2015-02-14

Spring inspirations | Happy Valentine's Day!




Cześć Kochani!
Dzisiaj walentynki. Obchodzicie jakoś to święto? Dajecie coś drugiej połówce? Ja jakoś nie mam specjalnych planów na ten dzień. Ale za to czuć wiosnę. I to bardzo! Dlatego postanowiłam przygotować dla Was kilka inspiracji na tę porę roku.
Moje ferie dobiegają końca, co z tym idzie... Notki będą pojawiały się zapewne raz w tygodniu/raz na dwa tygodnie. Niestety. Nie przedłużając, pędzę nacieszyć się ostatnimi wolnymi dniami. Do zobaczenia!




P.S. Biorę udział w konkursie na facebooku i chciałabym prosić Was o głosy.
Kliknijcie TUTAJ i polubcie.
Dla Was to chwila, a dla mnie ma wielkie znaczenie.
Jeżeli zagłosujecie - napiszcie, postaram się odwdzięczyć za to. :)
Czas jest do 22.02.15










19 comments:

  1. Cudne zdjęcia i przepiękny blog! Obserwuję :*

    ReplyDelete
  2. Zagłosowałam. Świetne zdjęcie :)
    Oj, czuć wiosnę. Ja już nawet dzisiaj zaczęłam planować wakacje. Pogoda nastraja bardzo pozytywnie :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Śliczne inspiracje *__* Moje ferie też dobiegają końca i sama już nie wiem czy płakać, czy po prostu z rezygnacją egzystować od weekendu do weekendu ;) Ja raczej walentynek nie obchodzę, połówki drugiej też nie mam więc prezent z głowy ;) Ah czuć wiosnę <3

    ReplyDelete
  4. fajne inspiracje:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Cuuudnw inspiracje *.*

    kajoooja.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. świetne inspiracje, aż się czuje wiosnę ;)

    ReplyDelete
  7. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ReplyDelete
  8. Ja nie obchodzę walentynek ponieważ jestem FOREVER ALONE haha ale miło popatrzeć na tych wszystkich zakochanych :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie, ponieważ dopiero zaczynam - http://claaudiiiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja nie mam drugiej połówki więc nikomu nic nie daje :D
    Świetne inspiracje :D
    Zapraszam do mnie :) ♥ ||Mój blog||http://karrrblog.blogspot.com/||Kliknij ♥

    ReplyDelete
  10. fajne inspiracje, oddałam głos ! <3
    Obserwujemy? Zacznij i napisz u mnie na blogu a także to zrobie ;3
    Poklikałabyś w baner Sheinside w prawej kolumnie ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajny i inspirujący blog!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Wow, these inspirations are soooo pretty and cute.
    I love these bright pics with pink touches! Really amazing blog!!

    I would be sooo happy if we will follow each other and stay in touch, honey! Follow4follow? :D
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajne inspiracje! Uwielbiam takie obrazki ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  14. pierwsze dwa zdjęcia - bajka *-* oddałam głos! :)

    zapraszam na nowy post!
    blog - klik♥

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡