10/11/2014

My favourite music and two days off school!












Cześć Kochani!
Siedzę własnie w piżamie i postanowiłam zrobić post o ulubionej muzyce. Jestem już szósty dzień w domu, ale dopiero dziś i jutro mam takie 'prawdziwe' wolne :) Wreszcie mogę się trochę wyspać! Ale wróćmy do ulubionej muzyki, nie będę wypisywać tutaj wszystkich gatunków jakich słucham, bo jest tego sporo... Aczkolwiek najczęściej jest to indie, grunge, rock, muzyka alternatywna i rap. Zatem zapraszam do kilku zespołów/wykonawców, których uwielbiam!


Jeśli chcecie być na bieżąco.. zapraszam na last.fm:)
A Wy? Jakiej muzyki słuchacie najczęściej? Napiszcie!









  • Nirvana
Chyba każdy zna kawałek Smells Like Teen Spirit czy Rape Me, ale nie o to tu chodzi. Chodzi mi o całą twórczość, która według mnie jest naprawdę warta przesłuchania. 


  • Arctic Monkeys
To zdecydowanie ulubione. Dzięki jednemu kawałkowi poznałam swojego chłopaka i chyba muszę podziękować AM za tak dobrą muzykę, która łączy ludzi.


  • Franz Ferdinand
Na początku byłam sceptycznie nastawiona do tego szkockiego zespołu, ale jednak... Warto się wsłuchać!


  • Mudhoney
To moje najnowsze odkrycie! Aż mi wstyd, że dopiero teraz, no ale! Bardzo się cieszę, że poznałam ten zespół (Dziękuję Berry!)


  • Vampire Weekend
Poznałam w 2007 i jest ze mną do dziś, nie wiem co mogę powiedzieć, uwielbiam po prostu :)


  • The Kooks
Poznałam jakieś 2/3 lata temu przez instagrama Kamili i pokochałam całym sercem!


  • Happysad
Jak mogłam zapomnieć... Masa wspomnień, naprawdę.


  • BMTH
Zespół, który towarzyszył mi przez cały 'gorszy' czas w moim życiu. Właśnie wtedy pokochałam metal i hardcore.


  • ADTR
Podobnie jak BMTH, pokochałam każdy tekst.



  • Lana Del Rey
Tej pani na początku szczerze nienawidziłam... Ale.. Kobieta zmienną jest. I tyle.


  • George Ezra
Znalazłam przypadkiem błądząc na youtube. I zakochałam się. :)



Myślę, że wystarczy, zapraszam na last.fm :)
Do kolejnego postu Kochani!

..

18 comments:

  1. genialny kawałek ! przesłuchałam 3 razy pod rząd :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miło mi, że się podoba!

      Delete
  2. Piosenka nie w moim"guście" :).
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na szczęście o gustach się nie dyskutuje :)

      Delete
  3. ja slucham praktycznie wszystkiego na co mam ochotę :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również, ale jednak najczęściej tego :)

      Delete
  4. Kocham Arctic Monkeys! Przez całe dnie umiem chodzić i śpiewać ich piosenki :)
    http://vininamoyel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Arctic monkeys - ich najnowsza płyta to mistrzostwo. Nigdy nie byłam do nich przekonana, byli dla mnie 'nudni' jak.. panic at the disco, coś w tym stylu. Nagle usłyszałam 'Do i wanna know' i pobiegłam do sklepu po płytę :) Rok temu byli na openerze i żaluję, że nie pojechałam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kocham każdą ich płytę :)!

      Delete
  6. Muzyka to całe moje życie.. :)

    Zapraszam na swojego bloga. Dopiero zaczynam: http://melladonna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. dla kazdego cos fajnego na Twojej liscie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  8. Nirvana, Happysad i Lana Del Rey u mnie też się powtarzają :) słucham różnej muzyki, nie mam sprecyzowanego gustu, po prostu musi do mnie piosenka przemawiać. Polecam Wam SONIA PISZE PIOSENKI :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również nie mam sprecyzowanego gustu :)

      Delete
  9. Ja lubię słuchać rapu, ale najbardziej tego polskiego ;)

    ReplyDelete

--- WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA ---

Dziękuję za każdy komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją.
Zostaw link do bloga, na pewno go odwiedzę/zaobserwuję.
Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za każdą nominację. ♡