24/01/2015

Dose of motivation...





...czyli o tym, co jem, co piję i jak się motywuję.




Cześć Kochani!
W dzisiejszej baaaaaardzo luźnej notce chciałabym opowiedzieć trochę o moim postanowieniu. Nie chciałam wchodzić w nowy rok z postanowieniami, bo po co? Warto zacząć od TERAZ. Bo jest to najlepszy moment. Od dłuższego czasu nie podobał mi się mój wygląd, sposób odżywiania... W wakacje schudłam kilka kilogramów, ale odkąd jestem w internacie nie było już tak łatwo. Zaczęły się niezbyt smaczne i nie wyglądające ładnie obiadki, przez co odechciewało się na nie patrzeć, a co dopiero jeść... No i co zrobiła Kornelcia? Lidl vs Biedronka. Chodzenie kilka razy dziennie. Donuty, drożdżówki, batoniki... Przechodząc obok działu z owocami, śmiałam się, że przecież mogę raz na jakiś czas zjeść coś słodkiego (czytaj: codziennie, często, co chwilę). Niestety. Moje zdrowe jedzenie z wakacji poszło w odstawkę. Przybyło 3 lub 4 kg, cera się pogorszyła, znowu... Stałam się zmęczona, leniwa i mogłam się pocieszać... jedzeniem, oczywiście. Czas wreszcie powiedzieć papa czekoladzie i innym słodyczom. Owszem, nie zawsze trzeba odmawiać przyjemnościom, ale należy zachować umiar. Nie posiadam niestety zdjęć wszystkich koktajli itp, które sobie przygotowuję, bo jakoś nie miałam głowy do tego... Ale obiecuję poprawę, co jakiś czas będą pojawiać się takie notki! Koniec z narzekaniem, czas na zmiany! :)


Nie wiem czy zauważyliście - po lewej stronie pojawił się widget facebooka! Tak, założyłam wreszcie swoją stronę! I mam nadzieję, że spodobają się Wam moje fotografie i obdarzycie mnie łapką w górę, za co będę ogromnie wdzięczna!


Ostatnie dni były ogromnym przełomem w moim życiu, 22.01.2015. Przemyślane decyzje, w końcu podjęte. Odcięłam się od wielu ludzi, którzy mnie ograniczali w jakikolwiek sposób, zaufałam sobie. Wszystko było po coś, pokazali mi, że naprawdę idę w dobrym kierunku. I nie mam zamiaru z niego zboczyć. :)





Najlepszym motywatorem dla mnie są zdjęcia z tumblr'a. Zdrowe jedzenie, owoce, cytaty... Chyba to działa najlepiej. Skoro inni mogą, to ja tym bardziej!
Płatki owsiane to ostatnio mój najlepszy przyjaciel, podobnie jest z mrożonymi owocami (chwała mieszkaniu na wsi!) Oprócz tego trochę ćwiczę, czasem odwiedzam siłownię w internacie, robię przysiady... I najważniejsze! Ja z moją słabą kondycją - zaczęłam bieganie! I jestem z siebie dumna.


Smoothie to chyba najlepsze co może być! Na zdjęciu akurat banan, mandarynka + płatki owsiane :)









Do kolejnego postu!

19 comments:

  1. A może post z przepisami na smoothie?:)
    Trzymam kciuki za dalszy zapał :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na 100% pojawi się taki post na feriach! :)

      Delete
  2. Ale narobiłaś mi smaka *,* ostatnio też myślałam nad założeniem strony na facebooku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taka stronka to super sprawa! :)

      Delete
  3. To jest też to, co lubię najbardziej :) Zdrowe odżywianie, zdrowy tryb życia, sport, energia i uśmiech na twarzy :) Zawsze się cieszę, jak ludzie sobie też uświadamiają, że to podnosi dużo, dużo, bardzo, bardzo komfort życia :d

    ReplyDelete
  4. ja staram sie tak zyc od juz prawie 2 lat :)
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja od niedawna, niestety!

      Delete
  5. Ohh,ja uwielbiam płatki owsiane :)
    U mnie coś ostatnio też królują słodkości,ale jak im się nie oprzeć !
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Płatki owsiane są pyszne!

      Delete
  6. Czasem warto odciąć się od toksycznych ludzi, zrobiłam podobnie jak Ty. Od razu żyje się lepiej, nie trzeba się martwić opiniami, które wcale nam nie pasują i można żyć tak jak tylko się podoba! :)
    Pozdrawiam
    http://kobiecezrodelko.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Również lubię zdrowy styl życia :)


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  8. podziwiam zapał, ja jestem totalnym leniem i uwielbiam jeść wszystko co niezdrowe :c

    [ mała x mi ]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też tak miałam do niedawna! Ale postanowiłam to zmienić ;-)

      Delete
  9. oh, ja też staram się coś zminić. Uwielbiam inspiracje, one mnie strasznie motywują.

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡