2015-05-30

Monthly favourites



Cześć Kochani!
Kończy się maj, który zleciał tak szybko, że większości rzeczy nie pamiętam. Przed nami ostatni miesiąc nauki, a właściwie to pewnie ostatni tydzień.. A co z tym idzie, wakacje! Macie jakieś plany? Ja oprócz kilku koncertów nie mam żadnych planów, wszystko pewnie będzie spontaniczne, jak co roku w moim przypadku. Chociaż liczę na to, że pojadę w Bieszczady chociaż na weekend... Ale wróćmy do ostatnich tygodni. Nie pisałam tutaj prawie wcale.. Miałam trochę spraw do załatwienia, związanych ze szkołą, fotografią itp. W najbliższych tygodniach czeka mnie sporo pracy, ale wiem, że będzie warto! W wakacje pokażę Wam efekty zapewne. :)
Żeby nie zanudzać, przejdźmy do ulubieńców bo jest ich sporo!



Pierwszym ulubieńcem jest szkatułka i cotton balls, które zrobiłam sama :) Szkatułkę, która była brązowa pomalowałam farbą akrylową, a szklane wieczko zamieniłam na białą koronkę, którą muszę poprawić... A cotton balls, wyszły mi gdy przypadkiem znalazłam je w internecie i zobaczyłam cenę. Śmiem powiedzieć, że te moje podobają mi się bardziej niż te gotowe i cudownie wyglądają na ścianie!

Chcecie post DIY z tymi kulami? 



Trzeci ulubieniec to sześć złączonych ze sobą ramek, które kupiłam w Pepco za niecałe 20 zł. Nie wiedziałam czy znajdę takie ramki gdzieś w swoim małym mieście, a online to koszt ok. 80 zł. Jednak te z Pepco są wykonane baaaardzo fajnie i myślę, że na ścianie będą się prezentować świetnie!



Następnie ulubieniec mojego życia, najpiękniejszy zapach ze wszystkich! Uwielbiam świece i woski Yankee Candle, są obłędne :) Soft Blanket to mój drugi słoik, tym razem mały bo duży nie był dostępny zapach. Wcześniej miałam Black Cherry, jednak nie przypadł mi do gustu tak jak ten!
Yankee Candle Soft Blanket - klik :)



W tym miesiącu mam tylko jednego ulubieńca kosmetycznego i jest nim ten tusz, kupiłam go tylko dlatego, że Nikola polecała go w swoim filmiku. Stwierdziłam, że 10 zł to niedużo i nie będę żałować. Faktycznie tak się stało, tusz stał się moim ulubionym zaraz obok tuszu Benefit They're real, który jest kilka razy droższy.



Zniszcz ten dziennik to mój ulubieniec już od listopada, pisałam kiedyś o nim. Teraz dopiero wzięłam się za "niszczenie" go tak jak trzeba! A książka Demi? Jest baaaaardzo pomocna, inspirująca, znajduję w niej codziennie genialne cytaty.


O tej zielonej herbacie czytałam sporo, zamawiałam ją przez internet, ale od niedawna jest dostępna w Piotrze i Pawle. Jest organiczna i wspieramy Fair Trade. Ale to nie koniec plusów. Jest przepyszna! Uwielbiam chyba każdy jej smak.
Green tea with echinacea - klik :)


Pancakes! Tutaj akurat zdjęcie z mojego instagrama, bo nie miałam aparatu. Wcześniej nie przepadałam za nimi, bo wydawały mi się zbyt słodkie, ale teraz robię je po swojemu. Polecam :)


Świeże owoce! Zaczyna się sezon owoców, więc staram się ich jeść jak najwięcej. Przez cały rok jem ich baaaaardzo dużo, ale teraz przebijam swoje rekordy :D






Pierwsze zdjęcie mam ustawione jako tapeta na laptopie, uwielbiam słoneczniki i stokrotki! Codziennie znajduję miliard przepięknych zdjęć, ale nie wszystkie Wam tutaj pokażę :(


A jacy są wasi ulubieńcy?


11 comments:

  1. Genialne te kule, czekam na post DIY kochana ^.^
    Na jakie koncerty się wybierasz? :D
    Świetny post, ale chcę cię tu częściej widzieć ! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pojawi się niedługo!!
      Na Cieszanów na pewno! Dziekuje<3

      Delete
  2. Swietny post i sliczne zdjecia ; )
    Bardzo podoba mi sie twoj blog

    brunettevibes.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajna muzyka, jedzonko apetyczne. Świetni ulubieńcy. Od dawna zmierzam się, żeby zrobić ich na moim blogu, ale chyba dopiero uda mi się to w przyszłym miesiącu ;)
    jullia2452.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetni ulubieńcy. Bardzo fajna muzyka oraz książki :)
    Druga z inspiracji jest cudowna <3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Czekam na post DIY, obserwuje!

    Zapraszam: www.owocowablog.blogspod. com

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡