2015-01-17

Session for Moon Cult and beautiful jewelry!





Cześć Kochani!
Jakiś czas nie było mnie na blogu za co ogromnie przepraszam! Miałam trochę pracy w szkole i poza nią, ale nie chcę się tłumaczyć. Przez chwilę nawet nie miałam weny do tego... Aż do pewnego dnia, kiedy to zaczęłam rozmowę z Gab o pewnej zdjęciowej współpracy i tadam! Powstało coś, co zobaczycie poniżej i sami ocenicie.
Idzie wiosna (haha, dobry żart, w marcu pewnie spadnie śnieg), więc postanowiłam, że muszę zrobić coś z blogiem (stąd ten dziwaczny chwilowy wygląd, za co przepraszam) i coraz więcej fotografować, dlatego na blogu pojawi się kilka nowych kategorii! Na razie nie zdradzam swoich dalszych planów co do tego, ale będzie minimalistycznie choć ciekawie, widziałam już wstępny projekt i bardzo mi się spodobał! Pojawią się tutaj różne motywacje, fitspo, może trochę tutoriali, więcej modeli/modelek, mam nadzieję. Czas zacząć robić coś pożytecznego. I obiecuję notki przynajmniej raz w tygodniu!
Wracając do współpracy... Sami obejrzyjcie!






Na zdjęciach: Gabriela Zarzycka
Biżuteria: GabMoon Cult Shop (FACEBBOK) - MOONCULT.EU






















A w bonusie ja z różkami od Zombie Unicorn Jewelry, które znajdzie na mooncult.eu :)


Mam nadzieję, że post się podoba! Dajcie znać i do kolejnej notki!



22 comments:

  1. Haha, kochane te różki :D
    Bardzo fajna biżuteria :)

    ReplyDelete
  2. Małe odrosty na pazurkach widać, ale różki modelka ma cudne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo to jeszcze sylwestrowe pazurki ^^ a osoba z różkami to ja :)

      Delete
  3. Ale piękna modelka!

    - dead-babydoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Dopracowane w każdym szczególe.

    Ludzie z pasją <---JESTEM NA TAK! :) :) :)

    ReplyDelete
  5. Cudowne zdjęcia! ♥
    Różki są świetne!
    http://oliviejulie.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. jesteś przepiękna
    http://zuzanvx.blogspot.com/2015/01/i-wanna-be-yours.html#comment-form

    ReplyDelete
  7. świetne zdjęcia i genialna modelka *_* paznokcie ma zabójcze haha :D
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    ReplyDelete
  8. świetna modelka i biżuteria!
    i różki na ostatnim cudowne :D

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡