03/08/2015

Monthly favourites #July2015



Hej kochani!
Ostatnio moje posty pojawią się bardzo często, ale to chyba dobrze, prawda?! ;) Męczę się z dodaniem notki od wczoraj, bo mój internet przestał mnie lubić. Pierwszy miesiąc wakacji już za nami. Minął w ekspresowym tempie, niestety. Znowu nie mam co oglądać! Ostatnio obejrzałam The Longest Ride, świetny film. Polecicie coś?




Niestety mój ukochany Soft Blanket właśnie się skończył...
Kupiłam Shea Butter, który też uwielbiam (jednak to nie to samo).


Wszystkie pastelowe róże są moimi ulubieńcami przez cały rok,
w te wakacje doszedł jeszcze baby blue z GR i Colour Show z Eveline. 


Moje włosy jak zwykle są w opłakanym stanie,
dlatego odżywka z gliss kur i odżywka z jedwabiem są bardzo pomocne.


To masło do ciała kupiłam za namową koleżanki chyba w maju.
Zapach jest po prostu obłędny. I świetnie nawilża. :)


Uwielbiam thrillery i horrory. Sześć lat później dostałam od mamy.
Jedna z najlepszych książek jakie czytałam.


Aplikacją miesiąca jest PUMP UP. Pewnie wiele z Was ją zna.
Jest to apka, dzięki której możemy się motywować nawzajem,
poprzez dodawanie zdjęć, opisów itp. :)



21 comments:

  1. Też przeczytam sobie od czasu do czasu coś Cobena. Polecam Bez Śladu.

    >> BEAUTY BEVST <<

    ReplyDelete
  2. to masło jest super ;) pozdrawiamy !
    dreamoutloudf.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam zapachy tych wszystkich masełek :)

    Zapraszam: http://my-wooonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Anonymous04 August

    co do filmu, polecam 'Pompeje' :)

    ReplyDelete
  5. Książkę przeczytam na pewno.

    ReplyDelete
  6. Ciekawe rzeczy! Zainteresowała mnie parę kosmetyków :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  7. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków, ale bardzo podoba mi się ten różowy odcień lakieru do paznokci. Książki również nie czytałam, ale mam w planach. Aplikację natomiast poznałam już dawno, ale nie zostałam przy niej na dłużej.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te lakier są świetne, zwłaszcza z Inglota :)

      Delete
  8. też kupuje zapachy do kominka <3

    ReplyDelete
  9. Ja również stosuję szampony do włosów z jedwabiem! :)
    Co do Twojej propozycji sfotografowania mnie kiedyś to- Pewnie, pisz jak już się podszkolisz! A na pewno będzie to niedługo, bo masz spory potenszal haha! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi!
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/vampire.html

    ReplyDelete
  10. Świetna muzyka:) ja również musiałabym trochę zaopiekować się moimi włosami ;p
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  11. aaaa Coben ! mistrz ! Właśnie dziś skończyłam jego kolejną powieść "Zaginiona". Jednak polecam dozować tą literaturę z umiarem, nie znudzi się tak szybko. :) Pozdrawiam ^^

    ReplyDelete
  12. Też uwielbiam pastelowe róże jeśli chodzi o lakiery :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajny post! Uwielbiam Harlana Cobena <3

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Genialni ulubieńcy, muszę przeczytać tę książkę <3

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. lakiery są przepiękne!;)

    ReplyDelete
  16. Świetni ulubieńcy. Jeśli chodzi o filmy to mogę Ci polecić: "Wyścig z czasem", "Papierowe miasta", "Interstellar", "Na skraju jutra", "Niezgodna" i wiele, wiele więcej, ale nie wiem, co już oglądałaś :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  17. Też uwielbiam pastelowe lakiery :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡