05/05/2015

TMI Tag & What's on my phone?





Cześć Kochani!
Przychodzę dzisiaj z odpowiedziami na pytania z Too Much Information Tag, bo prowadzę tego bloga już od jakiegoś czasu, ale nigdy nie mieliście okazji poznać mnie lepiej. Opowiem też trochę o tym, jakie aplikacje mam na swoim telefonie. Na samym wstępie notki chcę przeprosić za aktualny wygląd bloga, jest w małej przebudowie. Po weekendzie powinno być wszystko w porządku :) Moje wolne dobiega końca, nie zrobiłam jak zwykle nic pożytecznego, poza tym, że wyspałam się! Poza tym obejrzałam trochę filmów (mój filmweb tutaj!), przerobiłam odrobinę mój pokój, ale jeszcze wiele zostało do zrobienia, niestety! Kiedyś pokażę go w całości, albo nakręcę mały room tour, obiecuję. Ale nie przedłużam, najpierw o aplikacjach, a później TMI. Buziaki!




Mój telefon to LG L5 II. Mam go już dość długo, więc w najbliższym czasie pewnie go wymienię i zrobię update. Menu po angielsku jest dla mnie wygodniejsze :) Przeżył ze mną wiele, został przejechany przez samochód, wypadł z drugiego piętra na asfalt, z mojego balkonu też spadł... Ale nadal jest niezawodny. Zwłaszcza w połączeniu z obiektywami z Biedronki (możecie o nich poczytać u Martyny, która zrobiła świetną recenzję - tutaj


Wszystkie ikonki znajdujące się na moim ekranie są z Icon Changer, aczkolwiek nie polecam bo spowalnia bardzo(!) telefon...


Pierwsza aplikacja to Yahoo! Weather. Jak dla mnie niezawodna. Możecie ustawić sobie miejsce zamieszkania, miejsce pracy i ulubione miejsca, na bieżąco sprawdzać pogodę tam. Ogromnym plusem jest dla mnie to, że z każdym uruchomieniem apki zmienia się zdjęcie. :) U siebie mam ustawiony oczywiście Rzeszów, Futory (rodzinna miejscowość), Kraków, Londyn, Nowy Jork, Edynburg, Cork i Belfast. Takie ulubione. :)


Oczywiście Instagram! To chyba moje największe uzależnienie. Nawet gdy oglądam film to co chwilę patrzę, czy ktoś dodał coś nowego... Kilka osób (a najbardziej Bartek) wkurza się na mnie za to, haha! Możecie mnie tam znaleźć pod nickiem @korneliakuzma :)


Kolejna aplikacja to Phonto :) Kiedyś dodawałam podpisy do zdjęć, jednak teraz tego nie robię. Chyba, że do zdjęć na fanpage. Ale polecam, bardzo fajna apka.


Następna jest aplikacja WeHeartIt, gdzie można "przechowywać" ulubione zdjęcia, inspiracje itp. Pewnie każdy z Was ją zna, możecie mnie tam znaleźć pod nickiem korneliakuzma (a jakby inaczej:D)

I ostatnią jest BusNavi (mobileMPK jak kto woli). Nie jestem w stanie pamiętać rozkładów jazdy wszędzie, więc jest przydatna. Można pobrać rozkłady dla wielu miast, m.in. Rzeszów, Katowice, Bielsko-Biała itd. itd. :)

Wszystkie aplikacje są dostępne w Google Play i AppStore (tutaj wyjątkiem jest BusNavi niestety). Oprócz wyżej wymienionych apps korzystam też ze VSCO, ale o tym zrobię kiedyś osobny post może. Poza tym mam jeszcze Instafollowers czy coś w tym stylu, gdzie można sprawdzić kto nas obserwuje itp, Facebooka i Messenger'a oraz Endomondo. I to chyba na tyle. A Wy jakich aplikacji używacie?


No to teraz wreszcie TMI Tag! Uff, powoli kończę te wypociny!

1. Co masz aktualnie na sobie?
Jest po 15, a ja nadal w piżamie, brawo :)

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Tak, od ponad roku.

3. Czy kiedykolwiek miałaś "straszne" zerwanie?
Nie było to zerwanie, ale było blisko.

4. Masz jakieś tatuaże?
Jeszcze nie, ale planuję mieć w przyszłości.

5. Ulubiony serial?
Sherlock! Haha, oglądałam go już kilka razy i czekam na kolejny sezon!

6. Coś, czego Ci brakuje?
Rodzina, która mieszka za granicą.

7. Ulubiona piosenka?
Aktualnie jest to One Republic - Preacher.

8. Jakiś piercing?
Miałam kiedyś tunele, teraz mam tylko normalne dziurki.:)

9. Ulubiony kolor?
Wszystkie pastele, zwłaszcza beżowy i błękitny. No i oczywiście czarny.

10. Głośna muzyka czy cicha?
Zależy kiedy i gdzie.

11. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
To zależy czy chcę wyglądać jak człowiek czy lepiej :D Tak do godziny.

12. Powód dla którego zaczęłaś blogować?
Zaczęłam prowadzić bloga w drugiej klasie podstawówki, za namową koleżanki. Później przestałam. A ten blog powstał chyba z pasji i chęci podzielenia się sobą i motywacją z Wami. :)

13. Czego się boisz?
Utraty bliskich.

14. Co ostatnio oglądałaś?
"Room tour" Pooozytywnej na youtube :)

15. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Bartek.

16. Ulubiona potrawa?
Pizza to potrawa? Poza tym to chyba spaghetti i pierogi!

17. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Londyn i Paryż.

Macie jeszcze jakieś pytania? Napiszcie w komentarzu :)

14 comments:

  1. Yahoo Weather jest niezawodne zgadzam sie ; )

    brunettevibes.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wszystkie z wymienionych przez Ciebie aplikacji mam i także jestem z nich zadowolona! :)
    Obserwuje? Jeśli oczywiście spodoba Ci się mój blog, jak coś to daj znać u mnie.

    Zapraszam do siebie:
    http://just-aulia.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete
  3. Też chciałabym pojechać do Londynu, a Paryż był jednym z moich marzeń i udało mi się je spełnić właśnie jesienią! :) Dlatego trzymam kciuki i mam nadzieję, że Tobie też się uda!
    +TMI to jeden z moich ulubionych tagów!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:*
      mam nadzieję, że się uda!

      Delete
  4. Też używam tych aplikacji. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    ReplyDelete
  5. też używam podobnych aplikacji (oprócz yahoo weather) :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    ReplyDelete
  6. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    ReplyDelete
  7. I didn't know this tag, but I love it! *O*
    Lovely photos <3

    I'm following you, I hope you can follow me back <3

    http://sleepy-deer.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  8. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę :) Poklikałabyś w linki? To dla mnie bardzo ważne, ja zrobię to samo u Ciebie :) Mój blog

    ReplyDelete
  9. świetne aplikacje i odpowiedzi na pytania ♥ też uwielbiam pizzę, spaghetti i pierogi
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ojej, może po maturze wrócę do blogowania, chyba mi tego brakuje....

    ReplyDelete
    Replies
    1. WRACAJ!!!!!:** I do mnie na zdjęcia!!

      Delete
  11. Aplikacja Weheartit jest świetna i zawsze niezawodna. Zbiór wszelkich inspiracji w jednym miejscu :)

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡