2014-11-07

Wreck this journal... creative destruction!










Hej! Panuje ostatnio szał na 'Zniszcz ten dziennik', do niedawna nie rozumiałam dlaczego, ale... Przejrzałam kilka blogów/stron i doszłam do wniosku, że musi być mój! Jednak mój chłopak mnie ubiegł i to właśnie od niego dostałam ten genialny dziennik :) Od razu zabrałam się za destrukcję, kilka poleceń już za mną (nie, niestety nie jestem Picassem!) i mam masę pomysłów na kolejne zniszczenia! Znalazłam też świetną osobę na youtube, link do coveru nad notką. Gdyby ktoś chciał zobaczyć czego słucham to TUTAJ. Tymczasem idę robić obiadek i tworzyć dalej :)

Zapraszam na swojego instagrama: KLIK


A Wy, macie dziennik? Tworzycie? Niszczycie? :)













23 comments:

  1. Mam i już go "zniszczyłam". Genialne to jest.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. To kupuj i "niszcz" jak najszybciej!

      Delete
  3. coraz bardziej sie sklanniam do zakupu;d
    pozdrawiam!:) http://majorka94.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam! Naprawdę świetny dziennik :)

      Delete
  4. Ostatnio sporo o tym słyszałam i chyba sobie kupię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam, jak chyba każdy kto posiada dziennik :)

      Delete
  5. Tak samo nie miałam o nic pojęcia, ale teraz uważam że jest super i gdy go znajdę na pewno kupię :)
    Inspirujące zdjęcie!
    Mogę prosić o jeden komentarz tu:

    http://carlyandcarly1.blogspot.com/2013/06/heii-wiem-ze-dawno-nie-byo-postu-za-co.html#comment-form

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz chyba jest w empiku w promocji i w Matrasie również, tak mi się wydaje! Więc leć po niego!

      Delete
  6. ja skończylam w angielskiej wersji :) x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też chciałam, jednak w angielskiej wersji jest tylko w sklepie online :(

      Delete
  7. PIERWSZE SŁYSZĘ O CZYMŚ TAKIM :O
    Ale zachęcająco wygląda! Będę musiała się tym bardziej zainteresować! :D

    ReplyDelete
  8. Mam tę ksiązkę, jest genialna! Mega fajna zabawa z nią jest :3
    tylko że ja mam w polskiej wersji ;))

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uważam tak samo jak Ty! I też mam polską wersję :)

      Delete
  9. Dwa dni a mój już wygląda na długowieczny! :D

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam tą książkę, mój wymarzony prezent na urodziny :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡