2015-07-14

Rainy days



Cześć kochani!
Ostatnio ciągle pada, pogoda nas nie rozpieszcza. Siedzę słuchając ulubionej playlisty i stwierdziłam, że napiszę notkę z pomysłami, co robić gdy za oknem szaro, buro i ponuro! Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam takie deszczowe dni od czasu do czasu. Mogę zrobić wtedy wiele rzeczy, na które nigdy nie mam czasu. Oprócz tego spędzam czas z rodziną, oglądając filmy i czytam książki. A Wy, co robicie w taką pogodę?


(moja zaktualizowana playlista na deszczowe dni)







Po pierwsze, jeśli filmy czy muzyka i książka to oczywiście ulubione świeczki i woski! Uwielbiam patrzeć na nie i czuć ten wspaniały zapach. Świece i woski z Yankee Candle to ulubieńcy życia nie tylko moi, ale i mojej mamy (zwłaszcza Soft Blanket, Fluffy Towels, Sugared Apple, Christmas Cupcake, Pink Sands, Pink Lady Slipper, Baby Powder, Honey and Spice, Clean Cotton - wszystkie te zapachy są delikatne i idealne na takie deszczowe dni), a Sicilian Lemon to zapach baaaaardzo bardzo mocny, wystarczy chwila, aby cały dom pachniał cytryną! I poprawia humor :)


Książki! Mam kilka dużych półek z książkami i kilka pudeł, bo się nie mieszczą! U siebie trzymam tylko te, które czytam i te, które mam zamiar przeczytać. Każdą z tych książek bardzo polecam :)

Zdjęcie z tumblr
Parasol, ciepła bluza i spacer! Każdy, kto mnie zna, wie, że uwielbiam skakać w kałużach, im więcej wody rozchlapię, tym większą mam zabawę :D Czasem zachowuję się jak malutkie dziecko!


Seriale, filmy i pyszne jedzonko! Bo co to za deszczowy dzień bez tego! Dzisiaj zostałam w 100% przekonana do Pretty Little Liars, dzięki Paulinie :) Oprócz tego smoothie - jabłko, malina, truskawka, banan i owsianka z malinami, truskawkami, bananem, kokosem i domowym jogurtem pistacjowym :)





Ostatnie "odkrycie", uwielbiam wszystkich bohaterów tego serialu, przysięgam! Po jednym odcinku prawie płaczę ze śmiechu, ale ten serial zna każdy zapewne!




Każdy sezon obejrzałam chyba pięć razy, teraz oglądam po angielsku :) To też każdy zna!




 Supernatural, tego serialu się momentami boję :D Mimo tego, jeden z ulubionych!




Perypetie Sherlocka i Johna pokochałam całym sercem, czekam na kolejny sezon. Chłopak namawiał mnie dwa miesiące by to obejrzeć, nie chciałam. A gdy się zgodziłam, obejrzałam wszystkie odcinki od razu. I było ich zdecydowanie zbyt mało!






Nauka Spadania. Uwielbiam książkę, film również przypadł mi do gustu.




Love Rosie. Długo zwlekałam z obejrzeniem, ale teraz to jeden z najlepszych filmów, chcę obejrzeć go jeszcze raz!



Wild Child. Uwielbiam go chyba od 4 lat, oglądałam kilka razy i każdemu polecam :D




Wiek Adaline. Zdecydowałam się obejrzeć ze względu na ulubioną Blake Lively. I nie zawiodłam się, płakałam, śmiałam się - genialny film. Będę do niego wracać jeszcze 36736437 razy!




Lucy. Oglądaliśmy ten film dopiero wczoraj i jestem zachwycona. Baaaaaaaaardzo dobry!




Bądź silna. Demi pomogła mi nieraz. Uwielbiam.



Dotrwaliście do końca! Które filmy i seriale lubicie? :)

29 comments:

  1. WIdzę, że mamy bardzo podobny gust. Wszystkie filmy i seriale oglądam, uwielbiam czytać książki i też mam ich mnóstwo aż chowam do pudeł !:)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. A już myślałam, że coś nowego komuś podrzucę!:P

      Delete
  2. Pogoda w tym tygodniu jest bardzo uciążliwa. U mnie raz leje, raz świeci słońce i w sumie nie wiadomo, czego się jeszcze spodziewać. Miejmy nadzieję, że za kilka dni wszystko wróci do normy i typowa wakacyjna pogoda znów zagości w naszym kraju :) Ale deszczowe dni też są przecież potrzebne, wtedy można odpocząć, nie wychodzić nawet z łóżka i zrobić sobie leniwy dzień. Książki, filmy i seriale są idealne. Ostatnio skończyłam znów oglądać wszystkie sezony Plotkary, uwielbiam. PLL też jest świetne, cieszę się, że ktoś Cię do tego przekonał! :D "Love, Rosie" i "Wiek Adaline" to również jedne z moich ulubionych filmów, do których z pewnością jeszcze wrócę.

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te deszczowe dni najbardziej są potrzebne rolnikom, bez deszczu przecież nie byłoby nic :) Najlepiej gdy pada w nocy <3

      Delete
  3. Ja staram się unikać takiej pogody, ale jeśli już nic nie da się zrobić to najczęściej próbuję kogoś do siebie ściągnąć i oglądamy filmy. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oglądanie horrorów z przyjaciółmi w taką pogodę jest ekstra!

      Delete
  4. super post ! dokładnie w takie dni robię to samo :) uwielbiam to świeże powietrze podczas deszczu, a szczególnie przy nim spać <3

    http://xpatixmp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ja w takie dni uwielbiam zrobić sobie maraton z filmami dotyczącymi Haryy'ego Pottera :3 ! Niby znam je wszystkie na pamięć tak jak książki, ale i tak zawsze jestem zaciekawiona :3 Oprócz tego mogłabym codziennie oglądać "Zostań Jeśli Kochasz" albo wszystkie części Strasznego filmu :3
    Zapraszam do siebie ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kocham i książki, i filmy HP! <3

      Delete
  6. Ja po prostu uwielbiam Plotkarę jak również Love, Rosie! :)

    Czy mogłabyś polikac w linki w tym poście?:) ----->KLIK!
    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS! :) ----->KLIK!

    ReplyDelete
  7. Nie lubię deszczowych dni... Pozdrawiam!

    + Proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. U mnie tez ciagle pada i mam juz dosyć siedzenia w domu.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post!

    ReplyDelete
  9. Na taką pogodę najlepsza jest książka lub dobry film! :)

    Obserwujemy? Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki i banner z dresslink :) Bardzo mi na tym zależy. - IMMH FashionBlog

    ReplyDelete
  10. świetny post :) praktycznie wszystkie filmy które wymieniłaś, to moje ulubione! będę częściej tu zaglądać, fajnie, że znalazłam Twój blog :)
    PS. Mam pewne pytanie, może głupie, ale bardzo podoba mi się sposób w jaki zrobiłaś graficznie zakładkę 'o mnie', szczególnie że zdjęcie jest w kształcie koła oraz że masz przekierowanie do portali społecznościowych, typu, facebook czy instagram. Jak to zrobiłaś? Zakładam sama powoli bloga i średnio wszystko łapie, dlatego pytam kto tylko mógłby pomóc. Z góry dziękuje za odpowiedź :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdjęcie wykadrowalam okrągło w photoscape i dodałam na bloga gadżet "obraz" :) ikonki są umieszczone pod zdjęciem za pomocą kodu HTML po prostu :) napisz do mnie na pocztę to spróbuję pomóc bardziej :)

      Delete
  11. Kiedy pada deszcz i jest ponuro, robię podobne rzeczy :D Też uwielbiam Sherlocka i Wiek Adaline ♥

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. O, bardzo dziękuje, właśnie szukałam jakiś fajnych filmów do obejrzenia! :D Ja uwielbiam w takie dni głównie czytać, ale serialem także nie pogardzę. ;)
    Pozdrawiam. :)

    http://majorkab.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Deszczowa pogoda.. to jest coś! Nie ma nic lepszego niż dzień filmów podczas deszczowej pogody.
    Ostatnio podczas cieplejszych dni zachciało mi się jesieni! haha
    Wiek Adaline to prawdopodobnie jeden z moich przyszłych ulubionych filmów. Jeszcze nie miałam okazji obejrzeć ale już jestem pewna że to dobry film :)

    Zapraszam do mnie, poklikasz w linki u mnie w poście ? Serdecznie dziękuję.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/dresslink.html

    ReplyDelete
  14. Dokładnie pogoda nas nie rozpieszcza :(
    Twoje pomysły na szare, ponure dni są takie same jak moje :)

    Zapraszam do mnie!
    http://alexandraiwinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Jestem jedną z tych osób, które zawsze znajdują sobie jakieś zajęcie, więc w deszczowe dni tym bardziej nie mam z tym problemu. Podobnie jak u Ciebie, czytanie książek, oglądanie filmów, seriali, wszystko to sprawia mi dużą radość, no i oczywiście blogowanie :)

    ReplyDelete
  16. Czeka na mnie dużo książek, ale zupełnie nie mam na nie czasu w te wakacje. Coś deszcz omija moja miejscowość (wcale nie żałuje) :)
    Oj czekam z wielką niecierpliwością na kolejny sezon Sherlocka ♡
    A Wild Child również uwielbiam juz od dawna, bardzo przyjemny film i zawsze wzbudza we mnie dużo emocji :)

    ReplyDelete
  17. love rosie <333 ja jeszcze z seraili oglądam słodkie kłamstewka i pamiętniki wampirów :p
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Very good write-up. I definitely love this website.
    Keep writing!

    Look at my blog post: my site

    ReplyDelete
  19. Ja czasami mogłabym siedzieć godzinami i patrzeć jak pada :D kocham książki :D
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  20. Cudne to wszystko filmy na wielki plus!

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡