24/08/2015

Cieszanów Rock Festiwal 2015

Hej kochani!

Zdjęcia z Bielska-Białej leżą i czekają aż zbiorę się, by je edytować (brawo!), dlatego w pierwszej kolejności dodam krótką relację z CRF :) Nie spodziewałam się, że będziemy bawić się aż tak dobrze! Z małym opóźnieniem dotarliśmy wreszcie wraz z kilkunastoma innymi osobami na miejsce festiwalu. Poznałam bardzo dużo nowych osób, z niektórymi kontakt pozostanie na pewno. 

Obiecałam zrobić room tour, niestety baaaardzo się opóźni, ponieważ mam jeszcze sporo do zrobienia w pokoju. Ale mam już kilka postów w zanadrzu! :)







Podoba się post? Dodawać takie częściej? :)
Jaką muzykę lubicie najbardziej?

17 comments:

  1. Genialne zdjęcia! Widać, że zabawa była udana :D
    Urocze kigurumi <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super zdjęcia! Ja preferuję lekką muzykę :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. o jaaa zazdroszczę! ♥

    ReplyDelete
  4. śliczne zdjęcia ;)

    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Nigdy nie miałam okazji być na takim festiwalu :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  6. Super notka!
    zapraszam do mnie na nowego posta -> blooondyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ojej jakie super one size *.* Bardzo dzikie :D

    U MNIE LINKOWANIE! WYSTARCZY KLIKNĄĆ W LINKI!
    BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA! ;) ZAPRASZAM! + MAŁY KONKURS
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  8. Łaaał, genialne zdjęcia! Super klimat.
    Myślę, że odnalazłabym się na takim festiwalu. ;))
    Obserwuję!
    xoxo // mój blog

    ReplyDelete
  9. Ja słucham po prostu tego co wpadnie mi w ucho :)
    Fajne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  10. super zdjęcia! ja uwielbiam każdą muzykę-od metalu po klasyczną <3
    pozdrawiam!
    natalkajankosia.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. świetny post,ciekawy blog podoba mi się :)
    obserwacja za obserwację? x pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    ReplyDelete
  12. nigdy tam nie byłam ale widzę że zabawa była perwsza klasa :D zapraszam :)
    filmymarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Fantastyczne zdjęcia, widać, że świetnie się bawiłaś! Podoba mi się ten post, myślę, że spokojnie możesz dodawać takie częściej.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    ReplyDelete
  14. bylam w zeszlym roku! bardzo fajny festiwal. ale w tym rokuwybralam Czad Festiwal :)
    olabrzeska.pl klik

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡