2014-12-28

Falling snow, cozy bedroom and so much tea!









Cześć Kochani!
Cały rok czekania na tych kilka magicznych dni, które minęły tak szybko... Ale pięknie! Nie wiem jak Wy, ale już od początku grudnia odliczałam do świąt, uwielbiam oglądać świąteczne dekoracje, tworzyć różne ozdoby (DUUUUUŻO pomysłów znajdziecie na blogu Kiki - klik! I Agaty z Fabryki Mięty - klik!)
Święta minęły baaaardzo szybko, w cudownej atmosferze i oczywiście z toną jedzenia od babci, która co chwilę czegoś dokładała, jak to babcia :) Dzisiaj siedzę w domu, porobiłam trochę zdjęć, ponieważ... Spadł mój upragniony śnieg! Szkoda, że dopiero teraz, no ale ważne, że już jest!
Już niedługo sylwester! Jakie macie plany? Przyznam się, że ja siedzę w domku, nie mam żadnych planów w tym roku.


Do kolejnego postu!
















37 comments:

  1. Święta minęły z wiatrem:) Niestety:(
    Sylwestra spędzę z przyjaciółką:)
    Ja dopiero zaczynam:)
    nellyer.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja mam jeszcze nie mam dokładnych planów na sylwester.;)
    Zdjęcia są cudowne , jaki to aparat?
    Może obserwujemy?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. U mnie też pojawił się śnieg, nie mogłam się doczekać! :)
    Ja sylwestra spędzę umierając podczas pięciokilometrowego biegu. Niby niedużo, ale czuję, że będzie ciężko :D

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Ach, kurcze! Wszyscy to czytają, a ja ciągle odkładam kupno tego. Polecasz? Warto? :)

      Delete
    2. Warto jak najbardziej, cudownie napisane! Leć po książkę i zabieraj się za czytanie! <3

      Delete
  5. Ale cudowne zdjęcia :)) mi święta mineły bardzo szybko :(

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Święta minęły tak szybko, że nawet nie wiem kiedy. U mnie ostatnio pojawił się śnieg i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa! :)

    http://nienormalnie-normalna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Chyba na Sylwestra z koleżanką zorganizujemy coś w stylu imprezy kostiumowej. Jak jutro znajdziemy fajne przebrania :p
    Śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  8. Prześliczne zdjęcia! :*

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. talent do zdjęć jak nic wow piękne !

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ja idę do koleżanki ;)
    Śliczne zdjęcia! ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ten śnieg na zdjęciach mistrzooostwo

    ReplyDelete
  12. Great post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Baaardzo dziękuję za polecenie mojego bloga ^^
    Zdjęcia przecudowne *.* :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    ReplyDelete
  14. Śnieg. <3 Mistrzowskie zdjęcia. :D

    Obs za obs? gra-liter.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. swietne zdjecia;) Pewnie spedze ze znajomymi jak co roku:>xx ngvyen.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Szczęśliwego nowego roku kochana! Oby 2015 był o wiele lepszy! :D

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡