31/07/2015

Holiday to do list



Hej kochani!

Co u Was? Nie marnujecie wakacji? Bo ja przez ostatnie dni dopiero je poczułam naprawdę (tak, brawo Nelka za szybkie kojarzenie)! Ostatnio pogoda jest w kratkę, w jednej chwili świeci słońce i jest 30 stopni, a pięć minut później leje... I tak w kółko. A wakacje lubią ot tak przelecieć przed nosem i ani się nie obejrzymy, a już jest wrzesień. Dlatego stworzyłam tę listę sobie i Wam, bo nie warto wstawać codziennie o 13/14 i od razu jeść obiad. Trzeba wycisnąć z wakacji jak najwięcej! Bo nie każdy dostaje w prezencie dwa miesiące nicnierobienia! Przecież można nadrobić zaległości w serialach, grać w gry (ej! a co będziesz robić zimą, gdy o 16 będzie ciemno?) W wakacje powinniśmy zbierać wspomnienia, no bo kiedy? To najlepszy czas w całym roku, by zrobić wiele rzeczy, na które w roku szkolnym nie ma się czasu lub chęci! ;)






Idź na spacer o wschodzie słońca.
Na spacer o zachodzie słońca może iść każdy. Ale nie każdemu chce się wstać po 3, by iść po mokrej trawie, we mgle by zobaczyć ten piękny widok. Włącz ulubioną muzykę i idź po prostu przed siebie. Gwarantuję, że taki spacer naładuje Cię pozytywną energią na cały dzień!


Idź na ognisko ze znajomymi.
Wypij piwo w plenerze. Czas spędzony z fajnymi ludźmi na pewno będziesz dobrze wspominać.

Wykąp się nago w jeziorze!
Mało jest osób, które się odważą. Zaszalej. :)

Wybierz się na jakiś koncert.
Ludzie, których tam poznasz są niesamowici. Z nimi zatańczysz, pogadasz... Takie znajomości na pewno zostaną na dłuuuuuugi długi czas!

Spędź noc pod gołym niebem i oglądaj gwiazdy.
W tym roku najwięcej spadających gwiazd można będzie zobaczyć 12 sierpnia, spędź ten czas z ulubioną muzyką, z przyjaciółmi, z drugą połówką. Podziwiaj.
  
  
Spędzaj dużo czasu z bliskimi.
Nigdy nie wiesz, co może stać się np za godzinę. Doceń to, że są. Zróbcie coś wspólnie. Ugotujcie, upieczcie, wyjdźcie na spacer.
Stwórz pudełko wspomnień.
Wrzucaj tam kapsle, naklejki, paragony, bilety. Wszystko, z czym masz dobre wspomnienia. W zimie poprawią Ci humor.

Złap stopa i zgub się.
To najlepszy sposób na poznanie nowej miejscowości (lub Twojej rodzinnej). Idź tam, gdzie nie idą inni. W coraz mniejsze uliczki. Poznawaj. :)
  
To byłoby na tyle.
Podobają się Wam moje pomysły? Co robicie w wakacje?




17 comments:

  1. dobre propozycje kochana! :*

    Zapraszam do siebie!
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Czekam z niecierpliwością na 12 sierpnia! :D

    ReplyDelete
  3. świetne pomysły, w końcu wakacje są po to, aby się dobrze bawić ! pozdrawiamy ;)
    dreamoutloudf.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Od dawna wyczekuję 12 sierpnia. :D
    Świetne pomysły! Niektóre z nich wykorzystałam.

    Pozdrawiam, http://iamangelikaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetny blog, bardzo podoba mi się wygląd jest świetny ! :D ♥ claudiablog6996.blogspot.com ♥ Zapraszam ! :)

    ReplyDelete
  6. Jeny swietne pomysly! Dalas mi kopa motywacyjnego haha postaram sie wykonac te zadania :)

    Pozdrawiam!
    Laura z bloga (klik!) , będzie mi miło jeśli zajrzysz :)

    ReplyDelete
  7. Pudełko wspomnień to świetny pomysł,ja sama mam takie w domu od kilku lat,wrzucam tam muszelki,bursztyny itd :)
    Pozdrawiam - Kimberly ♥
    kimberly-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. to chyba najlepsze pomysły, jakie do tej pory znalazłam na blogach!
    piszesz na prawdę fajnie, wszystko jest czytelne i miło się czyta. Zdjęcia dopełniają całości.
    ja dopiero zaczynam, więc zaobserwowałam, by móc się czegoś od Ciebie nauczyć!
    buziaki:*

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja wielokrotnie poczułam wakacje i sądzę że tegoroczne należą do bardzo udanych. Mimo że nigdzie nie wyjeżdżam, jestem zadowolona. To prawda, trzeba wykorzystać je jak najlepiej, aby niczego nie załować i miło je wspominać :)

    ReplyDelete
  10. dokładnie zimą będziemy oglądać filmy ! teraz czas na zabawę! ;-)

    ReplyDelete
  11. Świetne pomysły. Na pewno wykorzystam. ;)
    Mój blog - zapraszam :)

    ReplyDelete
  12. Haha, ja jednak się chyba nie odważę na kąpiel nago w jeziorze :p
    Świetna lista, oryginalne pomysły! ;))

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Od dłuższego czasu marze o takim prawdziwym ognisku z grupką znajomych, mam nadzieje, że wreszcie coś takiego zorganizuje ;D
    co do zgubienia się to ostatnio gdy zrobiłam sobie wypad do Poznania to właśnie zwiedzałam go chodząc po najmniej uczęszczanych ulicach, małych alejkach itd. świetna sprawa :D

    ReplyDelete
  14. ciekawa, odważna lista :)
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. interesujący blog :*
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :3
    http://wersy-zycia.blogspot.com
    ~Sandrella

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡