2015-06-07

"Today is your life. Live it."






Cześć Kochani!
Mam teraz sporo pracy, więc post DIY z Cotton Balls z poprzedniej notki pojawi się pewnie bliżej wakacji, musicie mi to wybaczyć. Miałam ostatnio cięższy czas, ale sporo sobie uświadomiłam. Jestem tutaj bardzo szczera, chcę Wam pokazać jak najwięcej siebie, by pomóc. Byłam blisko dna, miałam dość wszystkiego, chciałam zmienić szkołę, bo sądziłam, że nie dam sobie rady. Dopiero kilka osób uświadomiło mi to, że jeśli dałam radę przez ten rok to dam radę i przez następne, że nie wolno nigdy rezygnować z marzeń. Zastanawiam się teraz co robiłabym w innej szkole, ucząc się czegoś, czego nie lubię. Dlatego właśnie ten post nosi tytuł "Today is your life. Live it." Co byłoby gdybyśmy zawsze chcieli się podporządkować innym? Gdybyśmy wszyscy byli tacy sami? Gdyby każdy miał zostać szanowanym prawnikiem czy architektem? Co stałoby się z blogerami czy youtuberami? Jak wyglądałby taki uporządkowany świat? Dużo o tym myślałam. Jedni lubią fizykę, matematykę, inni informatykę i chcą zostać grafikami, programistami. Nie każdy będzie umysłem ścisłym, tak jak nie wszyscy są artystami. Zawsze musimy słuchać siebie, tego co podpowiada nasz umysł. Jeśli chcesz być mechanikiem - bądź nim! Chcesz pisać bloga? Pisz go! Nie słuchaj nigdy osób, które myślą, że wiedzą lepiej niż Ty sam, co będzie dla Ciebie dobre. Gdy wybierałam szkołę, moi rodzice powiedzieli "Zrób tak, żebyś to Ty była szczęśliwa, nie inni." No i wybrałam. Może nie jest łatwo, ale warto. Tak samo jest ze wszystkim, słowa rodziców były uniwersalne.




Być człowiekiem to popełniać błędy i uczyć się na nich.
Być człowiekiem to mieć swoje zdanie.
Być człowiekiem to mieć pasje.
Być człowiekiem to kreować swój własny styl, światopogląd.
Być człowiekiem to zbierać przeróżne doświadczenia.
Być człowiekiem to uczyć się całe życie i przekazywać wiedzę.
Być człowiekiem to kochać życie i zmieniać je na lepsze.
Być człowiekiem to kochać innych i pomagać.
Być człowiekiem to przyznawać się do lęków, słabości, brzydoty, kłamstwa czy głupoty.
Być człowiekiem to znajdować czas dla siebie, rodziny i przyjemności, jak i do pracy.
Być człowiekiem to posiadać cel.
Być człowiekiem to przede wszystkim BYĆ SOBĄ.

Wiecie, że gdybym nie była uparta to tego posta nie byłoby tutaj? :D Bo gdyby nie to, że wiem do czego dążę, czego chcę od życia nigdy nie założyłabym tego bloga. Mimo tego, że jest Was tutaj mało czuję, że robię to dla kogoś, nie tylko dla siebie. I wierzę w to, że kiedyś będzie to coś wielkiego. Wystarczy wiara i praca.
I jeszcze jedno, ja, człowiek, który nie lubi zbytnio sportów, choć ćwiczy trochę i stara się zdrowo odżywiać, mówiący "ja? ja się nie nadaję, ja tego nie lubię!" został przekonany do jazdy na rolkach i do biegania, jak widać można! I wiecie co? Pokochałam to :) Widzisz? Możesz wszystko.


A Wy? Dzisiejszy dzień przeżyliście czy przeistnieliście? 



34 comments:

  1. swietny post, daje duzo do myslenia. Ja przezylam swoj dzien i tak staram sie kazdego dnia.
    Milego popoludnia- obserwuje i zapraszam
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się! Trzeba brać z życia ile tylko się da i korzystać!

      Delete
  2. Zgadzam się z tobą, ze być człowiekiem to bycie sobą. Bardzo mądry post.

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Bardzo inspirujący post! :)

    Nowy post już na blogu! Jeśli Ci się spodoba zapraszam do komentowania i zaobserwowania! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    ReplyDelete
  4. Motywujący post, nigdy się nie poddawaj i dąż do wyznaczonych celów, dasz radę!

    http://50shadesofworkout.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli chodzi o szkołę to jestem już bardzo blisko!! A o resztę - staram się jak mogę i dam radę! Dziękuję :*

      Delete
  5. Dzisiejszy dzień niestety przeistniałam :c
    life-by-katee.blogspot.com - zapraszam na nowy post <3

    ReplyDelete
  6. Mega motywacja ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę ;) Mój blog - klik

    ReplyDelete
  7. Motywujący post napewno zostane tu an dłużej obserwuje ';0
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/06/nowe-miejsce.html

    ReplyDelete
  8. Ja przeistniałam :( jak ostatnie moje dni i pewnie duzo przyszlych, bo sesja za pasem i niestety trzeba zakuwać i to ostro..

    Takaszka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budownictwo jest ciężkie, mój znajomy rzucił studia jak trzy razy oblał wytrzymałość :( życzę powodzenia Kochana :*

      Delete
  9. Pięknie napisane ♥ Masz rację, zgadzam się ze wszystkim. Ja staram się żyć, nie ''istnieć'', jak ty to ujęłaś xD

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – Nowy post! KLIK ✿

    ReplyDelete
  10. Staram się robić swoje, wiele sytuacji zmusiło mnie do tego, żeby przestać przejmować się opinią innych. :)

    ReplyDelete
  11. Ja staram się nie przejmować opinią innych. To moje życie i najważniejsze jest żebym ja była szczęśliwa, a nie ktoś inny :)
    Świetny post, zostaje na dłużej :3
    Obserwuję *,*
    Gabrielle->klik!

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajny i przyjemny temat na post ;) Wraz z wiekiem stałam się osobą bardziej pewną siebie i szczerze, to już nie obchodzi mnie opinia innych ludzi ;)
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    ReplyDelete
  13. mega mądry i warty przeczytania post :)

    ReplyDelete
  14. ja się czuję jak w tej piosence Christiny Perri, bodajże the lonely: "i've learnt to live half alive" :)
    ♀ blog

    ReplyDelete
  15. Zgadzam się z Tobą! Bardzo mądry i inspirujący post:)
    Ja staram się nie przejmować innymi:)

    Zapraszam do mnie: http://juliaxiggy.blogspot.com/2015/06/12062015-paczka.html I bardzo proszę o poklikanie w linki z ostatniego posta jeśli znajdzie się chwilka czasu:)

    ReplyDelete
  16. Zazwyczaj staram się żyć pełną parą, choć nie zawsze mi to wychodzi :)

    more-clouds.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. dlatego nigdy nie podporządkowuje się innym . ; )
    http://twinstyl.blogspot.com/
    obserwuje ; *

    ReplyDelete
  18. Bardzo interesujący i ciekawie napisany post!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡