2015-01-02

The best TV series and movies!











Cześć Kochani!
Święta, święta i po świętach... Tak szybko zleciało mi te kilkanaście dni wolnego, nie wierzę, że jest już 2 stycznia. Jeszcze tylko 4 dni wolnego i prawie cały miesiąc do ferii. Będzie ciężko, ale warto. Wracając do tematu notki, chciałam napisać dzisiaj o najlepszych według mnie serialach i filmach. Nie oglądam zbyt wiele, ale zawsze coś! Wszystko znajdziecie na stronach scs.pl (seriale) i zalukaj.tv (filmy). Zapraszam do czytania :)




No i zapraszam na instagrama!
  Instagram





1. Supernatural

Jeden z najlepszych seriali jaki dotąd oglądałam, na początku miałam w nocy koszmary (po pierwszych trzech sezonach haha), ale od czwartego sezonu akcja się rozkręca i bardzo się wciągnęłam w oglądanie. Serial opowiada o braciach: Samie i Deanie. Sam na początku wiedzie spokojne życie, chce studiować prawo.. Aż do pojawienia się Deana z wiadomością, że zaginął ich ojciec. Zaczynają walczyć ze złem i pomagać ludziom. Naprawdę, polecam każdemu ten serial. Pewnie wielu z Was już go zna!




2. Sherlock

Kolejny serial, który jest genialny, powinien być na 1 miejscu razem z Supernatural. Chłopak przekonywał mnie chyba dwa miesiące, by zacząć oglądać Sherlocka. Za każdym razem się wymigałam od tego... Ale pewnego dnia włączyliśmy serial i oglądałam jak zaczarowana. Płakałam prawie ze śmiechu na niektórych momentach i wiedziałam już, że jest to serial, który mogę oglądać milion razy a i tak będzie mnie bawił tak samo, jak nie coraz bardziej! I do tego Benedict Cumberbatch i mój ukochany Londyn, hmm :) Czekam już na kolejny sezon przygód Johna i Sherlocka... Tak długo jeszcze! Chyba nie muszę nic więcej pisać na temat tego serialu, prawda?




3. Grimm


Ten serial wciągnął mnie niedawno, bo w te święta tak naprawdę. Nie jest jakimś cudownym, genialnym serialem, ale bardzo fajnie się ogląda. Nick ma spokojne życie... dopóki nie zaczyna widzieć potworów. Po wyjawieniu przez ciotkę tajemnicy musi pogodzić życie policjanta i łowcy. Ale nie może nic powiedzieć dziewczynie i partnerowi z pracy.





4. Pretty Little Liars

Ten serial też wciągnął mnie niedawno, dzięki Lucy Hale. Nie mam zapewne o czym opowiadać, bo każdy z Was go już zna! Ja oglądam dość krótko, dopiero kilkanaście odcinków za mną, ale bardzo wciąga. Po roku od zaginięcia w dziwnych okolicznościach, dziewczyny zaczynają dostawać dziwne wiadomości od A. Okazuje się, że przyjaciółki ukrywają coś... 





To tyle z seriali, oglądam jeszcze Game Of Thrones i Gossip Girl (już skończyłam), dla niektórych kultowe seriale, ale jakoś na mnie nie zrobiły ogromnego wrażenia. Owszem, wciągają... Ale to nie to jednak.

Przejdźmy do filmów... Mam mocno zróżnicowany gust, od horrorów po komedie albo jakieś filmy młodzieżowe, naprawdę. Niektórych to dziwi, ale to nic!


1. Harry Potter (wszystkie części)
Pierwszy raz po książkę sięgnęłam w zerówce lub pierwszej klasie podstawówki, wychowawczyni się śmiała... Ale przeczytałam! Byłam z siebie dumna. Później wciągnęły mnie filmy, oglądałam wraz rodzicami kilkanaście razy! Zapewne nie muszę opowiadać o czym jest HP. :)





2. Grave Encounters


Chyba najlepszy horror na świecie, według mnie. Ekipa telewizyjna chce nagrać odcinek w szpitalu psychiatrycznym. Zostają tam uwięzieni... Przez kilka dni po obejrzeniu tego filmu miałam koszmary, ale warto było! 





3. Léon


Ten film zapewne zna każdy i nie mam czego opisywać :) Piękny film.





4. Requiem for a dream

Ten film powinni pokazywać w szkole, każdemu. Bez wyjątku. Każdy z bohaterów jest od czegoś uzależniony.. Narkotyki, telewizja, alkohol... To tylko kilka z nałogów.  "Po obejrzeniu tego filmu już nigdy nie będziesz tą samą osobą" (Sight&Sound) Mam takie samo zdanie. Polecam.





Oglądam też sporo bajek i filmów familijnych (haha, ale uwielbiam!)... Ulubione to m.in. Frozen, Get Santa! (znów Londyn, hehe), Big Hero 6, Brave, How to train your dragon, Minions, Hotel Transylvania i Frankenweenie... Jest tego jeszcze więcej, ale post byłyby zbyt długi gdybym zaczęła wymieniać wszystko. I zająłby mi zbyt wiele czasu.. Ta notka powstaje już od prawie 1,5h. :)


W kolejnych notkach wspomnę pewnie o ulubionych książkach (będzie dłuuuuuuga lista!) i o miejscach na świecie, które chcę odwiedzić.
Chciałabym w 2015 roku pisać tutaj więcej o fotografii i częściej wyruszać gdzieś z aparatem, bo rok 2014 nie był zbytnio "fotograficzny"...


Do kolejnej notki Kochani!



25 comments:

  1. kocham, kocham, KOCHAM Sherlocka! Mój absolutnie ulubiony serial! Kiedyś też oglądałam PLL, ale po pewnym czasie mnie znudziło, szczerze mówiąc, wolę już TVD :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapomniałam wspomnieć o TVD :( też czasem oglądam!

      Delete
  2. Leon <3 czekamy na zdjęcia!

    ReplyDelete
  3. Mam nieco odmienne zdanie, jeśli chodzi o Supernatural - dwa pierwsze sezony to dla mnie mistrzostwo, a swoje oglądanie zakończyłam w połowie czwartego, ponieważ już mnie nie interesował tak bardzo, jak te wcześniejsze. Im dalej, tym gorzej, choć może powinnam się przełamać i spróbować dalej? Ale Sherlock i Gra o tron zdecydowanie są na szczycie mojej listy ;)

    http://onelittlesunbeam.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warto, warto! Wg mnie czwarty sezon to mistrzostwo! A dalej się okaże! ;)

      Delete
  4. Świetny post! Uwielbiam "PLL" :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  5. jej, nic nie oglądałam :D:D

    ReplyDelete
  6. scs.pl najlepsza strona z serialami! Tylko wkurza mnie, że nie można zaznaczyć pojedyńczego serialu, że się go ogladało tylko całe sezony :'c
    Muszę obejrzeć w końcu ten supernatural, bo tyle osób mi go poleca :)

    ReplyDelete
  7. Dzięki za komentarz ;)
    Szkoda, że ja nie mam czasu na oglądanie seriali... :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Idealny post, przypadł mi do gustu:) oglądałam każdy w z tych filmów :)
    Masz bardzo ciekawe wpisy, widać, że pisanie przychodzi Ci z łatwością, spodobało mi się u Ciebie jak najbardziej :)

    ReplyDelete
  9. Z całej listy oglądałam tylko Leona Zawodowca i Requiem dla snu ale nie podobały mi się (co innego soundtrack do drugiego, uwielbiam). Mamy całkowicie inne gusta :)
    Oglądałam też Minionki, ale one są tak urocze, że nie da się ich nie lubić :3
    Pozdrawiam :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. ja ogladam czesto na zalukaj abo cda lub kinomanie :)
    [poza tym swietny masz blog, chetnie zaobserwuje i będę wpadała częściej, pozdrawiam Cię serdecznie!
    Dorey - mój blog - KLIK ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Ja również obserwuję!

      Delete
  11. Uwieliam PLL! Ja polecam ci filmy: Love, Rosie. ; Dear, John ; Miłość i Turbulencje ; Nietykalni <3
    Obserwuję i liczę, że tobie też spodoba się mój blog ;)
    finementesword.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Miłość i turbulencje" i "Love, Rosie" nie oglądałam jeszcze! :( Dziękuję!
      A "Nietykalni" cuuuuudoooowne!

      Delete
  12. nic nie oglądałam, czytałam Tylko Harrego P hihi ale to było wieki temu :) ps zaobserwowałam Cię na Insta :)

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡