14/05/2015

DIY: Levi's shorts






Hej Kochani!
Dzisiaj taki bardzo luźny post. Wróciłam wczoraj do domu, ponieważ dzisiaj mamy w szkole dzień otwarty, na którym nie miałam nic do roboty :) Od rana nadrabiam zaległości na youtube i na blogach oczywiście... Później zabrałam się za porządki w szafach, gdzie znalazłam stare spodnie mojej mamy (?), które są nieco za duże i postanowiłam je trochę przerobić, dlatego też powstaje ten oto post.




Potrzebujemy nożyczek, długiej linijki (której oczywiście nie mam jak to ja), ołówka, tępego noża z ząbkami i najzwyklejszego na świecie pumeksu.

 Rysujemy skośną linię, to od Was zależy czy spodenki będą dłuższe czy krótsze.

Po obcięciu nacinam nogawki na ok 2mm, pociągam po nich pumeksem i nożykiem do czasu aż efekt mnie zadowoli :)

Póki co są lekko wytarte i poobdzierane, więc jeszcze się z nimi pobawię pewnie! :)
Co o nich myślicie? Będę robić tak jeszcze z innymi spodniami na pewno!

20 comments:

  1. Ja niedługo zaczynam sezon na robienie spodenek diy ♥
    Świetny efekt końcowy ;)

    http://alieever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. efekt jest świetny ♥ koniecznie muszę przerobić tak jakieś moje stare spodnie ;)
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetne szorty! Chciałam kiedyś takie sobie zrobić, ale nie wyszły mi tak ładnie jak Tobie ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fakt, sporo pracy trzeba włożyć by wyszły idealne.. ale warto!

      Delete
  4. Oo białe szorty! Genialne <3
    Może wspólna obserwacja ? :*

    ReplyDelete
  5. Ja niestety nie potrafię takich zrobić :/
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Każdy potrafi, wierzę w Ciebie!

      Delete
  6. Uwielbiam znajdować takie perełki w szafie Mamy. Kiedyś też przerobiłam jej stare spodnie i dwie sukienki (które akurat zniszczyłam bo coś mi nie wyszło ;) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie chcę mówić ile rzeczy ja zniszczyłam, haha!

      Delete
  7. Kurczę! Taka prosta sprawa, a ja nigdy na to nie wpadłam. Muszę koniecznie wypróbować ten sposób, bo mam kilka długich par w szafie i czekają one na jakieś zmiany. :)

    http://patronat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam takie projekty diy! :)
    Świetne spodenki ♡

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ostatnio przerobiłam dwie pary długich spodni na krótkie. Tylko, że ja zawijam sobie nogawki, nie lubię takich 'postrzępionych' :)
    Ciekawy blog, obserwuję :)

    ReplyDelete
  10. sama mam te białe ostatnie , sa bardzo wygodne
    napisz co sadzisz o moim blou
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Anonymous16 June

    With havin so much content do you ever run into any issues
    of plagorism or copyright violation? My site has a lot of unique content I've either created myself or
    outsourced but it looks like a lot of it is popping it up all over the web without
    my authorization. Do you know any techniques to help stop content from being stolen? I'd really appreciate it.


    my weblog duża firma wentylacyjna

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡