16/11/2014

Waiting for Christmas, little room tour and beautiful cover by Doncia!














Cześć Kochani!
Większość z Was pewnie kojarzy Natalię, tak myślę! (Jeśli nie to KLIK!) Dzisiaj dodała cover mojego ukochanego kawałka BMTH i postanowiłam się nim z Wami podzielić. Pamiętam Doncię jeszcze jako dumbhead na fotoblogu i jestem z niej cholernie dumna :) I mogę Jej dziękować, bo bardzo mi w pewnym czasie pomogła swoimi słowami..
Ale wracając do notki, przygotowuję się już do świąt, nie mogę się ich doczekać! Po części mój pokój staje się świąteczny, jakkolwiek to brzmi, haha.
No ale... Zdjęcia! Zapraszam :)



















I do kolejnego postu!

14 comments:

  1. Ja z niecierpliwością czekam na święta. Kocham to ! :D
    Dodaję do obserwowanych bo super blog ;*
    http://ambasadaspokoju.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bardzo chciałabym stworzyć do swojego pokoju (i nie tylko) jakieś świąteczne ozdoby, które dodadzą tego świątecznego klimatu, jednak nie bardzo wiem jak się za to zabrać. :c

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wbrew pozorom to nie takie trudne!

      Delete
  3. Ja uwielbiam grudniowe święta- to jedyne takie magiczne chwile w roku! :))
    Jednak też według mnie jeszcze zbyt wcześnie, by zaczynać dekorować pokój- ale każdy ma swoje zdanie ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To najbardziej magiczne dni w roku :)

      Delete
  4. Świetna notka, sama już zaczynam powoli szykować świąteczne ozdoby, ale na obecną chwilę jeszcze szkoda mi pozbyć się tych jesiennych haha :D
    Świetny blog, kochana! :)
    hautecouturesymphony.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi też było strasznie szkoda schować jesienne ozdoby:(

      Delete
  5. Jak świątecznie się zrobiło <3
    Cudooownie :)

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam dekoracje świąteczne :)
    Mój pokój powoli również zapełnia się takimi ozdobami ;)


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świąteczne dekoracje są cudowne!

      Delete
  7. Zapraszam do mnie - niedługo organizuję mały konkurs na świąteczne kartki ze Szwecji :) Możesz zaobserwować, by być na bieżąco, nie pożałujesz!, a i każde obserwowanie motywuje :) Pozdrawiam ! http://blueskyylar.blogspot.se/

    ReplyDelete
  8. Też już nie mogę doczekać się świąt )
    P.S. Zapraszam do mnie na mikołajkowe rozdanie i do odwiedzin bloga.

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡