2015-02-21

Favourites of the month #1 | Fifty Shades Of Grey



Cześć Kochani!
Wiem, że miesiąc jeszcze się nie skończył, ale przychodzę z notką o ulubieńcach. Nie jest ich zbyt wiele, ale zawsze coś! Powoli zbliża się wiosna, bociana jeszcze nie ma, ale widziałam kilku motocyklistów, więc to musi być znak :D
We wtorek wreszcie wybrałam się do kina na 50 twarzy Grey'a, książkę zaczęłam już wcześniej, ale jakoś mnie odrzuciło, bo wszyscy czytają... Aż wreszcie słuchając Klaudii zabrałyśmy się z Zazią za czytanie. Wciągnęło. Jeśli ktoś potrafi dostrzec w niej coś, poza sadomasochistycznymi praktykami. Aczkolwiek uważam, że książka jest dużo lepsza od filmu. Ale Dakota w roli Anastasi jest idealna. Niedopracowanie nadrabia jednak soundtrack. :) Nie przedłużam i zapraszam do czytania!







Nie wiem czy to ulubieniec miesiąca, czy całego życia, haha! Merci i tulipany. Najpiękniejsze na świecie, zaraz obok słoneczników :)



To chyba moja piąta butelka płynu micelarnego z Garniera i z czystym sercem mogę polecić każdemu. W międzyczasie próbowałam kilku innych, ale zawsze wracam do tego. Jest niesamowicie wydajny i delikatny.
ok. 18 zł (Rossmann)


Kokosowy balsam z nivea to mój ulubieniec od dawna, ale powoli mi się kończy. Chciałam spróbować czegoś nowego i natknęłam się na czekoladową wazelinkę z Rossmann'a. Nie zachwyciła mnie zapachem, wzięłam ją ot tak. Ale konsystencja i trwałość mają u mnie przeogromny plus!
Czekoladowa - ok. 8 zł / Kokosowa - ok. 11 zł (obydwie z Rossmann'a)



Tangle Teezer. Kupiłam tę szczotkę w październiku i dopiero teraz doceniłam.
Nie wyrywa mi włosów i dzięki niej są duuuuuużo gładsze!
ok. 35 zł (Hebe)


Ulubieniec życia, 50mm 1.8. Cieszę się, że wreszcie go dorwałam. (agito.pl)


Tumblr! Najlepszy na świecie, to chyba moje czwarte życie.
 Pierwsze muzyka, drugie fotografia, trzecie książki, więc czwartym będzie tumblr. Polecam każdemu.
Macie tumblr? Podajcie, adres, chętnie zaobserwuję!



I mój muzyczny ulubieniec:



A na koniec...
Pamiętacie moją współpracę z Gab z Moon Cult? Sklep zmienił nazwę na Skydance. Dlatego zapraszam Was do polubienia nowej strony! Dajcie znać jeśli polubicie, odwdzięczę się Wam!

9 comments:

  1. Ja doceniam Tangle Teezer od pierwszego użycia, kocham tę szczotkę, ale nie kupowałam czarnej, bo jednak obawiałam się, że będzie na niej się zbierał kurz i będzie to widoczne ;)

    ReplyDelete
  2. Boze jak ja kocham te maselka z nivei :D

    http://mariettasophia.blogspot.be

    ReplyDelete
  3. Książka zakupiona, ale czeka na swój czas. Moim ulubieńcem jeżeli chodzi o obiektywy jest 50 mm, F 1.4. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajni ulubieńcy! Kocham TT :)
    Ja ubóstwiam soundtrack z tego filmu!

    ReplyDelete
  5. Piosenki z filmu sa mega :) szczotke tez posiadam i jestem bardzo zadowolona!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. fajni ulubieńcy, ten obiektyw jest moim ulubieńcem życia :D

    ReplyDelete
  7. Zawsze używam tego płynu micelarnego jest bardzo dobry :) zapraszam do mnie
    www.modawygoda.blogspot.com

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡