2014-12-25

Christmas time!










Cześć Kochani!
Spędzamy święta z rodzinką, w tym roku niezbyt licznie, ale ważne, że trochę nas jest! Brakuje mi jedynie śniegu, choć miałam nie narzekać na nic... No ale podobno ma spaść niedługo, więc może jakieś nowe zdjęcia będą? Zobaczymy!



W tym poście chciałam Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji świąt i nowego roku. Byście wszyscy wkroczyli w 2015 z uśmiechem na twarzy, z nowymi możliwościami i ogromną motywacją. Byście nie narzekali na zdrowie, na pieniądze i na siebie. Byście uśmiechali się z najdrobniejszych spraw. Żeby ten 2015 obfitował w same dobre dla Was rzeczy. Żebyście te święta spędzili w rodzinnym gronie, w magicznej atmosferze, bez sporów i kłótni. No i oczywiście spełnienia wszelkich marzeń!



Do kolejnej notki!








21 comments:

  1. Wesołych Świąt!
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. świetnie piszesz, widać, że dużo pracy wkładasz w bloga, a do tego, design jest bardzo przejrzysty i estetyczny!
    pozdrawiam :)

    ♥ V R N Q ♥

    ReplyDelete
  3. Te pianki wyglądają zjawiskowo!! :)

    ReplyDelete
  4. Jaki śliczny, swiąteczny kubek ;) też słyszałam, że śnieg ma spaść już niedługo, nie mogę się doczekać! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!
      Również nie mogę się go doczekać!

      Delete
  5. U mnie już spadł śnieg! I podobno ma się utrzymać do nowego roku:-)
    mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  6. Wesołych świąt :)
    Zdjęciem narobiłaś mi ochoty na gorącą czekoladę :D

    ReplyDelete
  7. ojejejej czekolada z piankami i na dodatek w takim ślicznym kubeczku <3 !
    bardzo miło czyta mi się Twojego bloga, więc co powiesz na obserwacja za obserwację? :>
    zapraszam do siebie http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. uwielbiam gorącą czekoladę z piankami :)
    zapraszam do siebie, własnie założyłam bloga.
    obserwujemy? ja już kliknełam :)
    saydonut.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Na szczęście śnieg juz mamy :)
    Skoro już po świętach to życzę udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku.

    ReplyDelete
  10. u mnie śnieg spadł akurat po świętach xD

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡