2015-08-07

Sunflowers and daisies




Hej kochani!
Przyszła do mnie ostatnio paczka ze strony dresslink.com. Szczerze mówiąc na początku byłam dość sceptycznie nastawiona do tej współpracy, ale postanowiłam zaryzykować i nie żałuję. Bardzo zaskoczyła mnie jakość ciuchów, które zamówiłam. Spodenki są odrobinę za małe (albo mają być tak dopasowane, nie wiem), ale koszulka jest świetna. Dziękuję Slinie za ofertę współpracy :)
W niedzielę wyruszamy do Bielska-Białej, postaram się zrobić masę zdjęć, które na pewno pojawią się na blogu. Chcecie post oczami telefonu z wyjazdu?










Nie widziałam wcześniej, że spodenki się tak ułożyły. Normalnie zwisają lekko i są luźniejsze :-)


patchwork shorts - here / t-shirt - here / shoes - deezee / skirt - primark / jumper - no name

22 comments:

  1. Aleeeeeee zdjecia ;>
    Podoba mi sie tutaj obserwujemy ;>
    Zapraszam ; flarri.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. A ja cały czas boję się podjąć współpracy. :(
    Świetne rzeczy dostałaś! ;)

    ReplyDelete
  3. ten ostatni zestawik uroczy jest :)

    ReplyDelete
  4. Cudowne rzeczy wybrałaś! Ta koszulka ze stokrotkami jest niezwykle popularna :) Cudowne i urocze zdjęcia! Jestem jak najbardziej za tym, abyś zrobiła post 'oczami telefonu' z wyjazdu :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  5. Szkoda tylko, że ten sweterek będzie musiał troszkę poczekać, a jest świetny jak i większość rzeczy z tego sklepu :)
    sotiens.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. sweterek nie jest z dresslink ;)
      jest mojej mamy

      Delete
  6. świetna stylizacja i super zdjęcia! pozdrawiamy ;)
    dreamoutloudf.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Cudowne zdjęcia z udziałem słonecznika ! :) Kupiłam ostatnio mamie, ale nie miała go gdzie wsadzić :D

    ReplyDelete
  8. Ślicznie wyglądasz :) Widać, że współpraca się udała

    Mój blog CLICK

    ReplyDelete
  9. Ah uwielbiam słoneczniki :) Bardzo podobaja mi się spodenki i crop top :)

    ReplyDelete
  10. Świetne te ciuszki, przepięknie wyglądasz :) Bielsko? Żartujesz? To moje rodzinne miasto. Mam nadzieję, że Ci się spodoba i spędzisz wspaniały czas :)

    Buziaki,
    miniifluff

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uwielbiam Bielsko :) jestem tutaj dość często :)

      Delete
  11. bardzo fajne ubrania! ja niestety z nimi nie współpracuję ;)
    best-frieend.blogspot.com ~nowy post i troszkę zmian, zapraszam

    ReplyDelete
  12. Uważam, że fajna była koncepcja zdjęć ze słonecznikiem, acz 2 strój bardziej przypadł mi do gustu :)

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładne zdjęcia :]
    Świetne ubrania zamówiłaś, do mnie też niedawno przyszła paczka z dresslink i okazało się, że zamówiłam za małe buty, ale tak to ze swojego swetra jestem bardzo zadowolona <333 Teraz złożyłam już kolejne zamówienie i nie mogę się doczekać, gdy otworzę paczkę i zobaczę jakiej tym razem jakości ubrania zamóiwłam :]

    Zapraszam: http://bywikkis.blogspot.com/2015/07/przeglad-strony-dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w przeglądzie strony dresslink.com? Z góry dziękuję ;*

    ReplyDelete
  14. Cześć Kochana. :)
    Zgłosiłaś się na naszym blogu (FAMFY) aby zostać ambasadorką. Na razie potrzebujemy tylko jednej osoby, a zgłosiło się wiele kandydatek, dlatego zrobiłyśmy mini konkurs. Jeżeli nadal chcesz zostać ambasadorką to weź udział w konkursie! :)
    - http://famfy.blogspot.co.uk/2015/08/konkurs.html#comment-form

    ReplyDelete
  15. Piękny uśmiech :)
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡