2015-07-25

"Music is everything to me. That's all I can say."



Hej kochani!
W związku z tym, że niedługo zaczyna się Woodstock, a 21 sierpnia odbędzie się Cieszanów Rock Festiwal - dzisiaj banalnie, o tym czym dla mnie jest muzyka i czego słucham. Nie wiem jak Wy, ale ja bez iPoda nie ruszam się z domu, nigdy! Muzyka jest dla mnie wszystkim, tak jak widzicie w tytule. Gdyby nie to, nie byłabym dzisiaj tym samym człowiekiem, którym jestem. 


 
(wybaczcie, słucham non stop)


Dzięki muzyce, której słucham poznałam wiele osób, w tym Tą Jedną, która jest teraz towarzyszem mojego życia, która jest Osobą, z którą nie wstydzę się robić najgłupszych rzeczy. Osoba, z którą tańczę pogo o drugiej nad ranem w ogromnej ulewie. Osoba, z którą wracam owinięta kocem z koncertu. Osoba, która śpiewa mi Punkową Królową. Osoba, która rano robi mi herbatę, bo nie jest chujem :D



Najczęściej słucham metalu i punka. Dlatego piszę o Woodstocku (na którym niestety jeszcze nigdy nie byłam) i CRF. Te kilka dni z muzyką bardzo łączy ludzi. Kultowe już teksty takie jak Zaraz będzie ciemno zna już każdy, siedzenie przed namiotem i gadanie, tańczenie razem...


Nie wiem czy widzieliście Jezusa Cieszanowskiego lub ruiny dworku, przy których czas spędza wiele osób, z takimi festiwalami wiąże się wiele miejsc i historii, których nie sposób opowiedzieć w jednym poście! :)


Podsumowując, muzyka daje mi pozytywnego kopa, dzięki niej potrafię uśmiechać się cały czas. Poznałam wiele wspaniałych, oryginalnych osób. Ciągle się inspiruję. To niesamowite.


A Wy, jakiej muzyki słuchacie? Jak wiele dla Was znaczy?


(źródło zdjęć: elubaczow.com)

14 comments:

  1. Ja słucham różnej muzyki. Czasami hip hop czasami pop a czasami rock. To zależy jaka piosenka mi się spodoba. W skrócie słucham tego co mi wpadnie w ucho ♥ Dla mnie muzyka nie jest czymś zwyczajnym tylko wręcz odwrotnie, Wszystkim. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki.

    http://wika-and-tika.blogspot.com/ ⇦Zapraszam.

    ReplyDelete
  2. A pomyśleć, że mam tylko 45km do Kostrzyna! Jednak w tym roku chyba nie zawitam :(

    ReplyDelete
  3. mi muzyka pomogła już nie raz w ciężkich chwilach ;) myślę, że bez niej już dawno miałabym depresję...
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z wynikami rozdania z Shein i stylizacją! ♥

    ReplyDelete
  4. Tak jak ty słucham metalu-przeważnie black,death,thrash i symphonic. Muzyka to najlepsza 'rzecz' na po prawienie humoru. Mi towarzysz prawie zawsze.

    http://yukimundi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi też, nie potrafię żyć bez niej!

      Delete
  5. Muzyka jest częścią mnie. Nie wyobrażam sobie życia bez niej. W sumie słucham różnych stylów. Najczęściej rocka, popu, rapu. Bardzo fajny post, choć brakowało mi takie typowego rozpisania ;)

    http://grayhalls-imagination.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obiecuję się poprawić! Kolejny post będzie "rozpisany"!:D

      Delete
  6. Dla mnie muzyka też wiele znaczy, ale słucham tej spokojnej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja słucham dosłownie wszystkiego, jednak najczęściej metal i punk ;-)

      Delete
  7. Muzyka łączy ludzi, odpręża, daje kopa - no cud miód :D
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja ostatnio też nie ruszam się z domu bez słuchawek, kiedy ich zapominam czegoś mi brakuje w tej codziennej podróży autobusem :)

    ReplyDelete
  9. Ciężko byłoby żyć bez muzyki ;) a tak poza tym, genialne zdjęcia i świetnie napisany post :D

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡