraz nie wiem czy nie lubię jej bardziej niż niegdyś moje ulubione lato haha ;)
    chciałabym już te kolorowe liście, deszcz i w ogóle tę całą atmosferę :)
    szkoda tylko, że polska jesień nie jest taka magiczna jak na tych zdjęciach :c
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Jesień jest dla mnie najlepsza pora roku. Deszcz, klimat, fajne powietrze. Jest najpiękniejsza pora w roku, niby szara a jednak kolorowa!
    Zapraszam http://spojrzoczami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Piękny blog <3
    Mam o podobnej tematyce :) jestem początkującą wpadniesz?
    http://panterkaonline.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Piękny blog <3
    Mam o podobnej tematyce :) jestem początkującą wpadniesz?
    panterkaonline.bogspot.com

    ReplyDelete
  22. sliczny design i zdjecie, pozdro ;p
    http://lubanskakinga.blogspot.com/

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡