2015-07-05

Hot but good days & DIY: Simple wreath






Cześć Kochani! Tak jak obiecałam dodaję post o wiankach (które może z bliska nie wyglądają wspaniale i brakuje im jeszcze kilku elementów, ale to nic!). W pierwsze dni wakacji nie zrobiłam nic, nawet moje ćwiczenia ograniczyły się do tabaty i przysiadów. Oprócz tego wciągnęłam się w serial Californication, który pewnie większość z Was zna, a jeśli nie, to polecam z całego serca. Po prostu uwielbiam Beccę, Karen i Hank'a, haha! Jeden sezon obejrzałam w jakieś dwa dni :D Jeśli chcecie to tutaj (klik) jest mój Filmweb.

Ale już nie przedłużam, bo zacznę pisać głupoty!




Potrzebujemy tylko tych kilku rzeczy. Drucik (w zależności jakiej wielkości ma być wianek) owijamy zieloną bibułką i zaklejamy przy końcach.


Z rozciągliwej bibuły (ona ma jakąś nazwę?:D) wycinamy serca o wielkości mniej więcej 4x4cm i rozciągamy, zwijamy przy końcach i łączymy serduszka.  Ja na jeden kwiatek zużyłam ich 5.


Kwiatki przymocowujemy do drucika i robimy listki, zwijając lekko prostokątne kawałki bibuły, przyklejamy. I gotowe. Tak na razie wyglądają moje nieskończone wianki. Nie są zbyt piękne, ale je dopracuję! Niedługo pokażę jak je wykorzystałam :)



Wracając do pierwszej części notki... Nie znoszę upałów! Wolę gdy za oknem jest 15-20 stopni, a ja mogę sobie siedzieć i sączyć herbatę oglądając serial lub czytając. Ale te gorące dni też są świetne. Popołudniowe siedzenie i zajadanie się arbuzem czy innymi owocami, czytając książkę baaaaardzo mi się spodobało!


A Wy, co robicie najczęściej w takie upalne dni? :)

26 comments:

  1. pomysłowe! :)
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) Jesli wejdziesz, daj znac w komentarzu! baardzo dziękuję z góry!:* Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  2. Ją zdycham z gorąca w pracy... Uroczy ten wianek i ją niestety mam już za sobą wszystkie sezony Californication.


    >> beauty bevst <<

    ReplyDelete
  3. Ja wolę w wakacje nie zabierać się za żaden nowy serial, bo wtedy wiem jak spędziłabym te dwa miesiące ;) Wianek jest uroczy, ja jednak najbardziej te ze stokrotek, które niestety wytrzymują zaledwie kilka godzin ;(
    Baaardzo chcę w końcu przeczytać tę książkę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też uwielbiam stokrotki, również można zrobić taki wianek z bibuły!
      A książka jest super, polecam :)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  4. naprawdę świetny blog, będziemy wpadać częściej ;*

    zapraszamy do nas -> dreamoutloudf.blogspot.com
    dodawajcie nas na spanie -> dreamoutloud.f
    w wolnych chwilach wpadajcie do nas -> https://www.youtube.com/channel/UCrIfqdP86jFnrcEKhRnhKNw

    ReplyDelete
  5. o ja cię, piękny ten wianek! teraz jest dużo wolnego czasu, chętnie spróbuję ♥

    mój blog

    ReplyDelete
  6. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    ReplyDelete
  7. Super pomysł :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetny wianek, być może pomysł wykorzystam, ponieważ potrzebuję jakiegoś na zdjęcia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Ja swoje też stworzyłam na potrzeby sesji!

      Delete
  9. O jaki świetny wpis! Akurat potrzebowałam wianku do sesji, to wykorzystam Twoja instrukcje, super! :)

    ReplyDelete
  10. Kornelia śledzę Twojego bloga i na prawdę tak miło jest poczytać o Twoich pasjach i życiu.
    Powodzenia i pozdrowienia Marta P.

    ReplyDelete
  11. Kornelia śledzę Twojego bloga i na prawdę tak miło jest poczytać o Twoich pasjach i życiu.
    Powodzenia i pozdrowienia Marta P.

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam wianki, zaraz po kapeluszach. Świetnie się prezentują ze zwiewnymi, długimi sukienkami i fantazyjnie zaplecionymi włosami. Arbuzy też uwielbiam :)

    ReplyDelete
  13. Rewelacyjny pomysł! Na pewno go wykorzystam! :)
    Obserwuje oraz zapraszam do mnie :)
    http://patiiixxx.blogspot.com/

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡