12/02/2015

The best books!




Cześć Kochani!
Przychodzę dzisiaj z obiecanym postem o moich ulubionych książkach. W tle leci akustyczna wersja I'm a mess, a ja żałuję, że nie będę na koncercie Eda i biorę się za książki zamiast za pączki :) Nie wiem kiedy zleciały moje dwa tygodnie wolnego, naprawdę... Czuję się tak. jakbym zasnęła i nagle się obudziła... I już 12.02.15... Pocieszam się tym, że idzie wiosna! I mam nadzieję, że w tym roku śnieg nie spadnie dopiero w kwietniu :)
Nie przedłużając, kliknij Read more by przeczytać o książkach!




Coraz częściej czytałam po angielsku i muszę stwierdzić, że jest to duuuuużo wygodniejsze. Zaczęłam od bajek dla dzieci, naprawdę. Dzięki temu, teraz gdy czytam, rozumiem ponad 90% :) Najczęściej czytam książki w formacie PDF, bo już nie mam gdzie mieścić książek :( Poza tym łatwiej znaleźć daną książkę po angielsku, niż np. w Empiku. Zatem zapraszam!



1. John Green "Looking for Alaska"


Fanką Johna Green'a zostałam jakieś 1,5 roku temu, mniej więcej. Zanim "The fault in our stars" stała się tak sławna. Aczkolwiek bardzo się cieszę, że trafił do tak wielu osób. :)


2. Stephen King "Bag of bones"


King to chyba mój ulubiony pisarz, uwielbiam.


3. Dan Brown "Angels and demons"


Wielkie wow.


4. Robin Cook "Coma"


Książkę polecił mi kolega, przeczytałam w jeden wieczór :)


5. Emily Jane Brontë "Wuthering Heights"


Mój klasyk :)


Chyba wystarczy jak na razie, mogłabym się rozpisać tutaj, ale to niepotrzebne. Do zobaczenia!

31 comments:

  1. Świetny Blog! Moja przyjaciółka z która prowadzę bloga kocha ksiązki. :) A ja Kocham UK jak Ty :* Obserwujemy ? Pozdrawiam
    http://macreateart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bardzo podoba mi się twój blog i włosy XD
    Żadnej książki niestety nie czytałam,
    ale to znaczy ,że szybciutko muszę nadrobić straty.
    Zapraszam http://akwelele.blogspot.com/
    Obserwuje :*

    ReplyDelete
  3. Ja też często czytam po angielsku/po włosku-rozumiem wszystko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałabym nauczyć się włoskiego! :)

      Delete
  4. Musze zapisać sobie tę stronę, bo niedługo pewnie znów nie będę miała co czytać. Mam jednak nadzieję, że uda mi sie znaleźć te książki w polskim tłumaczeniu (to głupie mieć podstawowy niemiecki w szkole). ;)

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    ReplyDelete
  5. Genialne książki :) Chyba muszę zabrać się za czytanie.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. hej, nominowałam cię do LBA ;) więcej u mnie na blogu ;)
    jvsiu.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Hm może kiedyś warto przeczytać ale no nie każdemu może się spodobać. Pomyślę jeszcze
    pinaxi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie, nie każdemu się spodoba :)

      Delete
  8. Johna Greena czytałam :"W Śnieżną Noc" i "Gwiazd naszych Wina" Dużo osób mi mówiło o książce; szukając alaski! Wracając do tematu z racji, że uwielbiam książki i myślę, że są wspaniałe tak i ten post jest wspaniały!
    Zapraszam również do mnie: http://flashnix-xzy.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jeszcze i ja Ci ją polecę!
      I dziękuję! <3

      Delete
  9. śliczne zdj, czym je robiłaś? świetna jakość !<3
    + zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje? <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdjęcia książek z notki nie są moje;)

      Delete
  10. Nie czytałam żadnej. Skusze się na dzieło Greena :)

    ReplyDelete
  11. Jestem zbyt leniwa by czytac ksiazki, jak juz zaczne to nigdy nie koncze. A szkoda. :/

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj :( Może to dlatego, że jeszcze nie znalazłaś takiej, która wciągnie Cię baaaardzo!

      Delete
  12. Lovely post. Love it. If you will we can follow each other, just let me know, dear, pls? I always fallow back. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Lovely post. Love it. If you will we can follow each other, just let me know, dear, pls? I always fallow back. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Kocham czytać książki
     Mój blog - klik
    asiik-blog.blogspot.com
    Może zechcesz wymienić się obserwacją? Oczywiście jak spodoba ci się mój blog. Jeśli się zgadzasz zacznij i na końcu komentarza u mnie dopisz "obserwuję" a ja się odwdzięczę.

    ReplyDelete
  15. Ja się zbieram żeby zacząć czytać po angielsku, ale jakoś ciężko mi się przełamać.
    Mam do ciebie pytanie z innej beczki: jak zrobiłaś ten wcześniejszy emblemat? Tzn. w jakim programie? Jeśli można wiedzieć : )

    ReplyDelete
  16. Ja też żałuję, że nie pojechałam na koncert Ed'a. Muszę przeczytać " W poszukiwaniu Alaski" ;)

    kajoooja.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Looking for Alasca < 3

    brunettevibes.blogspot.com

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡