2014-11-22

My school! And finally it's weekend!








Cześć Kochani!
Dzisiejszy post jest trochę bezcelowy, chciałam napisać notkę, ale moja wena uciekła. Nie wiem jak opisać to, co stało się wczoraj. Warto wierzyć w ludzi, w to, że im się uda podejmować dobre decyzje, naprawdę. Przekonałam się o tym i jestem dumna. Chciałabym też polecić Wam książkę Osho. "Miłość, wolność, samotność". Nie wiem czy komukolwiek się spodoba. Byłam do niej nastawiona sceptycznie. Wręcz zmusiłam się by przeczytać te pierwsze strony... Ale później niesamowicie wciąga i pomaga...
No ale wracając do tej bezcelowej notki, weekend moi drodzy! Co robicie? :) Ja właśnie zabrałam się za oglądanie znowu Plotkary! Także nocny maraton czas start!
Nie mam zbytnio co dodać do notki, ale znalazłam trochę zdjęć z telefonu itp, mam nadzieję, że się spodobają!
















Trochę szkolnych zdjęć:












Do kolejnego postu!


11 comments:

  1. Piękne paznokcie miałaś! Od razu na nie uwagę zwróciłam :)

    ReplyDelete
  2. Ale pazurki zadbane !!! :)
    Mi się ciągle nie udaje bo bardzo się łamią mimo odzywek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja nie używam żadnych odżywek.. Mam często problem ze skróceniem ich bo są tak twarde:D

      Delete
  3. Nie czytałam tej książki, jednak zapisuję sobie tytuł i może w wolnej chwili przeczytam :) Uwielbiam oreo! :)

    ReplyDelete
  4. Również lubię się tak polenić w weekendy :) Świetne zdjęcia! Najbardziej spodobało mi się to z ciachem Oreo ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  5. Moje paznokcie strasznie szybko rosną i też mam czasem problemy z obcięciem ich:) Ogólnie włosy i paznokcie jakoś niewiarygodnie pędzą z długością w moim przypadku, ale ja jestem bardzo zadowolona :D

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. No... paznokcie to masz rzeczywiście "na medal"! ;))

    ReplyDelete
  7. Fajne zdjęcia, zazdroszczę paznokci ;D
    Może wspólna obserwacja? Zapraszam :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡