2015-05-01

Mrs. Spring | Few days off school





Cześć Kochani!
Byłam ostatnio na zdjęciach z Moniką, spędziłyśmy bardzo miłe popołudnie. Nie sądziłam nigdy, że ja, nieśmiała osoba napiszę do kogoś maila z pytaniem czy nie zechciałby pójść ze mną na sesję. Ale z Moniką od początku złapałyśmy dobry kontakt, słuchamy podobnej muzyki, zrobiłyśmy masę śmiesznych selfie i wybrałyśmy się na najlepsze lody w całym Rzeszowie :) Myślę, że jeszcze nieraz zobaczycie tutaj tę pozytywną dziewczynę!
A co u mnie? Chyba po staremu, coś tam tworzę ostatnio, ale mało. Miałam iść dzisiaj na sesję dziecięcą, ale pogoda się psuje (cudowna majówka!)... Dlatego siedzę z kubkiem zielonej herbaty i słucham Awolnation. Pewnie tak samo jak wiele z Was mam wolne do czwartku, bo matury. Jeszcze nie wiem co będę robić, dzisiaj na pewno obejrzę jakiś film! Polecacie coś? :)


Na zdjęciach: Monika Rycko (jej blog tutaj)














spodnie - H&M / buzka - Pull&Bear / torebka - H&M / naszyjnik - Bershka / buty - Sinsay / ramoneska - Zara

28 comments:

  1. Fajnie, że odważyłaś się do Moniki napisać.
    To była dobra decyzja, bo świetnie się dogadujecie i zdjęcia wyszły ślicznie.
    Pozdrawiam.
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetny post! :D Co ty na wspólną subskrypcję? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę ;) Mój blog

    ReplyDelete
  3. Zdjęcia są świetne! Uwielbiam taki wiosenny klimat! :))

    pozdrawiam i zapraszam! :))
    MÓJ BLOG (klik)

    ReplyDelete
  4. Śliczne, śliczne, śliczne zdjęcia! <3
    zapraszam do mnie - http://tinyluucy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetne efekty ! Masz talent , idealne kolory są na zdjęciach ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Myślałam, że cały tydzień jest wolny, haha, teraz już nie wiem nawet, kiedy mam wrócić do szkoły :D
    Uwielbiam te spodnie i mam nadzieję, że znajdę je u mnie w mieście. Bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świetne są te spodnie, też mi się podobają!

      Delete
  7. SWIETNA KURTKA ! ; ))

    http://brunettevibes.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  8. Świetna stylizacja!
    pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  9. Zdjęcia śliczne, ale makijaż średnio dobrany :)

    obs za obs? Daj znać u mnie :)
    ana-beauty-world.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monika ma tylko kreski zrobione...:D

      Delete
  10. Your style is my favorite.In love with all this pictures and you are so beautiful,xoxo.

    Cake Interruptted

    ReplyDelete
    Replies
    1. This is not my style! But thank U so much :*

      Delete
  11. Świetne zdjęcia, sliczny ten wianuszek :) może wspólna obserwacja? ;)

    ReplyDelete
  12. świetne zdjęcia ;) 1 i 6 megaa! :))

    ReplyDelete
  13. Prześwietne zdjęcia! Mega mi się podobają, wyszły super! :)

    ReplyDelete
  14. Zdjęcia widziałam już u Moniki, ale jeszcze raz napiszę u ciebie, że są genialne! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetny blog oraz śliczne zdjęcia :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡