2015-03-28

Warsaw trip



Cześć Kochani!


Przepraszam, że tak długo nie było notki, po prostu nie wyrabiałam z czasem i trochę też nie miałam o czym napisać... Ale teraz mam powód, wczoraj o 5 rano wyruszyłyśmy z Gabrielą do Warszawy! Nie zwiedzałyśmy wiele, pojechałyśmy ot tak. Odwiedziłyśmy Muzeum Techniki w Pałacu Kultury, Złote Tarasy (B&B Works, topshop czy VS - i'm in love!), nie kupiłyśmy wiele, więc nie mamy co pokazywać, następny przystanek to oczywiście kawa i herbata, jak zwykle! Później wybrałyśmy się do Centrum Nauki Kopernik - ponad 4h spędzone na świetnej zabawie i w sumie było nam mało. Gdy przyjechałyśmy pogoda była piękna, wychodząc ze Starbucks'a zaczęło wiać, lać i grzmieć. Ale mimo wszystko było super :)


Niedługo zabieram się za robienie pisanek i ozdób wielkanocnych, postaram się coś tutaj pokazać oczywiście! Mam tyle pomysłów na notki :) No i powoli zaczyna się spełniać moje największe marzenie, ale o tym za jakiś czas!
















Oczywiście Caramel Frappucino i English Breakfast Tea, najlepsze!















18 comments:

  1. Jejku cudowne miejsca. Cieszę się, że w czerwcu pojadę do Warszawy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Według mnie jest wiele dużo ciekawszych miejsc, ale co kto lubi :)

      Delete
  2. Nigdy nie miałam okazji być w Warszawie :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  3. Ja byłam w Warszawie dwa lata temu i odwiedziłam studio TVP, więc miło wspominam tę wycieczkę, jednak samo miasto średnio mi się podoba, zbyt duże i życie za bardzo intensywne :) Wolę te mniejsze, ale za to bardziej bogate pod względem ładnych widoków i miejsc które są warte zobaczenia. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uważam tak samo, aczkolwiek w Warszawie również można znaleźć wiele pięknych miejsc :-)

      Delete
  4. Sama się zbiram do Warszawy...już dłuuugo ale coś zabrać się nie mogę :/ Nigdy nie byłam a chciała bym zwiedzić-więc zazdroszę. Dobre zdjęcia-to z wielką banką :3

    Konkurs u mnie zapraszam ;)
    http://yukiundunicorn.blogspot.com/2015/03/konkurs.html

    ReplyDelete
  5. Jadę do Warszawy w czerwcu i po tym co u Ciebie zobaczyłam, już się cieszę! <3

    http://grim-monday.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mimo, że za Warszawą nie przepadam zbytnio ja również się cieszyłam jadąc, za każdym razem jest ładniejsza!

      Delete
  6. Ja osobiście jestem zakochana w Warszawie i z wielką ochotą bym tam wpadła! :)

    Ogólnie świetny blog, pięknie piszesz :)
    Przy okazji zapraszam na mojego bloga : http://maaxitan.blogspot.com/ / ora FANPAGE : https://www.facebook.com/maxitan.photography?fref=ts

    ReplyDelete
  7. Ja byłam w Warszawie tylko raz i chciałabym wybrać się po raz kolejny. Śliczne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja w sumie też chętnie pojechałabym jeszcze raz :)
      Dziękuję :*

      Delete
  8. Warszawa to piękne miasto, chociaż już dawno w niej nie byłam :)
    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Warszawa, kocham to miasto! :)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html

    poklikasz? bardzo dla mnie to ważne:)
    jeśli tak, napisz mi w komentarzu, to się odwdzięczę:)
    miłego dnia.

    ReplyDelete
  10. Gdybym mieszkałam w Polsce to pojechałabym do Wa-wy w przyszłym miesiącu:) ale że mieszkam gdzie mieszkam, nie będę miałą żadnej wycieczki w tym roku:) W każdym razie Warszawa zawsze mi się bardzo podobała!:)

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡