17/08/2015

Coffee sorbet

Hej kochani!
Ostatnio baaaaaardzo często spotykam się w blogosferze z przepisami na kawę mrożoną (czemu się nie dziwię przy takim upale). Każdy przepis jest dosłownie identyczny! Zrobić kawę, ostudzić, dodać kostki lodu, gałkę ulubionych lodów i bitą śmietanę + posypkę... No ale ileż można! Dlatego przybywam ze swoim przepisem na sorbet kawowy, przepyszny i nie będący bombą kaloryczną :) 

Niedługo pojawi się mała relacja z Bielska-Białej, pomimo wysokiej temperatury bardzo fajnie spędziliśmy czas. No i spotkałam pewną osóbkę, którą poznałam kilka lat temu przez internet! Ale o tym w kolejnym poście.



1. Zaparzamy 150 ml mocnej kawy rozpuszczalnej,
dodajemy łyżeczkę cukru (lub więcej jeśli chcemy), schładzamy ją.


2. Dwie/Trzy gałki ulubionych lodów wrzucamy do blendera.


3. Wlewamy kawę i blendujemy na niskich obrotach.
Później możemy posypać sorbet posypką. :)


Pyszny sorbet kawowy gotowy. Nie ma w nim tłustej śmietanki jak w niektórych,
bitej śmietany i innych zbędnych bomb. Smacznego! :)

53 comments:

  1. świetny pomysł, na pewno wypróbujemy ! pozdrawiamy ;)
    dreamoutloudf.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ale super! muszę wypróbować! :D

    ReplyDelete
  3. Ciekawy pomysł ! Na takie ciepłe dni taki sorbet jest chyba idealny :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam różnego rodzaju kawy więc coś takiego jest własnie dla mnie, super przepis ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetny pomysł, chetnie wypróbuję :)

    Zapraszam na nowy post, w którym opisuje czym dla mnie są trendy!
    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na jeden klik w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK

    ReplyDelete
  6. Napewno spróbuje zapraszam do mnie. :)
    www.kammad11.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. swietne zdjecia, wygląda pysznie :) chętnie wypróbuję, choć za kawa nie przepadam, ale może w takim wydaniu mi zasmakuje!

    proteinka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten sorbet jest przepyyyszny!

      Delete

  8. Świetny Blog!!!
    I dostałaś nominacje do LBA.
    Szczegóły u mnie ;)
    http://strayangelme.blogspot.com/2015/08/lba.html#comment-form

    ReplyDelete
  9. jeju narobiłaś mi wielkiej ochoty na mrozoną kawę *_* chyba lecę sobie zrobić :D
    ♥ donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z hippie #OOTD! ♥

    ReplyDelete
  10. Mniaam, wygląda pysznie! *-* Aż mam ochotę spróbować, a na takie upalne dni będzie w sam raz!

    milego dnia! thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  11. Ciekawy pomysł, na pewno wypróbuję, jak tylko zaopatrzę się w pudełko jakichś lodów :)
    Czekam na relację z BB :D

    Buziaki :*
    miniifluff

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już niedługo się pojawi!:*

      Delete
  12. świetny pomysł ;) spróbuje zrobić w domu :D
    śliczne zdjęcia i blog!

    http://true-less.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja nie lubię kawy, ale na pewno zrobię coś podobnego mojej mamie. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Bardzo rzadko piję kawę, ale tą będę musiała wypróbować. Super pomysł:3

    moj blog KLIK

    ReplyDelete
  15. Jej ale mi ochoty narobiłaś! Wyglada cudownie:)
    Hdshua.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Kawa wygląda przepysznie ! :)

    Vic | vicinparis.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. OMG! *o*
    Wygląda pysznie, przez ciebie mam strasznego smaka! :D
    Zapraszam na diy: Nootbook from clouds >k l i k<.
    Pozdrawiam. ^w^

    ReplyDelete
  18. Nie słyszałam nigdy o sorbecie kawowym, kiedyś muszę wypróbować! MAsz rację, co drugi blog ma przepis na kawę mrożoną, która jest banalna do zrobienia :)

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    ReplyDelete
  19. Świetny przepis, to będzie fajna odmiana od kawy mrożonej :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    ReplyDelete
  20. Śliczny wygląd bloga ;)
    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. świetny pomysł, na pewno wypróbuję!
    śliczny wygląd bloga, zaobserwowałam!:)
    mój blog <- zapraszam:*

    ReplyDelete
  22. Co do mrożonej kawy - zgadzam się. Ileż można oglądać wpisy o wkładaniu kostek lodu do kawy? :')
    Świetny pomysł, nie przepadam za kawą, ale w takim wydaniu może się skuszę :D
    Już nie mogę się doczekać kolejnego postu z relacją!
    Świetny blog, masz super styl pisania :))
    Obserwuję,

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Jakie to musi być pyszne..
    Chyba spróbuję zrobić.. :D

    care-no-more.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Musi być naprawdę dobry :)
    Świetny wygląd bloga, taki przejrzysty, miły dla oka :))
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog---> klik ^^

    ReplyDelete
  25. Wygląda pysznie!Chyba nawet go spróbuję! :D

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Świetny post i genialny blog, już czekam na kolejny post :) oczywiście obseruję, liczę na to samo ;)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  27. wszystkie te kawy wyglądają tak pysznie, a mi niestety żadna kawa nie smakuje ;/
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  28. Ooo wypróbuję! :D Bo wygląda genialnie :)

    http://dailx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Mniam wygląda pysznie! I śliczne zdjęcia :)
    Dzięki za obserwację, bardzo mi się u Ciebie spodobało, więc ja też chętnie obserwuję! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  30. Świetny przepis! Koniecznie będę musiała go przetestować :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  31. kiedyś wypróbuje!
    http://vnatalieblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. wygląda przepysznie, ale nie lubię kawy!:D
    http://exality.pl/

    ReplyDelete
  33. z takim przepisem jeszcze się nie spotkałam ;)

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Wygląda bardzo pysznie na pewno spróbuje zrobić :)
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Ja nie lubię kawy, ale wygląda pysznie:) Mamy prośbę, czy mogłabyś poklikać u nas w kliki w ostatnim poście? To dla nas bardzo ważne, z góry dziękujemy:) http://fashiongllam.blogspot.com/+może obs za obs?

    ReplyDelete
  36. O mniam :3 na co dzień nie pije kawy ale ta wygląda smakowicie :)

    ReplyDelete
  37. Ależ to smacznie wygląda! Muszę koniecznie wypróbować to u siebie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  38. W ogóle nie rozumiem mrożonej kawy. To już nie kawa a coś tam o smaku kawy.

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    ReplyDelete
  39. Super pomysl! Na pewno spróbuje.
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    Mój blog

    ReplyDelete
  40. aż ślinka leci :( zjadłoby się...
    zapraszam do mnie, nowy post, "eksperyment zdrowej pielegnacji czyli nowe kosmetyki" -> http://muffinpeach.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Ojej, coś dla mnie! Super pomysł!! *>*

    http://poza-zasadami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Ja dopiero ten przepis widzę na Twoim blogu :] (na innych tylko ciasta i lody)
    Bardzo apetycznie to wygląda ;*

    http://bywikkis.blogspot.com/

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡