2015-02-09

Saturday with Lidka / Ice Skating!






Cześć Kochani!
W sobotę spotkałam się z Lidką, porobiłyśmy trochę zdjęć, pośmiałyśmy się i przede wszystkim - porządnie przemarzłyśmy! Ale mróz nam niestraszny. Zaczął się właśnie ostatni tydzień moich ferii, mam zamiar porządnie się wyspać i odpocząć. Wczorajsze popołudnie spędziliśmy z Bartkiem na łyżwach, do których miałam mały uraz z przeszłości. Jednak powoli i spokojnie się udało, nie zaliczyłam żadnego upadku! Było całkiem śmiesznie patrząc na te poczynania z perspektywy obserwatora, haha!


Macie jakieś pomysły na notki? O czym chcielibyście przeczytać?











13 comments:

  1. Piękne zdjęcia! *__* Też właśnie zaczęłam drugi tydzień ferii :) Może jakiś post o książkach? Ostatnio wciąż szukam czegoś ciekawego do poczytania i każda sugestia jest pomocna :D
    http://dancing-in-the-rainy-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Być może jeszcze w tym tygodniu przygotuję taki post! :)

      Delete
  2. Jestem zachwycona twoimi zdjeciami! Na prawdę masz talent😊 ja swoje ferie zaczynam dopiero w ten piątek i już nie mogę się doczekac, ta szkoła wykańcza :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci!
      Zazdroszczę, chciałabym dopiero zacząć te ferie :(

      Delete
  3. Masz przepiękne zdjęcia łał !! <3
    Świetny post naprawdę mi się podoba,świetnie piszesz.Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com/2015/02/choies.html

    ReplyDelete
  4. Ja po feriach jadę na łyżwy i niestety też został mi już niecały tydzień wolnego ;<
    Fajne focie! :*

    ReplyDelete
  5. Na szczęście u mnie na uczelni ferie trwają 3 tygodnie :) http://kasjaa.blogspot.com/
    Kochana chciałabym Cię prosić o pomoc - klik w link przy pierwszym sweterku w moim ostatnim poście, to dla mnie bardzo ważne i będę Ci wdzięczna za pomoc :*

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia, bardzo klimatyczne! A pierwsze to już w ogóle skradło moje serce ;-)
    O jak ja dawno nie byłam na łyżwach, pojeździłabym sobie :-)
    Czytając, że to właśnie z fotografią wiążesz swoją przyszłość, nie ma wątpliwości, że dobrze robisz- widać talent i duży potencjał :)
    Pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete
  7. Kornelia a kiedy pójdziesz na fotki ze mną :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ZAPRASZAM EJ NO :( Musimy się zobaczyć wreszcie :(

      Delete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡