08/03/2015

Spring has arrived!



Cześć Kochani!
Wróciłam jednak szybciej niż myślałam :) Piszę już z nowego laptopa, nareszcie. Nie mam na nim żadnych zdjęć, dlatego tylko kilka instagramowych... Dzisiaj dzień kobiet, dlatego chciałabym życzyć wszystkim kobietkom wszystkiego najlepszego!
No i obiecuję, że w sobotę pojawi się jakaś normalna notka, bo dzisiaj ani weny, ani czasu, niestety. Ostatnie tygodnie przed świętami wielkanocnymi znowu zabiegane, po kilka sprawdzianów w tygodniu, kartkówki, odpytywania... Ale myślę, że uda mi się zrobić update do notki o moich smoothies :) Do kolejnej notki!

















13 comments:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet! :) Śliczne tulipany i uroczy tygrysek! :)

    ReplyDelete
  2. Spełnienia marzeń i najlepsze życzenia z okazji dnia kobiet :) Zdjęcia śliczne :)

    ReplyDelete
  3. Piękne kwiatuszki. Mój dzień kobiet był najgorszym w życiu :)

    ReplyDelete
  4. wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet!
    prześliczne tulipany :D
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    ReplyDelete
  5. Jaki słodki tygrys! Wszystkiego dobrego dla Ciebie! <3
    Buziaki, Karolina i Sandra

    http://www.thesisterzone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. genialne to ubranie tygryska ;) piękne tulipanki, uwielbiam je http://creamshine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Genialne zdjęcia, kocham wiosnę <3 Dziękuję za życzenia i wzajemnie ;P

    ReplyDelete
  8. co za tulipany :) też już czekam z utęsknieniem na wiosnę :)

    ReplyDelete
  9. Śliczny tygrysek z Ciebie :)

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡